برف روب بابکت طراحی، تولید و ساخت ایران بابکت

 

 ایران بابکت در سال های اخیر به تکنولوژی طراحی و تولید انواع جلوبندهای مینی لودر بابکت (Bobcat Attachment) و تراکتور دست یافته است و توانسته است به تولید کننده برتر کشور در زمینه ساخت انواع جلوبند به ویژه جلوبند جارو مینی لودر بابکت و جارو پشت بند تراکتوری و برف روب و... تبدیل شود. 

جلوبندهای تولید شده توسط ایران بابکت قابلیت نصب بر روی تمامی مینی لودرهای ایرانی از قبیل دراج و فوریوز و مینی لودرهای آمریکایی بابکت را دارند و از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت، مهندسی، ساخت و تولید می شوند.

اطمینانی که این تولید کننده داخلی از محصولات خود دارد باعث شده است که 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش شامل تمامی خریداران محترم شود.

ایران بابکت که از طریق سایت https://iranbobcat.ir محصولات خود را عرضه می دارد، برای جلب اعتماد مشتریان خود، با گرفتن انواع مجوزهای مربوطه از جمله نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نماد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعی در ایجاد فضایی مناسب برای اطمینان خاطر این عزیزان کرده است.

یکی از جلوبند های مینی لودر ، جلوبند برف روب است. همانطور که از نام این جلوبند مشخص است ، از آن برای برف روبی معابر، اتوبان ها و بزرگراه ها و جاده ها استفاده می شود. ایران بابکت که برندی معتبر در زمینه طراحی، ساخت و تولید انواع جلوبند قابل نصب بر روی مینی لودر و تراکتور است، جلوبند برف روب مینی لودر را تولید کرده است.

 

فروش جلوبند برف روب مینی لودر

 

برف روب بابکت طراحی، تولید و ساخت ایران

این جلوبند از متریال با کیفیت و در 2 سایز مختلف ساخته شده است. عرض 150 سانتی متر و عرض 2 متر ، دو سایز تولیدی این محصول است که با توجه به نیاز و درخواست مشتری تولید می شود. این محصول قابل نصب بر روی انواع مینی لودر ایرانی و خارجی است و در آن از بهترین اتصالات و جوشکاری ها استفاده شده است که توان تحمل فشارهای بالا را داشته باشد. جلوبند برف روب مینی لودر تولیدی برند ایران بابکت با کوپلینگ های فستر ایتالیایی به مشتریان عزیز عرضه می شود.

قیمت برف روب مینی لودر بابکت

 

جلوبند برف روب اصل و اورجینال برند ایران بابکت را چگونه بخریم؟

شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت ، تولید کننده اصلی انواع جلوبند های قابل نصب بر روی مینی لودر بابکت و تراکتور است و محصولات خود را به مدت یک سال گارانتی نموده است.

همچنین ایران بابکت به عنوان خدمات پس از فروش ، با اعزام کارشناس به محل شما ، امکان نصب رایگان جارو بر روی دستگاه شما را فراهم کرده است .

برای ارتباط با واحد فروش ایران بابکت می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید

تلفن دفتر مرکزی تهران : 02166192021

تلفن کارشناس فروش : 09123002274

 

جلوبند برف روب مینی لودر ساخت ایران

 

کدخبر: 874576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟