منوی غذایی هتل های شیراز

 

یکی از تفریحات مورد‌علاقه مسافران بسیاری در سفر، سرزدن به رستوران‌های شهر مقصد است. شیراز مردمی مهمان‌نواز دارد و یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های آن رستوران‌ها و رستوران‌های هتل‌های آن هستند. شیراز غذا‌های متنوع و خوشمزه‌ای دارد و حیف است اگر در سفر خود به هتل سنتی وکیل شیراز یا دیگر هتل‌های شهر از این‌غذا‌ها میل نکنید.

در این مقاله می‌خواهیم درباره منوی غذایی پس از رزرو هتل شیراز علی بابا صحبت کنیم و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم. اگر یکی از هتل‌های شیراز مانند هتل پارس شیراز را برای اقامت خود رزرو کرده‌اید یا دوست دارید در آینده‌ای نزدیک به شهر زیبای سعدی و حافظ و دیدنی‌های فراوان سفر کنید، این مطلب را تا پایان خوانده و آن را با دوستان یا هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید.

رستوران‌های ایرانی هتل‌های شیراز

معمولا هتل‌های چندستاره و لوکس، رستوران‌های متفاوتی برای انواع غذا‌ها دارند و مسافران می‌توانند برای سرو هر نوع غذایی که می‌خواهند به رستوران خاص آن مراجعه کنند. یکی از انواع رستوران‌ها که در بسیاری از هتل‌های شیراز مانند هتل سنتی وکیل شیراز و دیگر هتل‌ها و جود دارد، رستوران غذا‌های ایرانی است. برای شکم گردها و علاقه‌مندان به امتحان رستوران‌های جدید، یکی از انواع غذا‌هایی که برای شما آشنا هستند و کمک می‌کند تا شما دست‌پخت رستوران را بفهمید، غذا‌های ایرانی هستند.

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز نیز یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر است. کیفیت خدمات و غذاهای رستوران به نحوی است که رضایت مسافران و مراجعان را جلب می‌کند. به همین دلیل احتمال مراجعه شما برای دفعات بعدی برای وعده‌های غذایی دیگر رستوران زیاد است.

انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌ها، خورشت‌ها، دیزی، سوپ، سالاد و انواع غذاهای سنتی شیراز مانند لایی پلو، دم‌پخت، کته کباب با گوشت کنجه و … ازجمله غذا‌هایی هستند که رستوران‌های ایرانی هتل‌ها به مسافران ارائه می‌دهند. اگر به هتل پارس شیراز یا دیگر هتل‌های معروف شهر می‌روید، حتما از غذا‌های ایرانی امتحان کنید.

رستوران هتل سنتی وکیل شیراز

احتمالا در گشت‌‌وگذار خود در شیراز زمانی را برای بازدید و خرید از بازار وکیل قرار داده باشید. اگر هنگام ظهر یا شب بعد از خرید خود، دوست داشته وعده غذایی مناسبی را در یکی از رستوران‌های خوب شهر داشته باشید، حتما به یاد رستوران هتل سنتی وکیل شیراز باشید. تماشای رستوران و هتل زیبا شما را مهمان غذایی در دل تاریخ می‌کند.

غذا‌‌های سنتی این‌رستوران معروف هستند و مسافران زیادی از آن‌ها راضی بوده‌اند. شما با صرف غذا در این‌رستوران، حس خواهید کرد غذایی خانگی را در آرامش میل می‌کنید. صاحبان رستوران هم چیزی کم نگذاشته و سعی کرده‌اند از هر فرصتی برای زیباتر کردن فضا استفاده کنند.

رستوران هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یکی از هتل‌های معروف شهر است که مسافران زیادی برای اقامت از آن استفاده می‌کنند. رستوران هتل یکی از بهترین رستوران‌های شیراز است که مسافران زیادی به آن علاقه دارند. رستوران هتل پارس سعی کرده تا علاوه‌بر غذا‌های خوب و باکیفیت، فضای زیبایی را نیز برای مسافران فراهم کند تا آن‌ها یک دورهمی فوق‌العاده داشته و برای مدت‌ها از خاطرات آن با هم صحبت کنند.

اگر دوست دارید در محیطی جذاب، انواع غذاهای ایرانی و سنتی شیراز را میل کنید حتما برنامه خود را طوری تنظیم کنید که زمانی را برای صرف غذا در رستوران هتل پارس شیراز داشته باشید. اگر برای رزرو هتل پارس یا دیگر هتل‌های شیراز اقدام کرده‌اید، بد نیست برای برنامه غذایی و رستوران‌هایی که می‌خواهید در آن‌ها غذا بخورید نیز برنامه‌ریزی داشته باشید.

منوی غذایی هتل  شیراز

رستوران‌های هتل بزرگ شیراز

در قسمت‌های قبل درباره یکی از رستوران‌های هتل بزرگ شیراز صحبت کردیم. هتل بزرگ شیراز رستوران‌های دیگری نیز دارد که عبارت‌اند از:رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز، رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز و رستوران پانارامیک. رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز با انواع غذاهای دریایی مانند راژگو، لابستر، ماهی شوریده، حلوا سفید و … از میهمانان به بهترین شکل پذیرایی می‌کند.

اگر دوست دارید غذا‌هایی مانند پیتزا، پاستا، استیک، لازانیا، سیسیلیانا، مارگاریتا، سوپ‌های خوش طعم، دسرها و سالادهای متنوع و نوشیدنی‌های دلچسب و گوارا را در رستوران‌های هتل بزرگ شیراز میل کنید، کافی است به رستوران ایتالیایی هتل سری بزنید. رستوران پانارامیک نیز آماده است تا از مسافران با انواع غذاهای فست‌فود مانند برگرها، هات‌داگ، ساندویچ‌های خوشمزه، کنتاکی، تاکو مکزیکی، پیتزاهای متنوع، سالادها و دسرهای جذاب و … پذیرایی کرده و اوقات خوب و خوشی را برای آن‌ها بسازد.

سخن آخر

شیراز از گذشته‌های دور، یکی از شهر‌های معروف و گردشگری ایران بوده که هر‌ساله افراد زیادی را از نقاط مختلف جهان به بازدید و گشت‌وگذار دعوت می‌کند. کمتر کسی را می‌توان یافت که وصف کوتاهی از شیراز شنیده و هوای سفر به اینشهر زیبا را در سر نداشته باشد.

شیراز به‌عنوان شهری تاریخی و با طبیعتی بی‌نظیر که غذا‌‌‌های محلی و رستوران‌های معروفی دارد، یکی از بهترین مقصد‌ها برای سفر بعدی شما است و می‌تواند میزبان شما در وعده‌های غذایی با غذا‌هایی فوق‌العاده باشد. در این‌مقاله درباره منوی غذایی هتل‌های شیراز صحبت کردیم تا شما راحت‌تر برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

کدخبر: 899018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟