تامین سرمایه اولیه ترید با پراپ فرم پراپ‌تریدفاند

 

چطورربدون نگرانی و سرمایه اولیه ترید کنیم و درآمد دلاری داشته باشیم؟

مطمئنا هر کس تا به حال به راهی برای داشتن درآمد دلاری در حالیکه هیچ سرمایه اولیه ای نداشته باشد فکر کرده است. ترید بدون سرمایه اولیه یکی از مهمترین دغدغه هایی است که پراپ ترید فاند برای معامله گران برطرف کرده است.

ترید و معامله‌گری در دنیای پرچالش و پرریسک فارکس همواره سرمایه معامله‌گران را تهدید می کند، حال اگر این پول تمام سرمایه شخص باشد که چه بسا باعث نگرانی و استرس بیش از حد هم خواهد شد. همچنین این ذهنیت و نگرانی سبب کاهش عملکرد مناسب می شود و مطمئنا شخص دچار تصمیمات هیجانی شده و گاهی قادر نخواهد بود تصمیم درست را اتخاذ کند.

این در صورتی است که شخص تریدر به سرمایه ای برای شروع دسترسی داشته باشد، ‌گاهی حتی این مبلغ یا در بودجه وی نخواهد بود یا به دلیل کم بودن وجوه،‌ قدرت مانور و انتخاب را از تریدر گرفته و برای وی محدود کننده است، که می تواند سبب از دست دادن سود بالقوه موجود در بازار به دلیل کمبود بودجه فرد شود.

تمام این موارد در استفاده از یک پراپ فرم رفع خواهد شد. چرا که یک شرکت پراپ تریدینگ با گذاشتن سرمایه در اختیار معامله گران، نه تنها به آنها کمک خواهد کرد تا بدون سرمایه اولیه به ترید و کسب درآمد دلاری بپردازند، بلکه استرس از دست دادن سرمایه شخصی را نیز آنها گرفته و باعث می شود بتوانند با بازدهی بالا و خیالی آسوده به کسب سود و معامله بپردازند.

پراپ ترید فاند از بهترین و معتبرترین این شرکت های پراپ تریدینگ می باشد که با ارزیابی سطح مهارت معاملاتی تریدر و قبولی وی،‌حساب معاملاتی را در اختیار او گذاشته تا با بازدهی بالا و بدون نگرانی از دست دادن سرمایه شخصی خود، بر ترید تمرکز کرده و به کسب درآمد بپردازد.

هیچ محدودیتی برای استفاه از سبک معاملاتی و روش ترید اعم از تحلیل فاندامنتال،‌اسکالپینگ، روزانه و ... در این شرکت وجود نداشته و معامله گران آزادند از هر روش معاملاتی خود استفاده نمایند.

نحوه بررسی استیتمنت معاملاتی

کارنامه معاملاتی یا استیتمنت معاملاتی عبارت است از گزارش عملکرد یک معامله گر در دوره ای مشخص که شامل تمام موارد معاملات انجام شده، سود و ضرر ها، نحوه مدیریت ریسک و تمامی موارد دیگر می شود.

 

کارنامه معاملاتی یا استیتمنت

 

بررسی این استیتمنت برای خود تریدرها نیز کاری بسیار ضروری است، چراکه سبب شناسایی نقاط ضعف و قوت فرد و بهبود استراتژی های معاملاتی وی میشود. این کارنامه معاملاتی را می توان هم به صورت دستی با نوشتن و وارد کردن تمام نتایج و عملکرد در یک دوره خاص هم با استفاده از تب history پلتفرم های متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ به دست آورد.

بررسی نحوه دریافت حساب فاند

حال بیایید به بررسی مراحل شروع به ترید و استفاده از خدمات شرکت پراپ ترید فاند بپردازیم. برای شروع تریدر ها با انتخاب شخصی خودشان برای سرمایه و حساب دریافتی باید مرحله چالش را با موفقیت گذرانده و توانایی خود را نشان دهند. این مرحله ۱۰ تا ۳۰ روز با حداقل سود ۱۰ درصد،حداکثر دراداون ۱۰ و دراداون روزانه ۵ درصد خواهد بود. استفاده اکسپرت و ربات و هر نوع استراتژی نیز در این مرحله برای متقاضیان آزاد است.

حال اگر این مرحله را رد کردید، به شرکت نشان داده اید که در ترید مهارت داشته و شرایط استفاده از حساب معاملاتی را دارا هستید. پس به شما تبریک می گوییم، چراکه وارد مرحله بعدی شده با موفقیت پشت سرگذاشتن این مرحله شما به شرکت نشان داده این که موفقیت تا به حال شما شانسی نبوده با پشت سر گذاشتن این دوره ی۲۰ تا ۶۰ روزه مجددا با حداقل سود ۱۰ و حداکثر دراودان ۱۰ درصد میتوانید به تیم پراپ ترید فاند بپبوندید.

در این مرحله نیز استفاده از ربات، اکسپرت، هج اسکلپ و آربیتراژ آزاد است.

پس از پیوستن به تیم پراپ ترید فاند، می توانید با سرمایه ای که در اختیارتان گذاشته می شود به ترید پرداخته و هر دو هفته یکبار ۸۰ درصد سود خود را دریافت نمایید.

پلتفرم های ارائه شده در پراپ ترید فاند

شرکت پراپ ترید فاند هر دو پلتفرم محبوب و پر استفاده متاتریدر ۴ و ۵ را به مشتریان ارائه می‌دهد، اگرچه به دلیل مزایا و برتریت متاتریدر ۵ که نسخه پیشرفته تر همتای خود است، این پلتفرم با قیمت پایین تر ارائه می گردد. به همین جهت توصیه میکنیم حتما مقاله آموزش متاتریدر 5 پراپ ترید فاند را مطالعه کنید.

متاتریدر ۵ یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که توسط MetaQuotes Software Corp توسعه یافته است. این پلتفرم جانشین متاتریدر 4 (MT4) است که یکی دیگر از پلتفرم های معاملاتی محبوب مورد استفاده معامله گران فارکس است. MT5 در سال 2010 منتشر شد و چندین پیشرفت نسبت به MT4 دارد، از جمله توانایی معامله چند دارایی و ابزارهای تحلیلی بهبود یافته.

متاتریدر ۵ یک پلت فرم معاملاتی مبتنی بر دسکتاپ است که به معامله گران اجازه می دهد از طریق رایانه خود به بازارهای مالی دسترسی داشته باشند. همچنین به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است که معامله گران را قادر می سازد در حال حرکت به پلتفرم دسترسی داشته باشند.

برای شروع استفاده از این پلتفرم برای معامله در فارکس، باید پلتفرم را بر روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود دانلود و نصب کنید. اکثر کارگزاران فارکس MT5 را به عنوان یک گزینه پلتفرم معاملاتی ارائه می دهند و شما می توانید این پلتفرم را از وب سایت کارگزار خود دانلود کنید.

هنگامی که حساب شما تأیید شد، می توانید با استفاده از اعتبار حساب خود وارد متاتریدر ۵ شوید. این پلتفرم طیف وسیعی از جفت‌های فارکس را نمایش می‌دهد از جمله جفت‌های اصلی مانند EUR/USD، GBP/USD، و USD/JPY، و همچنین جفت‌های فرعی و اگزاتیک. برای انتخاب یک جفت فارکس، روی پنجره «Market Watch» در سمت چپ پلتفرم کلیک کنید و جفت ارزی را که می‌خواهید معامله کنید، انتخاب کنید.

جمع بندی

پراپ فرم ها ارائه دهنده فرصت های تامین مالی بوده انتخابی مناسب برای افرادی هستند که تمایل دارند بدون ریسک بر وجوه شخصی و سرمایه اولیه به کسب درآمد در بازار فارکس بپردازند.

پراپ ترید فاند تنها پراپ فرم معتبر برای ایرانیان می باشد که ارائه دهنده این خدمات برای معامله گران بوده و با ارائه پلتفرم های متاتریدر ۵ و ۴، پس از گذراندن دوره ی۱۰ تا ۳۰ روزه چالش و ۳۰ تا ۶۰روزه پذیرش،‌ به جمع معامله گران این شرکت پیوسته و با آسودگی خیال و استفاده از هر روش معاملاتی و استراتژی دلخواه، بدون ترس از دست دادن سرمایه به کسب درآمد بپردازند.

 

کدخبر: 896938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟