قوانین رزرو اینترنتی اجاره ویلا

 

برای جایگزینی هتل، اجاره ویلا بهترین راه ممکن به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با اجاره ویلا (https://www.alibaba.ir/accommodation/all-villa) در شهر مقصد، خانه‌ای موقتی داشته باشید و از امکانات آن استفاده کنید. شیوه اجاره ویلا به‌صورت حضوری دردسر زیادی دارد و زمان زیادی از شما می‌گیرد.

پیشنهاد می‌شود که به صورت مجازی و اینترنتی ویلای مناسب خود را انتخاب کنید. شما با دیدن تصاویر تمام قسمت‌های ویلا و قیمت آن، این امکان را دارید که در خانه و قبل از سفر ویلای موردنظر خود را اجاره نمایید. با اجاره ویلا به صورت اینترنتی خیال خود را از محل سکونت خود آسوده می‌کنید و می‌توانید با خیال راحت به سفر و گردش بپردازید.

شرایط و قوانین رزرو ویلا

رزرو ویلا شرایط و قوانین منحصر به خود را دارد که رعایت آنان الزامی است. این قوانین کلی هستند و تنها به شهر یا منطقه خاصی محدود نمی‌شوند. قوانین اجاره ویلا شامل موارد زیر است:

  • کارت شناسایی معتبر جهت تحویل گرفتن ویلا اجباری است. (در مواقع ضروری و انجام کاری غیرقانونی به اطلاع مراجع می‌رسید.)
  • قانون تحویل ویلا ساعت 14 و تخلیه آن 12 ظهر فردا است. اما اگر بخواهید بعد از ساعت 2 بعدازظهر نیز در آنجا اقامت داشته باشید، هزینه اضافی از شما دریافت می‌شود.
  • گرفتن مهمانی و جشن ممنوع است.
  • استعمال دخانیات در داخل ویلا ممنوع است.
  • از پذیرش افرادی که مدرک معتبر ندارند، اجتناب می‌کنند و تحت هیچ شرایطی به افراد مجرد با عناوین مختلف مثل قرارکاری یا نامزدی و... ویلا تحویل داده نمی‌شود.

اجاره ویلا

  • اگر حیوان خانگی دارید باید از قبل، هماهنگی لازم را انجام دهید در صورت عدم هماهنگی صاحب ویلا یا املاک می‌تواند از اجاره ویلا به شما خودداری کند.
  • اگر به داخل ویلا یا وسایل آن آسیبی برسانید، می‌بایست خسارت آن را پرداخت نمایید.
  • حداقل میزان ودیعه برای رزرو و اجاره ویلا، هزینه یک شب کامل است. اگر قبل از دو روز باقی‌مانده به موعد رزرو قصد کنسل کردن داشته باشید، مبلغ به‌صورت کامل به شما برگردانده می‌شود؛ اما اگر با صاحب ویلا هماهنگی نکردید، با توجه به شرایط پیش‌آمده مبلغی به‌عنوان ضرر کسر می‌کنند و مابقی را به شما برمی‌گردانند.
  • فردی که نسبت به اجاره ویلا اقدام نموده است، وظیفه دارد ویلا را همانطور که تحویل گرفته است تحویل دهد. در صورت بروز هر گونه خسارت توسط فرد، موظف به پرداخت جریمه وارد شده هستند.
  • در صورت خسارت دیدن ویلا، صاحب ویلا میزان خسارت را به فرد اعلام می‌کند و با توافق فرد پرداخته می‌شود.

اگر هر یک از طرفین رفتار نامناسبی مانند دزدی و خشونت و... از خود نشان دادند، نگران نشوید. با پلیس تماس گرفته و ماجرا را تعریف کنید تا مشکل شما به‌سرعت حل شود.

شرایط و قوانین صاحب ویلا

علاوه بر اینکه قوانینی برای اجاره ویلا وجود دارد، کسی که قصد دارد ویلای خود را اجاره دهد نیز ملزم به رعایت قوانین مشخصی است. صاحب ویلا باید تمام اطلاعات شخصی خود مانند تلفن ثابت، موبایل و شماره موبایل شخص دیگری را نیز در موراد اضطراری به رابط(املاک) یا مستقیما به شخصی که قصد اجاره ویلا را دارد، بدهد.

دریافت هرگونه هزینه اضافه علاوه بر مبلغ درج‌شده، ممنوع به‎‌ حساب می‌آید. صاحب ویلا می‌بایست پس از تسویه حساب با فردی که قصد اجاره دارد، تجهیزات و کلید ویلا را به آن‌ها در هنگام ورود تحویل بدهد. ایشان باید بعد از قرار دادن ملک خود در املاک، به پیغام‌ها و تماس‌هایی که برایش ارسال می‌شود با ادب و صبوری پاسخ بدهد و اگر از انجام اینکار امتناع کند، املاک به او تذکر می‌دهد و درصورت ادامه دادن به رفتار ناشایست، فعالیت ایشان متوقف خواهد شد.

ویلا

شرایط لغو رزرو و اجاره ویلا

کنسل کردن رزرو اگر کمتر از 72 ساعت به تحویل اتفاق بیوفتد، مبلغ یک روز کامل به‌عنوان ضرر مالی از فردی که قصد اجاره داشته است، دریافت می‌گردد و اگر بیشتر از 72 ساعت به زمان تحویل مانده باشد، استرداد مبلغ اجاره ویلا به صاحب ویلا بستگی دارد.

شرایط دیگری نیز وجود دارد؛ در شرایطی که کمتر از 6 ساعت به شروع سفر مانده باشد و ملک را تحویل نگیرید، 50 درصد از هزینه شما کسر می‌شود و اگر ویلا را تحویل گرفته باشید مبلغ یک روز کامل از شما (فردی که قصد اجاره ویلا داشته باشد) اخذ می‌گردد.

اجاره ویلا به صورت حضوری بهتر است یا آنلاین؟

اجاره ویلا برای اقامت یک روزه شما نسبت به رزرو هتل بسیار به‌صرفه‌تر است. رزرو ویلا به‌صورت حضوری دردسرهای زیادی دارد که تمام این مشکلات، با رزرو به‌صورت اینترنتی حل خواهند شد. شما می‌توانید قیمت و انواع ویلاهای متفاوت را به‌صورت مجازی انتخاب کنید با توجه به شرایط خود، بهترین آن‌ها را اجاره کنید.

 اجاره کردن ویلا، هم برای فردی که قصد اجاره ویلا دارد و هم برای فردی که قصد اجاره دادن ویلای خود را دارد، قوانین و شرایط به‌خصوص خود را داردکه رعایت آن‌ها برای طرفین اجباری است. با آگاهی از این قوانین و رعایت آنان، می‌توانید سفری راحت و برنامه‌ریزی شده را تجربه کنید.

 

 

کدخبر: 899711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟