دانلود سریال پوست شیر (فصل 1 تا 3 کامل) با لینک مستقیم نیم بها رایگان

 

دانلود سریال پوست شیر فصل 1 تا 3 کامل. سریال پوست شیر نام سریالی ایرانی در ژانر جنایی، معمایی، هیجان انگیز به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی میباشد که در سال 1401 ساخته شده است. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی می باشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, پانته‌آ بهرام, مهرداد صدیقیان, علیرضا کمالی, پردیس احمدیه, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, کامران تفتی به ایفای نقش میپردازند.

پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال محبوب و خاطره انگیز «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی است. همچنین این مجموعه دومین حضور هادی حجازی فر در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. هادی حجازی فر و شهاب حسینی برای اولین بار در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می‌کنند.

***********************

برای دانلود فصل 1 تا 3 سریال پوست شیر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال پوست شیر

************************

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, پانته‌آ بهرام, مهرداد صدیقیان, علیرضا کمالی, پردیس احمدیه, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار , کامران تفتی, علی اوسیوند, بهزاد خلج , سعید دشتی, علیرضا استادی, ابوالفضل امیری, احسان امانی, فرید سجادی حسینی, بهرام ابراهیمی, رویا جاویدنیا, رضا بای

درباره سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ میشود.

به دنبال قاتل با ریتم کند مردی به نام نعیم، پس از 15 سال از زندان آزاد می‌شود و می‌خواهد سال‌های نبودنش را برای دختر خود ساحل جبران کند. مادر ساحل مخالف این ارتباط است. اما اتفاقی عجیب همه چیز را به هم می‌ریزد. قاتلی به طرز فجیعی، ساحل را می‌کشد و حالا نعیم به همراه محب مشکات، سرگرد اداره آگاهی به دنبال قاتل می‌گردند.

مشکات خود در جریان یک پرونده قتل‌های سریالی دختر کوچکش را از دست داده و حالا مامور حل معمای این قتل است. این خلاصه‌ای از تمام اتفاقات مهمی است که تا به حال در سریال «پوست شیر» دیده‌ایم. یک پی‌رنگ قوی درباره جنایتی هولناک درباره یک دختر نوجوان. از این دست قصه‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌ها زیاد دیده می‌شود و از طرفی نمونه سینمایی‌اش را در آثار زیاد خارجی و داخلی دیده‌ایم. اما حالا با شاخ و برگ‌ها و ماجراهای فرعی، در سریال «پوست شیر» با قصه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

اتفاقا شاید نکته جالب توجه درباره این سریال همین باشد که خرده روایت‌ها قابل حدس است، اما مخاطب را رها نمی‌کند تا تنها خط اصلی داستان را دنبال کند و به جزییاتی که اتفاق می‌افتد بی‌توجه باشد.

دانلود سریال جیران

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی می باشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش می پردازند.

***********************

برای دانلود سریال جیران از قسمت 1 تا 55 (پایانی) به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال جیران

***********************

بازیگران سریال جیران

‎بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، بهزاد داوری، فرشید صمدی پور، ستایش دهقان، عاطفه غلامپور، محمدهادی قمشی، سیامک حلمی، مهدی بجستانی، عباس ظفری، راستین عزیزپور، فرج گلسفیدی، وحید ندایی، محمدرضا ایمانیان، مرتضی اکبری، هوشنگ قنواتی زاده، محمدهادی تقدیری، شاهد پیوند، سجاد اوسیوند، مهدی دانایی، پویا میاندهی، محمود ساعتی، داریوش اشرفی، فرید یوسفی، ایلیا نصرالهی، شهاب زمردی، وحید رزاقی، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

داستان سریال جیران

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع میشود. داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام جیران را بر او نهاد را نشان می دهد.

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

درباره سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور به هنرمندی پرداخته‌اند.

وبسایت سورن مووی سایتی مرجع برای دانلود سریال ایرانی و همچنین دانلود فیلم خارجی با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی، دوبله فارسی، زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی و بصورت نیم بهاء است.

 

کدخبر: 875976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟