چین بازار جهانی امنیت را در دستان خود گرفته است!

برندهای معتبر چینی زیادی در زمینه طراحی و تولید دوربین های مداربسته فعال هستند که از میان آنها می توان به برند داهوا و هایک ویژن اشاره کرد که دو رقیب پیشرو در زمینه تولید کالاهای امنیتی الکترونیکی در جهان هستند. در این مقاله به معرفی برند داهوا و برترین تکنولوژی های روز این برند در زمینه دوربین های امنیتی می پردازیم.

خرید دوربین داهوا برای بسیاری از کسب و کارها و نیز منازل مسکونی، پیشنهادی جذاب برای ارتقاء امنیت می باشد که به طور گسترده ای، سیر صعودی را در فروش و استفاده توسط کاربران طی می کند.

معرفی برند داهوا

برند تکنولوژی داهوا یا Dahua Security برندی نام آشنا برای کسانی است که به دنبال خرید دوربین مداربسته برای فضاهای خود بوده اند. بهره گیری از به روزترین فناوری های امنیتی، کیفیت بالای تجهیزات و قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی، داهوا را به صدر لیست کالاهای امنیتی در جهان رسانده است. داهوا از زمان تاسیس خود در سال 2001 تا الان، نام خود را به عنوان یک برند بزرگ و برجسته، در صنعت نظارت و امنیت تثبیت کرده است و هر ساله بر تعداد کاربرانی که با استفاده از دوربین های داهوا، امنیت پیشرفته را به محیط های کار و زندگی خود هدیه می کنند، افزوده می شود.

خرید دوربین مداربسته داهوا

این مساله باعث شده است که داهوا در بیش از 180 کشور جهان از جمله ایران، نمایندگی های فعال داشته باشد. یکی از رموز موفقیت این برند را می توان در واحدهای تحقیق و توسعه این برند جست و جو کرد که سبب پیدایش به روزترین راه حل های امنیتی برای اهدافی چون امنیت فضاهای عمومی، حمل و نقل شهری و نیز فضاهای مسکونی و تجاری شده است.

تجهیزات امنیتی داهوا

داهوا در حال یکه تازی در تولید فناوری های نوین در طیف گسترده ای از تجهیزات امنیتی می باشد که فراتر از تولید دوربین های مداربسته معمولی می باشد. دوربین های امنیتی حراراتی، دستگاه های ذخیره اطلاعات، دستگاه های کنترل دسترسی و تردد، دزدگیر ها، هشدارهای خطر و آتش، نمایشگرها، ویدئو کنفرانس، تخته های هوشمند برای تعامل، دستگاه های اسکن امنیتی، نرم افزارهای مرتبط با امنیت، پهباد و ... تنها بخشی از تولیدات گسترده این شرکت برای کمک به امنیت جهانی می باشد.

همه این قطعات با استفاده از به روزترین فناوری ها و بالاترین کیفیت تولید می شوند و برای استفاده عموم مردم در بازار توزیع می شوند. مدل های متفاوتی از تجهیزات و دوربین های برند داهوا در سایت دوربین مارکت قابل مشاهده است و شما می توانید با یک کلیک، ثبت سفارش خود را برای خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود به سادگی در این سایت انجام دهید.

دوربین های داهوا

تکنولوژی هایی که نشان می دهد داهوا حرفی برای گفتن دارد!

به طور کلی داهوا در زمینه فناوری های نوین دوربین های مداربسته، حرف های زیادی برای گفتن دارد و همان طور که اشاره کردیم، بزرگ ترین قسمت در واحدهای شرکت داهوا، به بخش تحقیق و توسعه برای دستیابی به تکنولوژی های نوین و نیز ارتقاء کیفیت تجهیزات امنیتی اختصاص دارد. همه این تلاش ها در راستای کمک به آسایش و امنیت انسان ها و بهبود زندگی افراد از طریق استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته امنیتی داهوا می باشد.

دوربین های دید در شب، دوربین های استارلایت، دوربین های وارم لایت، دوربین های حرارتی، دوربین های با فناوری تشخیص حرکت، Dahua WizeMind، Dahua WizSence، DeepHub، تشخیص و تمایز اشیاء و بسیاری دیگر از فناوری های روز از جمله ابداعات و پیشرفت های داهوا در صنعت امنیت و دوربین های مداربسته می باشد.

دوربین های دید در شب

قابلیت دید در شب در دوربین های مداربسته یکی از حیاتی ترین امکانات هر دوربین است که به شکل بسیار خاصی در دوربین های مداربسته داهوا طراحی شده است. این فناوی به این معنا است که با تمام شدن نور روز و رسیدن به تاریکی مطلق یا در شرایط کم نور، تصویربرداری دوربین و در نتیجه امنیت هم چنان ادامه دارد؛ این قابلیت به دوربین این امکان را می دهد تا تصاویری با کیفیت از فضا در هنگام شب به صورت سیاه و سفید یا رنگی ارائه کند. دوربین های دید در شب داهوا یکی از بهترین های دوربین مداربسته برای تصویر 24 ساعته، در جهان می باشند.

فناوری های هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، فناوری نوینی است که در زمینه های مختلفی ورود پیدا کرده است و به بهبود و ارتقاء تجهیزات مختلف الکترونیکی از لوازم خانگی گرفته تا کامپیوترها کمک زیادی کرده است. در سال های اخیر، شاهد حضور فناوری هوش مصنوعی در صنعت امنیت و دوربین های امنیتی هستیم.

داهوا

این فناوری با فراهم کردن امکان تشخیص چهره، تشخیص حرکت و تشخیص صدا در بسیاری از موارد به تحلیل اطلاعات و برقراری نظم و امنیت کمک می کند. دوربین هایی که با فناوری هوش مصنوعی تولید می شوند، کمی هزینه بالاتری نسبت به دوربین های معمولی برند داهوا دارند؛ اما با توجه به امکانات پیشرفته و مکانیزم های پیچیده ای که ارائه می دهند، محبوبیت زیادی در میان مردم دارند.

خرید دوربین داهوا از دوربین مارکت

برای خرید دوربین های برند داهوا، نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر این برند را انتخاب کنید تا بهترین نوع از این دوربین ها را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید. مجموعه دوربین مارکت، گزینه مناسبی برای خرید این دوربین ها می باشد که می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه به آدرس www.Doorbinmarket.com مدل های متنوعی از دوربین های داهوا با فناوری های مختلف را مشاهده کنید و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید و نیز گارانتی معتبر این دوربین ها را هم دریافت کنید.

کدخبر: 877950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟