با سفر کارت علی بابا همسفر هر سفر همکارانتان شوید

 

افرادی که از اهمیت این موضوع غافل هستند یا آن را چندان مهم نمی‌دانند، باید منتظر یک شکست در مسیر پیشرفت شغلی‌شان باشند. یکی از راهکارهایی که می‌تواند ارتباط با همکارانتان را بهبود ببخشد، هدیه‌دادن به آن‌ها در مناسبت‌های ویژه یا حتی بدون دلیلی خاص است. در این محتوا قصد داریم بهترین هدیه برای ساخت رابطه‌ای سالم با همکارانتان را معرفی کنیم.

هدیه سازمانی ویژه

هدیه دادن به تعدادی از همکاران (نه فقط به‌طور شخصی به یکی از آن‌ها) جزو هدایای سازمانی به‌حساب می‌آید. یکی از ویژگی‌های هدیه سازمانی منحصربه‌فردبودن آن است. شما باید این هدیه را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که از کلیشه‌های بازار دور باشد و بتوان خلاقیت و نوآوری را در جای‌جای آن احساس کرد.

مهم‌ترین فاکتوری که یک هدیه سازمانی را خاص می‌کند، اثرگذاری بالای آن است. ترجیحا سراغ هدایایی بروید که روح، عاطفه و احساس مخاطب را درگیر می‌کند. اگر توانستید چنین هدیه‌ای را پیدا کرده و برای مخاطبتان درنظر بگیرید، دیگر کار را تمام‌شده بدانید و روی یک ارتباط خوب با همکارتان حساب کنید!

کارت سفر

یادتان باشد نباید رسمی بودن هدیه سازمانی را فدای موثربودن آن کنید. در این شرایط خرید یک هدیه سازمانی ویژه کمی سخت می‌شود! این کدام هدیه است که در عین رسمی بودن، می‌تواند تیری به‌سمت عواطف مخاطب شلیک کند؟

سفر کارت علی بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا تازگی محصولی را طراحی و تولید کرده است که می‌توان آن را به‌عنوان هدیه‌ای سازمانی به افراد خاص اعطا کرد. این کارت هدیه سفر حسن‌نیت شما را به همکارانتان نشان می‌دهد. اعتبار سفر کارت را فقط می‌توان برای خرید محصولات سفر استفاده کرد. بعضی افراد به این فکر میفتند که سفر کارت را نقد کرده و مبلغش را صرف امور دیگر کنند. متاسفانه یا خوشبختانه این اتفاق شدنی نیست. برای استفاده از اعتبار سفر کارت باید چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید.

ممکن است بعضی از همکارانتان عاشق سفر به جاهای مختلف و تجربه اتفاقات جدید باشند؛ دراین‌صورت حتما از دریافت سفر کارت خوشحال می‌شوند. شاید گروهی از آن‌ها اهل سفر نباشند و استراحت در خانه را ترجیح دهند؛ این افراد باز هم حس خوبی از دریافت کارت هدیه سفر علی بابا خواهند شد.

سفر کارت مانند یک توفیق اجباری آن‌ها را ترغیب می‌کند که دست‌کم یکبار به سفر بروند. نکته جالب دریاره سفر کارت علی بابا محدود نبودن آن به استفاده شخصی است. گیرنده سفر کارت می‌تواند اعتبار آن را برای خرید سفر شخصی، خانوادگی یا همراه دوستان مصرف کند.

افراد با استفاده از این کارت هدیه سفر مجبور نیستند همه اعتبار را روی یکی از محصولات سفر (برای مثال پرواز داخلی یا رزرو هتل) خرج کنند. خوشبختانه این امکان فراهم شده که اعتبار سفر کارت برای خرید همه محصولات گردشگری از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا قابل استفاده باشد.

بودجه‌تان برای خرید سفر کارت محدود است؟ اصلا نگران نباشید؛ هنوز هم می‌توانید این کارت هدیه مارکوپولویی را سفارش دهید! مجموعه علی‌بابا طوری سفر کارت را طراحی کرده که هیچ حداقل یا حداکثری برای شارژ کارت‌ها وجود نداشته باشد. با هر مبلغی سفر کارت را شارژ و آن را به همکارانتان هدیه کنید.

محصولات سفر در سایت و اپلیکیشن علی‌بابا

محصولات سفر و گردشگری که در سایت و اپلیکیشن علی‌بابا قرار گرفته را چقدر می‌شناسید؟ آیا تابه‌حال از این مجموعه خریدی داشتید؟ در این بخش از مطلب می‌خواهیم همه محصولات موجود در علی‌بابا را معرفی کنیم.

سفر هوایی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بیشترین امکانات در مسیر، به مقصد می‌رساند. انواع بلیط‌های سیستمی و چارتری را از ایرلاین‌های مختلف در سایت علی‌بابا ببینید و با هم مقایسه کنید. بلیط پرواز داخلی و خارجی در سامانه علی‌بابا با قیمت‌های متنوعی وجود دارد. سفر با قطار برای افرادی مناسب است که تماشای مناظر مختلف در مسیر را دوست دارند. با خرید بلیط قطار از علی‌بابا به مقاصد مختلف داخلی و چند مقصد خارجی سفر کنید.

علی بابا

بودجه کم به این معنی نیست که باید قید سفر را بزنید. اگر بودجه زیادی برای تجربه سفر ندارید، سراغ سفر با اتوبوس بروید. در این روش سفر، لذت تماشای مناظر جاده را ازدست ندهید. اقامت در سفر یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی آن محسوب می‌شود. هتل‌های لوکس و پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره و حتی بدون ستاره را در سامانه علی‌بابا رزرو کنید.

افراد زیادی هستند که اقامت در هتل را به‌خاطر نداشتن آزادی عمل کافی دوست ندارند. در چنین شرایطی رزرو اقامتگاه‌های بومگردی، سوئیت و آپارتمان‌های مبله را نباید ازدست داد. اقامتگاه‌های بومگردی حس طبیعت در زیست‌بوم منطقه را در وجودتان زنده می‌کند. با اقامت در سوئیت‌ها و آپارتمان‌های مبله حریم شخصی بیشتری خواهید داشت؛ درنظر داشته باشید امکانات آپارتمان‌های مبله نسبت به سوئیت‌ها بیشتر است.

خرید پکیج سفر در برابر تهیه جداگانه هریک از آن‌ها به بودجه کمتری نیاز دارد. انواع تور داخلی و خارجی با شرایط و امکانات مختلف را در سایت و اپلیکیشن علی‌بابا رزرو کنید. در بعضی از تورها سه وعده غذایی هم برایتان فراهم می‌شود و در برخی دیگر مسئولیت تهیه غذا و خوراکی با خودتان است. خدمات گشت شهری هم با انتخاب شما به تور اضافه خواهد شد.

 

کدخبر: 878758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟