چگونه بهترین تشک ضد تعریق را برای افراد گرم خواب انتخاب کنیم

 

با این حال، آنچه که تشک خنک کننده با کیفیت بالا را می‌سازد به مواد مورد استفاده، مارک و سایر ویژگی‌های اضافی بستگی دارد. اگر اهل خواب گرم هستید و به دنبال یک تشک خنک هستید، این راهنما هر آنچه را که باید در مورد تشک‌های خنک کننده و نحوه انتخاب تشک مناسب بدانید را به شما می‌گوید.

خواب گرم چیست؟

گرم خواب کسی است که هنگام خواب احساس گرما می‌کند که اغلب منجر به تعریق شبانه می‌شود. افرادی که گرم می‌خوابند با ناراحتی ناشی از تعریق در شب دست و پنجه نرم می‌کنند، که می‌تواند به خواب رفتن را دشوار کند. حتی اگر شریک خواب آنها برعکس سرمایی باشد، که دیگر بدتر!

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است خواب گرم را تجربه کنید:

  • استفاده از ملافه‌های ضخیم یا مواد تشک نرم که گرما را در خود نگه می‌دارند
  • تغییرات هورمونی ناشی از یائسگی یا پرکاری تیروئید
  • داروهای خاص، مانند مسکن ها و داروهای ضد افسردگی
  • سایر شرایط پزشکی مانند اضطراب یا آپنه خواب

تشک ضد تعریق چیست؟

تشک خنک کننده یا ضد تعریق تشکی است که از مواد تنظیم کننده دما مانند لاتکس ساخته شده است. این تشک ها قابلیت تنفس بالایی دارند و از به دام افتادن گرما جلوگیری می کنند. با کمک به خنک ماندن بدن، این تشک ها می توانند مانع از عرق کردن شبها شوند. تشک های خنک کننده دارای چند لایه هسته متفاوت هستند و می توانند از سیم پیچ های فنر داخلی تا مواد هیبریدی متغیر باشند. آنها همچنین دارای یک لایه بالایی هستند که حاوی فوم های حافظه ژل، الیاف تشک آلی، مولکول های تغییر فاز و فلزات با خواص خنک کنندگی است.

کاهش دما باعث ترشح ملاتونین می شود، هورمونی که چرخه خواب شما را تنظیم می کند. این می تواند به شما کمک کند سریعتر و عمیق تر بخوابید و کیفیت و مدت خواب شما را بهبود بخشد.

تشک لاتکس ضد تعریق با خطوط گردش هوا

بهترین انواع تشک های ضد تعریق برای افراد گرمایی

نوع تشکی که برای شما راحت تر است به موقعیت خواب، ترجیحات و سایر نیازهای خواب شما بستگی دارد. ببینید آیا این ویژگی‌ها به نظر می‌توانند به شما کمک کنند در شب خنک بمانید یا خیر.

تشک های شبکه ای GelFlex

تشک های GelFlex با شبکه هایپر پلیمری انعطاف پذیر و پشتیبانی کننده ساخته می شوند. آنها دارای 1400 کانال هوای جداگانه برای جریان هوای اضافی هستند تا خواب راحت و خنک در شب حفظ شود.

اگر به دنبال راحتی و تشک خنک کننده هستید، تشک های GelFlex Grid Purple با بدن شما سازگار می شوند. در حالی که بیش از 1400 کانال هوای جداگانه برای جریان هوا فراهم می کند. ساختار هندسی آن از به دام افتادن گرما جلوگیری می کند.

تشک هیبریدی

تشک های ساختمانی هیبریدی لایه های فوم بالایی را با ساخت کویل و فنر های پاکتی در هسته تشک ترکیب می کنند. لایه های راحتی بالایی را می توان از فوم لاتکس یا مموری فوم ساخت، در حالی که لایه سیم پیچ را می توان با یک هسته فنر داخلی سنتی یا سیستم کویل جیبی ساخت.

تشک های هیبریدی به دلیل جریان هوای ارائه شده توسط ساختار فنری، یک گزینه تشک خنک کننده مقرون به صرفه برای خواب های گرم هستند. به دنبال لایه های فوم ساخته شده با فوم ژل یا فوم لاتکس برای کنترل بهتر دما باشید، زیرا برخی از انواع فوم مانند مموری فوم تنفس پذیری کمتری نسبت به لاتکس دارند.

تشک های لاتکس

تشک های لاتکس از لاتکس طبیعی، لاتکس مصنوعی یا ترکیبی از این دو نوع لاتکس ساخته می شوند. لاتکس بسیار انعطاف پذیر و الاستیک است.

لاتکس بسیار نرم و بسیار قابل تنفس است، بنابراین افراد گرمایی که نیاز به بالشتک اضافی دارند و نمی خواهند راحتی را فدای خنکی کنند، این بهترین گزینه است. توجه داشته باشید که برخی از تشک های لاتکس دارای سوراخ یا هوادهی اضافی برای افزایش جریان هوا هستند که می تواند منجر به خنک شدن شدید حتی در هوای گرم شود. اولین شرکتی که لاتکس را به تشک های خود اضافه کرد، دانلوپیلو واقع در کشور آلمان بود و همچنان بهترین تشک های هیبریدی و لاتکس را به بازار ارائه می کند.

لاتکس موجود در تشک دانلوپیلو یک ماده فوق‌العاده است که از شیره درختان کائوچو به دست می‌آید. درختان در استخراج شیره آسیبی نمی‌بینند. لاتکس به طور طبیعی حاوی خواص ضدحساسیت، ضدباکتری و ضدمیکروبی است. فرآیند تولید محصولات دانلوپیلو تضمین می‌کند که تمام این ویژگی ها در تشک تولید شده حفظ می‌شوند. تشک لاتکس را با تشک مموری فوم اشتباه نگیرید. تشک لاتکس 7 برابر بیشتر از تشک مموری فوم قابلیت تنفس دارد و 33 درصد فشار بیشتری را کاهش می‌دهد.

تشک لاتکس و هیبریدی را می توانید از برند خارجی دانلوپیلو از کالای خواب فروشگاه ژرمن کالا به آدرس https://www.germankala.ir/ خریداری کنید.

تشک های فنری داخلی

تشک های فنر داخلی با یک سیستم پشتیبانی سیم پیچ فلزی ساخته می شوند که کویل ها به یک واحد متصل هستند. گیج‌ها، فنرها و اندازه‌های این کویل‌ها بین سازنده‌ها متفاوت است و در نتیجه سطوح مختلف استحکام، پاسخ‌دهی و دوام را به همراه خواهد داشت.

تشک های فنر داخلی یکی از در دسترس ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های موجود در بازار هستند. کویل های تقویت کننده جریان هوا باعث می شود تشک های فنر داخلی برای افراد گرم خواب خنک شوند.

تشک بادی

تشک های بادی با محفظه های هوا بادی و لایه های راحتی خارجی ساخته می شوند. یک برنامه کنترل از راه دور یا دستگاه تلفن همراه معمولاً برای تخلیه یا باد کردن محفظه های هوای این نوع تخت استفاده می شود که امکان سفارشی سازی آسان سطوح سفتی را فراهم می کند.

تشک بادی به راحتی باد می‌شوند و تا سطح استحکام دلخواه شما باد می‌شوند. اگر به فکر تهیه این نوع تشک هستید، به دنبال تشکی باشید که با لایه های بالایی قابل تنفس و همچنین ویژگی های خنک کننده اضافی ساخته شده است.

بهترین روکش و محافظ تشک ضد تعریق برای افراد گرمایی

رویه های تشک لایه های اضافی هستند که برای ایجاد احساس راحتی بیشتر در تخت شما طراحی شده اند. برخی از محافظ تشک ها سفت‌تر یا نرم‌تر هستند تا فشار بیشتری را کاهش دهند. خوشبختانه برای افراد گرم خواب، انتخاب گسترده ای از رویه های خنک کننده می تواند دمای خواب را بهبود بخشد و فشار را کاهش دهد. اگر هنوز نمی توانید روی تشک خنک کننده جدید سرمایه گذاری کنید، خرید رویه تشک یا محافظ تشک ضد تعریق نیز یک مصالحه معقول است.

اگر می خواهید حداکثر خنک کنندگی را داشته باشید، محافظ تشک لاتکس با مواد تغییر فاز دهنده می تواند جریان هوا را به خوبی افزایش دهد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید ضخامت تاپر است. بسیاری از محافظ ها 100% ضد آب هستند، جذب گرما را کاهش می دهند و هوا را به گردش در می آورند.

 

کدخبر: 883347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟