بهترین هتل‌های تبریز از نظر مسافران

 

اگر قصد سفر به شهر زیبای تبریز را دارید بهتر است قبل از سفر به این شهر اطلاعات بیشتری در خصوص هتل­ های آن کسب کرده و با آگاهی یکی از بهترین هتل ­ها را رزرو کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص رزرو  هتل تبریز کسب کنید.

هتل کایا پارک

اگر از مسافرانی که تجربه سفر به تبریز را دارند، در خصوص بهترین هتل تبریز سوال کنید، در بین پاسخ­های آنها حتما نام هتل کایا پارک به گوش شما خواهد رسید. از این هتل به دلیل امکانات رفاهی که دارد به عنوان بهترین هتل در شهر تبریز یاد می­ شود. جالب است بدانید در بین هتل­ های شهر تبریز بیشترین تعداد اتاق متعلق به این هتل بوده و 220 اتاق برای اقامت مسافران دارد. علاوه بر اتاق ­های اقامتی با امکانات زیاد از دیگر خدماتی نظیر استخر نیز برخوردار است.

فواره زیبا و پارک سبزی که در قسمت ورودی هتل قرار دارد از دیگر جذابیت ­های هتل کایا پارک تبریز محسوب می ­شود. هتل کایا پارک در سال 1395 تاسیس شده و از جمله هتل­ های نو ساز این شهر محسوب می ­شود. طراحی اتاق­های این هتل به سبک گرم و کلاسیک است و یک محیط بسیار مناسب برای استراحت است.

این هتل دارای 8 آسانسور بوده، در نتیجه زمان زیادی منتظر آسانسور نخواهید ماند. آدرس هتل کایا پارک تبریز هم خیابان پاسداران تبریز بالاتر از میدان فهیمه کنار مجتمع تجاری لاله پارک است. موقعیت مکانی تاسیس این هتل سبب شده تا به قسمت­های مهم شهر دسترسی بالایی داشته باشد.

هتل پارس ائل گلی

در لیست بهترین هتل­ های تبریز بهتر است به هتل ائل گلی تبریز نیز اشاره کنیم. این هتل زیبا و مجلل در میان یک پارک و میدان زیبایی ساخته شده است. امکانات این هتل سبب شده تا نام آن به عنوان یک هتل 5 ستاره و لوکس به ثبت برسد. اگر به نام این هتل توجه کرده باشید، هتل پارس ائل گلی نام دارد.

این موضوع به این معنا است که ائل گلی از جمله هتل ­های مجموعه پارس در ایران محسوب می­ شود. مجموعه هتل پارس در ایران نام خوش آوازه­ای در صنعت هتل­داری دارد و حضور هتل ائل گلی تبریز در این مجموعه به درستی نشان دهنده کیفیت و خدمات بالای آن است. تعداد واحدهای اقامتی این هتل در حدود 180 اتاق می ­باشد.

هتل پارس ائل گلی تبریز

 

ساختمان هتل دارای 17 طبقه بوده و از این هتل می­توانید منظره تفریحگاه و دریاچه ائل گلی را تماشا کنید. هتل ائل گلی از جمله هتل­های 5 ستاره تبریز است و از تمام امکانات رفاهی برای مسافران برخوردار می ­باشد. در این هتل برای مسافران استخر و سونا در نظر گرفته شده است. این هتل در بلوار ائل گلی قرار دارد. یک مکان فوق العاده با دسترسی بالا!

هتل شهریار

اگر برای رزرو هتل در تبریز به دنبال یک هتل مدرن هستید، پیشنهاد ما برای شما هتل شهریار اینترنشنال تبریز است که از تمام امکانات رفاهی برای داشتن یک اقامت لوکس و آسوده برخوردار است. بهتر است بدانید، همانگونه که از نام آن مشخص است یک هتل بین المللی محسوب می ­شود.

از جمله امکانات مدرن این هتل می­توان به استخر سر پوشیده آن اشاره کرد که یک محیط کاملا بهداشتی دارد. هتل شهریار تبریز 3 تا سونا و جکوزی دارد. خدمات و امکانات تفریحی هتل به موارد گفته شده ختم نمی ­شود. اتاق بخار هم از دیگر امکانات هتل است که محیط بسیار مناسبی برای از بین رفتن خستگی سفر است. اتاق­های هتل شهریار تبریز به سبک مدرن طراحی و ساخته شده­اند. وجود رستوران با بوفه­ای که هر روز آن را تزئین می­کنند از دیگر امکاناتی است که یک اقامت لوکس و مدرن را برای شما رقم می­زند.

هتل شهریار تبریز دارای سالن­هایی به منظور برگزاری همایش و کنفرانس است. از این هتل می­توان به عنوان یک انتخاب مناسب برای برگزاری جلسات تجاری بین المللی یاد کرد. هتل شهریار در ابتدای جاده ائل گلی بعد از پل کابلی رار دارد. موقعیت ساخت این بنا به گونه­ای انتخاب شده است که به مراکز مهم شهر تبریز دسترسی دارد.

هتل تبریز

هتل استقلال

اگر برای رزرو هتل در تبریز بیشتر محله ­های قدیمی آن را می­پسندید، هتل مناسب برای شما هتل استقلال تبریز است. این هتل از جمله هتل­های قدیمی شهر محسوب می­ شود که در یکی از مناطق قدیمی شهر به نام سرخاب تاسیس شده است. در خصوص محله سرخاب بهتر است بدانید که یکی از مناطق قدیمی و البته گران قیمت در تبریز محسوب می­ شود.

با اقامت در این هتل بسیاری از جاذبه­های گردشگری و تفریحی شهر تبریز در نزدیکی شما قرار دارند. بسیاری از خانه­ های قدیمی تبریز که دارای قدمت تاریخی هستند، در نزدیکی هتل استقلال وجود دارند. جدای از بافت قدیمی و زیبایی که در اطراف هتل استقلال وجود دارد، حیاط سر سبز با رستوران سر باز از دیگر جذابیت­ هایی است که با اقامت در این هتل می ­توانید آن را تجربه کنید.

هتل استقلال از جمله هتل­های 4 ستاره تبریز است و رضایت مسافران از امکانات و خدمات این هتل بسیار زیاد بوده. از جمله مهم­ترین ویژگی­های هتل استقلال می­توان به صبحانه رایگان آن اشاره کرد. برای رفتن به هتل استقلال باید به سرخاب، خیابان ششگلان بروید. هتل استقلال در خیابان شهریار روبروی مجموعه فرهنگی مقبر الشعرا قرار دارد.

هتل آزادی

یکی از بهترین هتل­ها که دسترسی آن به جاذبه ­های گردشگری و تفریحی تبریز بسیار زیاد است، هتل آزادی نام دارد. هتل آزادی دارای سینمای اختصاصی بوده و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می ­تواند به صورت رایگان به سینمای هتل رفته و جدیدترین فیلم­های سینمای ایران را تماشا کنند. هتل آزادی ساختمان 4 طبقه دارد و تعداد واحدهای اقامتی آن در حدود 43 اتاق می­ باشد. هتل آزادی در خیابان امام خمینی، حد فاصل چهار راه شریعتی و چهار راه باغ گلستان قرار دارد.

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص بهترین هتل­های تبریز پرداختیم که کسب اطلاعات به شما کمک می­کند تا برای رزرو هتل تبریز انتخاب بهتری داشته باشید. لازم به توضیح است که هتل­های گفته شده تنها چند مورد از بهترین هتل­ های شهر هستند. از دیگر هتل ­های خوب می­ توان به این موارد اشاره کرد: هتل سهند، هتل کاسپین، هتل جهانگردی.

 

کدخبر: 884748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟