ایران بابکت اولین تولید کننده جلوبند جارو سوییپر صنعتی مینی لودر بابکت در ایران

 

 ایران بابکت در سال های اخیر به تکنولوژی طراحی و تولید انواع جلوبندهای مینی لودر بابکت (Bobcat Attachment) و تراکتور دست یافته است و توانسته است به تولید کننده برتر کشور در زمینه ساخت انواع جلوبند به ویژه جلوبند جارو مینی لودر بابکت و جارو پشت بند تراکتوری و برف روب و... تبدیل شود. 

جلوبندهای تولید شده توسط ایران بابکت قابلیت نصب بر روی تمامی مینی لودرهای ایرانی از قبیل دراج و فوریوز و مینی لودرهای آمریکایی بابکت را دارند و از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت، مهندسی، ساخت و تولید می شوند.

اطمینانی که این تولید کننده داخلی از محصولات خود دارد باعث شده است که 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش شامل تمامی خریداران محترم شود.

ایران بابکت که از طریق سایت https://iranbobcat.ir محصولات خود را عرضه می دارد، برای جلب اعتماد مشتریان خود، با گرفتن انواع مجوزهای مربوطه از جمله نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نماد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعی در ایجاد فضایی مناسب برای اطمینان خاطر این عزیزان کرده است.

 

 

ایران بابکت اولین تولید کننده جلوبند جارو سوییپر صنعتی مینی لودر بابکت در ایران

جارو بابکت در واقع یک جاروی مکانیزه بزرگ است که بر روی مینی لودر های ایرانی و خارجی قابل نصب است. با این جاروی صنعتی مینی لودر شما قادر خواهد بود تا با حرکت بر روی زمین تمامی زباله ها و نخاله ها از جمله براده های آهن، خرده های شیشه، سنگریزه، برگ های خشک و یا حتی فضولات دامی و ... را جمع آوری کند و در مخزن حمل زباله خود نگهداری کرده و آنها را در محل مورد نظر شما تخلیه کند. به بیان دیگر سوییپر صنعتی بابکت همچون یک جاروی بزرگ برای پاکسازی محوطه های بزرگ عمل می کند و برای تمیز کردن سطوح در ابعاد بزرگ همچون محوطه های کارگاهی و کارخانه ها، بزرگراه ها و اتوبان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل اغلب مشتریان این جاروها شهرداری ها، دهیاری ها و صاحبان کارخانه ها می باشند.

جارو سوییپر

 

جاروهای مکانیزه ایران بابکت علاوه بر داشتن مخزن جمع آوری زباله دارای آبپاش و بلغزن هیدرولیکی نیز میباشند. از آبپاش برای پاشیدن آب بر روی سطوح حین جاروکشی استفاده می شود که هم به پاکسازی بهتر کمک میکند و هم از پراکنده شدن گرد و غبار جلوگیری می شود . اگر مکان هایی مانند گوشه های محوطه وجود دارد که جارو قابلیت دسترسی به آنجا را ندارد، بغلزن هیدرولیکی و یا همان جدولشور به کمک شما می آید. بغلزن با یک بازو به سوییپر شما متصل است و شما را قادر می سازد تا کناره ها و گوشه ها و محیط های باریک را تمیز کنید.

جارو سوییپر صنعتی مینی لودر

انواع جارو مینی لودر بابکتی ساخت و تولید برند ایران بابکت

  1. جارو مینی لودر بابکت عرض 190 سانتی متر
  2. جارو مینی لودر بابکت عرض 150 سانتی متر
  3. جارو مینی لودر بابکت عرض 190 با آبپاش و بغل زن
  4. جارو مینی لودر بابکت عرض 150 با آبپاش و بغل زن

جارو سوییپر صنعتی

جارو پشت بند تراکتوری ساخت و تولید ایران بابکت

اگر در جایی هستید که دسترسی به مینی لودر ندارید و یا صاحب مینی لودر نیستید و یا توان خرید یک مینی لودر بابکت را ندارید و نیاز به جارو سوییپر دارید، نگران نباشید چرا که ایران بابکت نمونه ای از این جاروهای مکانیزه را طراحی کرده است که قابل نصب بر روی تراکتور است. این جارو نیز مانند نمونه بابکتی آن دارای بغلزن و آبپاش است و همان عملکرد را دارد با این تفاوت که در پشت تراکتور نصب می شود و نه در جلوی دستگاه . وجود چرخ در زیر این نوع از سوییپرها باعث حرکت راحت تر و سریعتر آنها می شود.

جارو پشت بند تراکتوری

 

انواع جارو پشت بند تراکتوری تولید و ساخت ایران بابکت  

  1. جارو پشت بند تراکتوری عرض 190 سانتی متر
  2. جارو پشت بند تراکتوری عرض 150 سانتی متر
  3. جارو پشت بند تراکتوری عرض 190 با آبپاش و بغل زن
  4. جارو پشت بند تراکتوری عرض 150 با آبپاش و بغل زن

جارو پشت بند

سایر جلوبندهای تولید شده توسط ایران بابکت

  1. برف روب قابل نصب بر روی بابکت
  2. برف روب قابل نصب بر روی تراکتور
  3. باکت مینی لودر بابکت
  4. مته چاله کن مینی لودر بابکت
  5.  شاخک لیفتراک تحت لیسانس ایران بابکت

 

 

 

برف-روب-قابل-نصب-بر-روی-تراکتور

 

ویژگی های جاروهای ایران بابکت

  • تمامی جاروهای برند ایران بابکت دارای گارانتی یکساله می باشند.
  • تمامی جاروهای برند ایران بابکت دارای گارانتی ده ساله تامین قطعات می باشند.
  • جاروی سفارش داده شده، در صورت موجود بودن در نمایشگاه تهران، تحویل فوری و در غیر اینصورت طی مدت 7 روز با تعیین رنگ به دلخواه مشتری تولید میگردد.
  • نصب و آموزش نحوه استفاده از جاروهای برند ایران بابکت، در تهران رایگان است.
  • تمامی جاروهای برند ایران بابکت، به همراه کوپلینگ و تمامی اتصالات تحویل مشتری می شود و مشتری هزینه ای جدا برای این قطعات پرداخت نمی نماید.

 

با ما در ارتباط باشید

سایت ایران بابکت iranbobcat.ir

سایت شرکت اطلاع گستر اطلس ettelagostar.com

سایت فروش قطعات و لوازم یدکی بابکت bobcat.ir

سایت جارو بابکت jarobobcat.com

تلفن دفتر مرکزی تهران : 02166192021

تلفن کارشناس فروش : آقای جانبهان 09123002274

 

 

 

 

 

کدخبر: 869146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟