محبوبترین هتل ‌های انزلی کدامند؟

 

اقامت در بهترین هتل انزلی؛ سفری خاطره‌انگیز در اروپای کوچک ایران

موقعیت جغرافیایی شهر انزلی و به عبارتی بندری بودن این شهر، دلیل اصلی محبوبیت آن است. البته، این شهر زیبا و تجاری، از جاذبه‌های دیگری برای جذب گردشگر و مسافر از نقاط مختلف داخل ایران و حتی خارج از ایران، برخوردار است. این شهر بارش‌های سالانه فراوانی دارد و به دلیل قرار گرفتن در مسیرهای ارتباطی با اروپا، چهره و فرهنگ اروپایی در آن محسوس است؛ ازاین‌رو، اروپای کوچک نام گرفته و بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود علاقمند کرده است.

آشنایی با بهترین هتل های انزلی و انتخاب و رزرو آن، جزء اولین کارها و برنامه‌های شما، پیش از سفر است. در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های شهر انزلی را برایتان گردآوری کرده‌ایم. این هتل‌ها، به دلیل امکانات خاصی که دارند، نزد مردم بسیار محبوب هستند.

هتل دنیز

دنیز یکی از مواردی است، که می‌تواند در لیست بهترین هتل انزلی قرار بگیرد. این هتل در سال 1393 تاسیس شده و امکانات قابل‌توجهی را به میهمانان خود عرضه می‌کند. با رزرو هتل دنیز، اقامت بسیار راحتی را در سفر به انزلی خواهید داشت. امکانات رفاهی، معماری داخلی، دسترسی به دریا، نزدیکی به بازارهای کاسپین، بازار آسیای میانه و تالاب بین المللی انزلی، حائز اهمیت‌ترین ویژگی‌های هتل دنیز هستند.

هتل بهشت تالاب

چند روز اقامت در انزلی، خاطرات خوشی از سفر به شمال ایران را برایتان به ارمغان می‌آورد. خصوصا اگر روزهای سفر را در هتل بهشت تالاب انزلی، بگذرانید. هتل بهشت تالاب، یکی از بهترین هتل های انزلی است که از لحاظ معماری با سایر هتل‌های این شهر تفاوت دارد. فضای سبز و امکانات رفاهی به اضافه اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای این هتل، سفر راحت و همراه با آرامش و جذابی را، برایتان مهیا می‌کند. این هتل در نزدیکی پل بزرگ غازیان و اماکن مشهور دیگری همچون تالاب بین‌المللی انزلی، کلیسای پروتستان غازیان، پارک تکاوران و دهکده ساحلی واقع‌شده است.

هتل بهشت تالاب

 

سفید کنار قدیمی ترین هتل انزلی

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره انزلی، هتل سفید کنار نام دارد. این هتل، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است. هتل سفید کنار در سال 1352 ساخته شد. اگر به دنبال یک هتل با چشم انداز دریا و چشم انداز جنگل در شمال هستید، سفید کنار بهترین گزینه است. دسترسی به مکان‌های مشهوری از جمله آرامگاه میرزا کوچک خان، دهکده ساحلی و تالاب بین‌المللی انزلی، از ویژگی‌های مهم و مزایای اقامت، در هتل سفید کنار محسوب می‌شوند.

هتل دلفین انزلی

بدون شک چند روز اقامت در زیباترین هتل انزلی با معماری جذاب و امکانات فراوان تجربه خوشی از سفر به این شهر را، برایتان رقم خواهد زد. گشت و گذار در بازار بزرگ انزلی و بازدید از اماکن مشهوری همچون کلیسای پروتستان، بدون اتلاف وقت برای اکثریت مسافران، شرایط مورد قبولی است. مهم‌ترین امکانات هتل دلفین، شامل رستوران، اینترنت رایگان هم در اتاق و هم در لابی هتل است. به‌علاوه، شما می‌توانید لحظات خود را در سالن بیلیارد، آرایشگاه یا سالن ماساژ سپری کنید.

هتل کادوسان  با امکانات ترین هتل انزلی

موارد بالا در لیست محبوب‌ترین هتل‌های 4 ستاره انزلی قرار دارند. اکنون می‌خواهیم چند هتل ارزان و در عین حال با امکانات خوب را به شما معرفی کنیم. هتل بزرگ کادوسان، جزء قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است که در 6 طبقه ساخته‌شده است. این هتل نیز، مانند هتل سفید کنار در حاشیه دریای خزر واقع­ شده است. همزمان با رزرو هتل کادوسان، از امکانات متعددی همچون بیلیارد، جت اسکی، قایق سواری و فوتبال دستی نیز، بهره‌مند خواهید شد.

هتل آرکا انزلی

در لیست محبوب‌ترین هتل های انزلی، هتلی سه ستاره با کیفیت و امکانات عالی، به نام هتل آرکا قرار دارد. این هتل نیز، جزو هتل‌های با ویو دریا، در انزلی است و به‌غیر از آن امکانات دیگری مثل پارکینگ، کافی شاپ و رستوران دارد. اتاق‌های این هتل از یک نفره تا سه نفره متغیر است.

هتل‌ های محبوب بندر انزلی

 

سایر هتل‌ های محبوب بندر انزلی

گفتیم که بندر انزلی یکی از شهرهای مهم ایران با موقعیت تجاری فوق‌العاده است که رفت و آمد زیاد و علاقه‌ گردشگران به این شهر، کاملا احساس می‌شود؛ ازاین‌رو، تعداد زیادی هتل در انزلی وجود دارد، که هرکدام با توجه به قیمت هتل و امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت هستند.

توضیح در مورد تمامی هتل‌های شهر انزلی، در این مقاله نمی­گنجد. ازاین‌رو، در ادامه تنها به ذکر نام برخی هتل‌ها که در زمره بهترین هتل های انزلی قرار دارند، بسنده کردیم:

  • هتل الماس
  • هتل پرشین
  • هتل مدائن
  • هتل خانه مسافر
  • هتل ملورین
  • هتل زیباکنار
  • هتل هیراد
  • هتل آپارتمان امیران
  • هتل آپارتمان سفیر
  • هتل آپارتمان ملل
  • هتل آپارتمان شایان
  • هتل آپارتمان رویال بلوگا

رزرو هتل های انزلی در فلای تودی

انزلی شهری زیبا و متفاوت در شمال ایران است. این شهر که به اروپای کوچک مشهور است، شهری بارانی و یکی از جاذبه‌های شمال ایران محسوب می‌شود. تعداد زیادی هتل در انزلی وجود دارد. بنابراین بهتر است پیش از رزرو، با هتل‌های این شهر و امکانات ارائه‌شده توسط آن‌ها، به خوبی آشنا باشید. در این مقاله، چند مورد از محبوب‌ترین هتل‌های انزلی را به شما معرفی کردیم. از آنجایی‌که، هر هتل انزلی، امکانات متفاوت و البته هزینه متفاوتی دارد، پیدا کردن و انتخاب بهترین هتل کمی دشوار است. شما می‌توانید پیش از رزرو هتل های انزلی به سایت فلای تودی مراجعه کنید. با هر بودجه و سلیقه ای می‌توانید محل اقامت مناسب خود را از میان متنوع ترین هتل ها و اقامتگاه ها در این سایت پیدا کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.

 

کدخبر: 877347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟