قشم چی ارزونه؟ | راهنمای خرید ارزان از قشم

 

با سفر به جزیره قشم می‌توان علاوه‌بر گردش و تفریح، به خرید ارزان نیز پرداخت. از آنجایی که قشم یکی از مراکز مبادلات است، برندهای معروف با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت موجود بوده که می‌توان از آنها خرید نمود. اما در زمان سفر به قشم با چالش‌ها و سوالاتی نظیر بهترین مراکز خرید ارزان کجاست؟ چه کالاهایی ارزان هستند؟ فصل مناسب برای سفر چیست؟ و... روبه رو خواهید شد. اگر به صورت انفرادی به سفر می‌پردازید پس باید از قبل آگاهی کامل نسبت به این سوالات پیدا نمایید اما در صورتی با تور قشم به این منطقه می‌روید، جای نگرانی نیست و می‌توانید به راحتی از لیدر تور سوالات خود را پرسیده و آگاهانه تصمیم بگیرید.

خرید ارزان در قشم

از آنجایی که قشم یکی از مقاصد گردشگران و مسافران است، همیشه پر هیاهو و پر جنب‌وجوش بوده و می‌توان از امکانات این جزیره لذت برد. تفریحات متنوع و مهیج، مراکز ارزان و بازارهای محلی، جاهای دیدنی جذاب و... همگی مهر تاییدی بر یک سفر خاطره‌انگیز هستند. همچنین با توجه به اینکه همه چیز در قشم به نسبت ارزان است، می‌توان از یک سفر مقرون‌به‌صرفه لذت برد. بازارها و مراکزی که در قشم هستند از تنوع و استفبال زیادی برخوردار بوده که لازم است به آنها توجه شود و از این حراجی‌ها بهره لازم را برد. قیمت اجناس در این جزیره زیبا بسیار پایین‌تر از دیگر شهرها بوده که همین موضوع باعث ترغیب افراد خواهد شد.

با توجه به اینکه قشم در منطقه آزاد بوده و واردات انواع کالاها در آن مجاز است، قیمت‌‌ها بسیار مقرون‌به صرفه هستند. در کنار تمام زیبایی‌های جزیره قشم و تمام تفریحات مهیجی که در خود جای داده، خرید از کالاهایی با بالاترین کیفیت و از بهترین برندها نظیر انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، پوشاک، لوازم خانگی، عینک آفتابی و... که قیمتی مناسب و معقول دارند، یکی از لذت‌های تکرار نشدنی است. بازارهای چینی‌ها، بازار درگهان، بازار استانبول و... از مهم‌ترین بازارهای قشم بوده که می‌توان از محصولات موجود در آنها خریداری کرد.

خرید کالاهای ارزان قیمت بازار درگهان

بازار درگهان که در منطقه درگهان قرار دارد، با 20 دقیقه رانندگی می‌توان خود را از قشم به آنجا رساند. این بازار یکی از مراکز مهم و اقتصادی بوده که انواع محصولات را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی عرضه می‌نماید. در این بازر می‌توان انواع پوشاک، کفش و... را تهیه نمود. اگر به دنبال خریدی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید می‌توانید به این بازار سنتی زیبا سر بزنید. در تور قشم نیز این امکان فراهم بوده که بتوان از این بازار زیبا و جذاب دیدن کرده و از آن خرید نمایید.

خرید وسایل خانگی با قیمت مناسب

فروش لوازم خانگی یکی از داغ‌ترین و به‌روز‌ترین قسمت‌ها در قشم است. لوازم خانگی با برندهای متنوع و باکیفیت نظیر ال‌جی، سامسونگ، سونی و... موجود بوده که قیمت مناسب این محصولات قند را در دل آدم آب می‌کند. در کنار تفریح و سردگی و همچنین گردش با تور قشم، می‌توان انواع وسایل برقی نظیر لباسشویی، جاروبرقی، آرام‌پز، سرخ‌کن، ماکروفر، ظرف‌شویی، تلویزیون و... را تهیه نمود. تمام محصولات دارای کیفیت درجه‌ یکی هستند؛ اما توجه نمایید که حتما در زمان خرید، محصول را تست نمایید و یا گارانتی معتبر از فروشنده درخواست کنید. بازار درگهان، بازار ستاره و... از انواع بازاراهی موجود در قشم هستند که محصولات برقی و خانگی را با بالاترین کیفیت عرضه می‌نمایند.

خرید وسایل خانگی

پارچه های رنگارنگ

پارچه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز هر فرد و همچنین خیاطان و مزون‌داران است. مرغوب بودن پارچه یکی از دغدغه‌های اصلی خیاطان و سایر افراد بوده که بعد از یکی دو بار شستن پرز ندهد یا چروک نشود. پارچه‌های موجود در جزیره قشم از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توان با تهیه بلیط تور قشم، به این منطقه سفر کرده و از محصولات اورجینال آن خرید نمود. بازار دو دلفین یکی از بازارهای قشم بوده که پارچه‌های مرغوبت و متنوعی را عرضه می‌نماید. علاوه‌بر پارچه، دیگر اقلام نظیر وسایل سیسمونی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و... را در خود دارد.

فصل حراج در قشم

جزیره قشم به حراج‌ها و جشنواره‌های مناسب و ارزان معروف بوده و نیاز است تا در زمان مناسبی به این جزیره سفر نمایید تا بتوانید از قیمت مناسب بهره ببرید. معمولا در قشم جشنواره‌هایی که پا برجا می‌شوند در اواخر هر فصل هستند که محصولات مربوط به فصلی که گذشت را با قیمتی معقول به حراج می‌گذارند. در حالت کلی در ماه‌های گرم سال مانند خرداد، تیر، مرداد و شهریور که هوا در جزیره بسیار گرم است، محصولا با آف باورنکردنی وجود دارند. در این موقع از سال تور قشم و میزان گردشگران کمتر بوده و جزیره بسیار خلوت است. فروشندگان نیز محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت عرضه می‌نمایند.

فصل حراج در قشم

مراکز خرید ارزان قشم

دانستن بهترین مراکز خرید با قیمت‌های پایین و مناسب یکی از اصلی‌ترین نیازها برای سفر به جزیره قشم است. مراکز متنوع و بسیاری در قشم وجود دارند که انواع محصولات خانگی، بهداشتی، آرایشی، الکترونیکی، پوشاک و... را عرضه می‌نمایند. مرکز تجاری فردوسی قشم، مرکز خرید دو دلفین قشم، مرکز خرید پردیس قشم، مرکز خرید خلیج فارس، بازار راه ابریشم قشم، سیتی سنتر قشم، مجتمع اداری تجاری نخل زرین قشم و.. از انواع مراکز خریدی هستند که به اختصار به برخی از این مراکز خواهیم پرداخت.

سیتی سنتر قشم

یکی از جذاب‌ترنی مراکز که انواع برندهای مطرح در آن حضور دارند سیتی سنتر است که محصولاتی نظیر لوازم خانگی، لوارزم آرایش و بهداشتی، لباس ورزشی و... را عرضه می‌نماید. اگر علاقه به خرید محصولات برند دارید، این مرکز خرید مناسب شما خواهد بود. در سیتی سنتر قشم شاهد شهربازی و رستوران هستیم که می‌توان محیطی مناسب را برای کودکان فراهم نمود و روز خود را با خوردن غذایی لذیذ تکمیل کرد. سیتی سنتر قشم در میدان قلی خان قرار دارد که می‌توان از امکانات آن نهایت استفاده را برد.

مرکز خرید دو دلفین قشم

مرکز خرید دو دلفین با هوای بسیار مطبوع و خنکی که دارد، مناسب برای خریدهای طولانی مدت و همچنین مناسب برای زمان‌های گرم و تابستان است. این مرکز خرید زیبا به دلیل تنوع محصولاتی که دارد توانسته طرافداران زیادی را به خود جذب نماید. محصولاتی نظیر لوازم لوکس، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و... را عرضه می‌کند. مرکز خرید دو دلفین در درگهان بوده که باید به خیابان ناخدا رفته تا بتوانید از یک خرید باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه لذت ببرید.

سخن پایانی

در سفر خود به قشم می‌توانید از امکانات بی‌شماری استفاده نمایید. تفریحات هیجان‌انگیز، مکان‌های دیدنی جذاب، مراکز خرید باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه و... مواردی هستند که بر لذت سفر شما خواهد افزود. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، بهتر است از مراکز خرید نظیر مرکز خرید دو دلفین قشم، مرکز خرید پردیس قشم، مرکز تجاری فردوسی قشم و... دیدن کرده و خرید نمایید تا به لذت‌های سفر شما افزوده شود. البته با تهیه بلیط تور قشم می‌توانید با خیالی آسوده و با یک برنامه زمانی مشخص به هر یک از نیازهای خود بپردازید و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

 

کدخبر: 897450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟