نکات مهم در خرید آژیر و چراغ گردان

 از آنجایی که قیمت چراغ گردان به منظور محافظت از خانه شما در برابر مزاحمان است، لذا منطقی است که بهترین سیستم هشدار را در فروش خود داشته باشید. نکات زیر به برخی از عواملی که باید هنگام خرید و نصب سیستم آژیر خود توجه کنید، می پردازد. هم چنین به منظور خرید آژیر لازم است به سایت آژند برق مراجعه کنید.

ویژگی های خرید آژیر

سیستم های هشدار طراحی شده اند تا در صورت تلاش یک فرد غیرمجاز به خانه شما به شما هشدار دهند. با این حال، زنگ هشدار باید دارای ویژگی های اضافی مانند:

حسگرهای تشخیص حرکت و شکستن شیشه به شما هشدار می دهند زمانی که شخصی وارد محوطه شما می شود یا شیشه پنجره را می شکند.

مکانیسم های پاسخ به آتش مانند آشکارسازهای دود به شما هشدار آتش سوزی می دهند.

اگر با یک فرد مسن یا بیمار زندگی می کنید، زنگ هشدار باید دارای یک دکمه اضطراری باشد که فرد بتواند در مواقعی که در مضیقه است فشار دهد.

اگر اشیای قیمتی در خانه خود دارید، باید آژیر دارای یک سنسور حفاظت از دارایی باشد که در صورت جابجایی یا تداخل شی به شما هشدار می دهد.

  • ادغام با سایر دستگاه های امنیتی

زنگ خانه شما باید به راحتی با سایر دستگاه های امنیتی خانه ادغام شود. به عنوان مثال، باید به سیستم دسترسی محدود متصل شود تا اگر کسی کد اشتباهی را در دروازه یا درب ورودی شما کلید زد، به شما هشدار دهد. اگر دوربین های امنیتی شما دارای سیستم تشخیص چهره یا پلاک هستند، در صورت شناسایی وسیله نقلیه یا شخص ناآشنا، باید زنگ هشدار را فعال کنند.

در برخی موارد، می ‌توانید به جای خرید سیستم، آژیر را اجاره را انتخاب کنید. برای مثال، یک مهاجر خارجی با قرارداد یک ساله می‌تواند دزدگیر را اجاره کند، زیرا فقط برای مدت کوتاهی به آن نیاز دارند. هنگام اجاره زنگ هشدار، شرایط اجاره را به طور انتقادی ارزیابی کنید. 

  • یک زنگ هشدار نظارت شده را در نظر بگیرید

در صورت امکان، باید از یک شرکت امنیتی بخواهید که زنگ هشدار را نظارت کند. به این ترتیب، پس از به صدا درآمدن زنگ هشدار پاسخ خواهند داد. خیلی سریع از شرکت درخواست خدمات نظارتی نکنید. در عوض، شرایط شرکت را بررسی کنید تا پس از درگیر شدن با آنها از اختلافات جلوگیری کنید. به عنوان مثال، برخی از شرکت های امنیتی برای هشدارهای اشتباه هزینه اضافی دریافت می کنند. از سوی دیگر، سایرین خدمات نظارتی جامعی مانند پاسخ به آتش و سارق، نصب دزدگیر و تعمیر را ارائه خواهند کرد.

نکات قابل توجه در بررسی خرید آژیر

راه‌ هایی وجود دارد که می‌ توانید از خود، خانواده و اموالتان در برابر سرقت محافظت کنید. یک سیستم امنیتی خانه اغلب یک سارق احتمالی را از خانه شما باز می دارد. آنها بدون هیچ اطلاعی به دنبال یک خانه در دسترس هستند. نظرسنجی از سارقان محکوم نشان داد که "اکثر مزاحمان گفتند که اگر زنگ امنیتی به صدا درآید فوراً آنجا را ترک خواهند کرد" و "به طور کلی، سارقان عنوان کردند که دوربین های امنیتی یک عامل بازدارنده هستند.

همه چیز درباره سیستم های آژیر

همه چیز درباره سیستم های آژیر

در اینجا لیستی از چند چیز وجود دارد که قبل از خرید یک سیستم امنیتی خانه یا قیمت آژیر باید بدانید. شما نه تنها اصول اولیه را یاد خواهید گرفت، بلکه آنچه را که باید در سیستمی برای محافظت از اشیاء با ارزش و خانواده خود جستجو کنید، یاد خواهید گرفت.

1. وسایل حفاظت دارایی از اشیاء با ارزش محافظت می کنند.

می ‌توانید دستگاه‌ هایی نصب کنید که در صورت دستکاری اشیاء قیمتی شما به شما هشدار می ‌دهند. دستگاه ‌های محافظ دارایی به شما اطلاع می ‌دهند که مثلاً جعبه جواهرات باز شده، نقاشی جابه‌جا شده باشد یا گاوصندوق دستکاری شده باشد، حتی اگر هیچ مدرک فیزیکی وجود نداشته باشد. دستگاه ‌های محافظت از دارایی ‌ها نه تنها در مورد سرقت مفید هستند، بلکه می ‌توانند به شما آرامش خاطر بدهند. به عنوان مثال، اگر یک تعمیرکار یا نظافتچی خانه در حالی که شما در خانه نیستید به خانه شما بیاید، متوجه خواهید شد که آیا آنها وسایل ارزشمند شما را مختل کرده اند یا خیر. 

2. دزدگیرها سیستم های امنیتی خانه نیستند.

در بررسی خرید آژیر باید بدانید که تفاوت های عمده ای بین دزدگیر سرقت و سیستم امنیتی خانه وجود دارد. دومی مزایای اضافی برای کمک به محافظت از شما و خانواده شما فراهم می کند و ممکن است سرمایه گذاری بهتری باشد. قبل از خرید، مهم است که بدانید چه چیزی دریافت می کنید، چه چیزی محافظت می شود و سیستم چگونه کار می کند.

3. سیستم های امنیتی حتی در زمان قطع برق نیز عمل می کنند.

نگران نباشید: مهم نیست که چه نوع سیستمی دارید، حتی زمانی که برق در خانه شما وجود نداشته باشد، به کار خود ادامه خواهد داد. یک سیستم سنتی که با برق تغذیه می‌شود، معمولاً ولتاژ پایینی دارد، به این معنی که در واقع برای راه‌اندازی سیستم انرژی زیادی لازم نیست. و این نوع سیستم ها حاوی یک باتری بزرگ هستند که در صورت قطع برق از سیستم پشتیبان می گیرد. گزینه دیگر سیستم امنیتی خورشیدی است که باید بررسی کنید.

همه چیز درباره خرید آژیر

 

همه چیز درباره خرید آژیر

بسیاری از این ویژگی ‌ها را می ‌توان به «داشتن ‌های ضروری» و «دارای خوب» تقسیم کرد. به همین دلیل است که ما آن را با چند مورد از مهم ترین ویژگی در سیستم های آژیر محدود کرده ایم. اینها ویژگی هایی هستند که هر سیستم جامعی باید برای ایمن نگه داشتن خانه، خانواده و اموال شما داشته باشد.

1. نظارت بر آلارم

بیایید با یکی از مهمترین ویژگی ها شروع کنیم. وقتی نوبت به سیستم هشدار شما می رسد، نظارت حرفه ای ضروری است. سیستم های آژیر را می توان به صورت خود مانیتور یا به صورت حرفه ای کنترل کرد. همانطور که از نام آن پیداست، زنگ هشداری است که خودتان نظارت می کنید. اگر زنگ هشدار به صدا درآمد، این شما هستید که باید با آتش نشانی، پلیس یا سایر خدمات اضطراری تماس بگیرید. اگر زنگ هشدار به صدا در می‌آید و شما در خانه نیستید، یا اگر مجروح شده‌اید یا برای رساندن خانواده‌تان به محل امن عجله دارید، تماس برای کمک ممکن است دشوار یا با تأخیر باشد.

2. سنسورهای امنیتی

سیستم هشدار خانه شما همچنین باید شامل سنسورهای امنیتی باشد که به شما (و شرکت نظارت حرفه ای شما) از ورود یا حرکت غیرمجاز در خانه شما هشدار دهد. انواع مختلفی از سنسورهای امنیتی وجود دارد، اما مهمترین آنها در سیستم امنیتی شما عبارتند از:

سنسورهای حرکت وقتی زنگ شما تنظیم شود، یک سنسور حرکت حرکت در مجاورت خود را تشخیص داده و زنگ هشدار را به صدا در می آورد. اکثر سنسورهای حرکتی در داخل خانه شما در مناطق پرتردد یا نقاط ورودی قرار می گیرند.

سخن پایانی

در بررسی خرید چراغ گردان باید بدانید که دوربین های امنیتی تعدادی عملکرد مفید را ارائه می دهند. حضور آنها به عنوان یک عامل بازدارنده موثر برای متجاوزان یا خرابکاران احتمالی عمل می کند. آن‌ها همچنین می‌توانند در صورت وقوع جرم یا برای تأیید یک ادعا، مدرک ارائه کنند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با سایت آژند برق مراجعه کنید.

 

کدخبر: 878523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟