محبوبترین مراکز تفریحی کیش از نظر مردم

منتخب مراکز تفریحی کیش از نظر مردم

افراد زیادی قبل از سفر به این جزیره مهیج سعی دارند تا برنامه تفریحی خودشان را بچینند تا در کیش با مشکلی مواجه نشوند. شناخت بهترین مراکز تفریحی می‌تواند گردشگران را به خوبی به سمت موارد مورد علاقه خود بکشاند تا بیشترین لذت را در سفر داشته باشند.

شما با کسب اطلاعات می‌توانید از پک‌های تخفیفی متنوعی که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، تفریحات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید. انتخاب هتل در راحتی مراجعه به مراکز تفریحی بسیار مهم است و اقامت در مجموعه‌هایی نظیر هتل بین‌المللی کیش لذت سفر را دوچندان می‌کند.

مرکز غواصی کیش

تنوع تفریح در جزیره زیبای کیش به حدی بالا است که تنها با یک بار سفر نمی‌توان همه آن‌ها را تجربه کرد. توصیه می‌کنیم شما نیز با انتخاب تفریحات منتخب مردم، خودتان را برای گزینش نادرست سرزنش نکنید. غواصی یکی از جذاب‌ترین تفریح‌ها در کیش است که شما نیز می‌توانید از آن لذت ببرید.

هیچ بهانه‌ای هم نظیر بلد نبودن شنا و شیرجه و ... برای رد این پیشنهاد قابل توجیه نیست چرا که تنها با گذراندن یک دوره 15دقیقه‌ای که در همان مرکز آموزش داده می‌شود می‌توانید غواصی کنید. تصور این‌که شما به زیر آب بروید و زیبایی‌های خلقت خدا را در زیر آب ببینید حتما جذاب است چه بماند که از نزدیک تجربه نمایید.

پارک آبی اوشن

در چند سال اخیر در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور مجموعه‌های پارک آبی تاسیس شدند که افراد زیادی از آن‌ها استقبال کردند. با وجود خدمات مشابه در کلان‌‌شهرها به هیچ عنوان نمی‌توان پارک آبی اوشن را با آن‌ها مقایسه کرد.

این پارک آبی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه در کل کشور است که انواع مختلفی از سرسره‌ها، استخرها، موج‌ها، جکوزی و ... دارد. اگر با خانواده و دوستان زیادی در کیش حاضر شوید توصیه می‌کنیم لذت این تفریح را از دست ندهید.

با وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ می‌توانید برای صرف میان وعده‌ها در این مجموعه بزرگ دورهمی متفاوتی با اقوام داشته باشید. با رزرو هتل بین‌المللی کیش دسترسی به این پارک برایتان آسان خواهد بود و روزهای مهیجی را در جزیره خواهید داشت.

کشتی یونانی کیش

برخی افراد ممکن است با شنیدن کشتی به اشتباه گمان کنند که به یک تفریح آبی مشغول خواهند شد. بهتر است بدانید که در سال‌های گذشته این کشتی که به سمت یونان در حال حرکت بود در ساحل مرجان به گل نشست. در همان سال‌ها اقداماتی صورت گرفت تا این کشتی دوباره به آب‌های خلیج فارس برگردد که با موفقیت همراه نبود.

این مجموعه را می‌توان یکی از نمادهای اختصاصی جزیره کیش است که به یک مرکز تفریحی جذاب تبدیل شده است. در این کشتی امکان دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، شترسواری و ... وجود دارد و تنها برای عکس انداختن به سمت ساحل مرجان نخواهید رفت.

قطعا می‌دانید که یکی از زیباترین ساحل‌های جنوب کشور، ساحل مرجان است که جذابیت‌های بسیار زیادی برای گردشگران دارد. هتل بین‌المللی کیش با این ساحل تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد که دسترسی آسان این هتل به مراکز تفریحی یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

آکواریوم جزیره کیش

همیشه در سفر چیزهایی برای یادگیری وجود دارد که به نوعی ماجراجویی نیز نیاز دارد. تنوع موجودات دریایی بدون شک شما را نیز به حیرت وامی‌دارد و به قدرت خداوند در خلقت ماهی‌های بزرگ و کوچک و رنگارنگ پی خواهید برد.

یکی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی در کیش آکواریوم بزرگ است که مملو از ماهی‌ها و دیگر موجودات دریایی بوده و برای افرادی که غواصی را انتخاب نمی‌کنند می‌توان جایگزین کرد. به گفته برخی از گردشگران معجزاتی در این آکواریوم دیده می‌شود که شور و هیجان زیادی را ایجاد می‌کند. این مجموعه نیز در نزدیکی‌های هتل بین‌المللی کیش واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند این مورد را نیز در لیست تفریحات خود داشته باشند.

شهر زیرزمینی کاریز

برای اینکه بتوانید از بهترین امکانات کیش در سفر خود استفاده کنید، بهتر است برترین مراکز تفریحی را بشناسید. به هیچ عنوان نمی‌توان انتخاب تفریحات را در موقع رسیدن به جزیره نگه داشت، چرا که برنامه‌های شما به احتمال زیاد به هم خواهد خورد.

یکی از مراکز تفریحی پرطرفدار در این جزیره بازدید از شهر زیرزمینی کاریز است. این شهر در 16 متری عمق زمین و با مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع به نحو احسن بازسازی شده و به یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی تبدیل شده که می‌توانید دمای پایینی را در آن تجربه کنید.

هتل بین ‌المللی کیش

با انتخاب هتل با موقعیت مناسب رفت‌وآمد به مراکز تفریحی می‌تواند آسان شود و شما لذت بیشتری از بودن کیش تجربه کنید. یکی از مجموعه‌هایی که موقعیت بسیار مناسب در جزیره دارد، هتل بین ‌المللی کیش است که در بین برترین هتل‌های 5 ستاره قرار دارد.

لابی مجلل، وجود غذاهای ایرانی و بین‌المللی، خدمات بیدار باش، پارکینگ رایگان، استخر، سونا، جکوزی و ... از امکانات ویژه این هتل محسوب می‌شود. با رزرو یکی از اتاق‌های مورد علاقه خود در این هتل سفری خوش را تجربه خواهید کرد. از تخفیف‌های ویژه فلای تودی می‌توانید در رزرو هتل‌های کیش می‌توانید استفاده کنید.

هتل بین ‌المللی کیش

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

اگر قصد دارید هتل مناسبی در کیش برای خودتان رزرو کنید، توصیه می‌کنیم به سایت فلای تودی مراجعه کنید. این مجموعه با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌های آنلاین، باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان عرضه می‌کند. گارانتی بهترین قیمت در فلای تودی هم در خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی و همچنین در رزرو هتل‌های لوکس خارجی و داخلی را می‌توان یک امتیاز خاص محسوب کرد. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید می توانید هتل موردنظر خود را در این سایت به راحتی و تنها با چند کلیک رزرو کرده و بلافاصله واچر خود را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط کیش تهران و بلعکس با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را به شما ارائه می دهد.

کدخبر: 877945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟