معرفی سه انیمیشن‌ پرمخاطب و دیدنی در دیجیتون

 

در این بخش می‌خواهیم سه انیمیشن محبوب و جذاب را به شما معرفی کنیم که در داستان خود، نکته‌ای مهم را به کودکان آموزش می‌دهند.

کارتون سونیک، خارپشت آبی پرسرعت

کارتون اکشن سونیک Sonic، یک مجموعه انیمیشنی است که پیرامون بازی معروف و دیدنی آن در کنسول سگا (Sega) توسعه پیدا کرده است. این کارتون با کاراکتر سریع و پر جنب و جوش آن باعث شده، که این انیمیشن در بین کودکان و بزرگسالان جایگاه ویژه ای پیدا کند. این سریال ماجراهای جوجه تیغی آبی موی سیخ، سونیک و دوستانش را دنبال می کند که با دکتر اگمن شیطان صفت و عوامل رباتیک او مبارزه می کنند. تعقیب و گریزهای پرسرعت، نبردهای شدید و لحظات کمدی، این سریال را به یک عنصر اصلی در دنیای انیمیشن تبدیل کرده است.

کارتون سونیک در قالب انیمیشن سریالی و سینمایی بارها ساخته شده است. کارتون سونیک اولین بار در سال 1993 در یک فصل با 66 اپیزود ساخته شد. شخصیت تیلز و دکتر رباتیک نیز در اولین مجموعه کارتون سونیک حضور داشتند. تاکنون انیمیشن‌های سریالی و سینمایی زیادی از سونیک ساخته شده که جدیدترین آن‌ها Sonic Prime است. در این مجموعه سونیک یک منشور را به طور اتفاقی نابود می‌کند و سبب می‌شود خود و دوستانش به جهان‌های موازی سفر کنند و برای بازگشت به دنیای خودشان ماجراهای متفاوتی را تجربه می‌کنند.

پیام اصلی کارتون سونیک برای کودکان مبارزه خوبی در برابر بدی است. این مبارزه بین سونیک و پروفسور شرور داستان، پروفسور آگمن، رخ می‌دهد. آگمن برای نابودی مردم کل جهان تلاش می‌کند.

در کارتون پاندای کونگ فو کار فقط باید باور داشته باشی!

در کارتون پاندای کونگ فو کار با پاندایی مهربان به نام پو آشنا می‌شویم که برخلاف میلش در رستوران پدرش کار می‌کند. او طرفدار گروهی به نام پنج آتشین است که در زمینه کنگفو مهارت دارند و استادی ماهر به نام شیفو دارند. پو متوجه می‌شود که جشنی به مناسبت انتخاب جنگجوی اژدها برگزار می‌شود و تصمیم می‌گیرد همراه یک قابلمه سوپ به بهانه فروش غذا به سمت محل جشن برود. طی اتفاقاتی او مثل یک بمب وارد صحنه اصلی می‌شود و استاد بزرگ، اودوی، او را به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب می‌کند. اما پو هیچ چیز از کنگفو نمی‌داند!

کارتون پاندای کونگ فو کار

پو حتی بدن ورزیده و پرقدرت ندارد. او در ابتدا تلاش می‌کند تا مانند گروه پنج اتشین سخت تمرین کند اما شکست می‌خورد و تسلیم می‌شود و در نهایت استاد شیفو روش منحصر به فرد آموزش او را پیدا می‌کند. روشی بر پایه انگیزه و اشتهای سیری ناپذیر پو!

تلاش‌های پاندا برای یادگیری کونگفو در کارتون پاندای کونگ فو کار از دلایل محبوبیت این انیمیشن محسوب می‌شود. شخصیت پردازی دقیق و حساب شده‌ قهرمانان و نقش منفی، تایلانگ، فیلمنامه استاندارد و با فراز و نشیب‌های هیجان‌انگیز، توانست انیمیشن محبوبی برای کودکان بسازد.

تایلانگ یکی از شاگردان با استعداد و پرتلاش استاد شیفو بود که بعد از آنکه به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب نشد، اجازه داد تا خشم و غرورش باعث حمله‌اش به شهر و مردم شود. او بعد از فرار دیدنی و هیجان‌انگیزش از سیاهچال زندان، برای انتقام و دیدار با پو به عنوان جنگجوی اژدها راهی شهر می‌شود.

داستان کارتون پاندای کونگ فو کار درباره باور است. زمانی که پو خودش را باور می‌کند و اعتماد به نفس مبارزه و مقابله با تایلانگ را پیدا می‌کند، توانایی لازم را برای مبارزه در وجود خودش پیدا می‌کند.

شما می‌توانید برای تماشای هزاران کارتون و انیمیشن و فیلم‌های کودکانه از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرم پخش آنلاین انیمیشن است و بسیاری از کارتون‌ها و انیمیشن‌ها را با دوبله اختصاصی و موزیکال‌های جذاب ارائه می‌دهد.

کارتون قرمز شدن، بررسی دوره مهم نوجوانی

کارتون قرمز شدن یک فیلم پویانمایی است، از مجموعه خوش آوازه Pixar که داستان دختر نوجوانی به نام می لی یا Meilin را دنبال می کند که متوجه می شود عصبانیت او باعث قرمز شدن او از نظر جسمی می شود. همانطور که می در چالش های دبیرستان و فراز و نشیب های نوجوانی پیش می رود باید یاد بگیرد که در زندگی احساسات خود را کنترل کند و خود واقعی خود را قبل از اینکه تغییر شکلش دائمی شود، پیدا کند. کارتون قرمز شدن یک انیمیشن مناسب دختران نوجوان و در آستانه سن بلوغ است که به نحوی آموزش نکاتی مربوط به بلوغ و تغییرات مربوط به آن در دختران را در بر میگیرد.

کارتون قرمز شدن

نکات اخلاقی کارتون قرمز شدن متفاوت ‌تر از بقیه انیمیشن‌ها بود. کارگردان کارتون قرمز شدن بخش مهمی از زندگی نوجوانان را مورد بررسی قرار داده و از کلیشه‌های انیمیشنی دور شده است. بلوغ و تغییری که در زمان نوجوانی رخ می‌دهد مسئله بسیار مهمی است باید هر کودک و نوجوانی از نحوه واکنش صحیح به آن اطلاع داشته باشد.

 

کدخبر: 883845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟