آسارا بهترین شامپو ایرانی از نظر کاربران با نمره قبولی 95 درصد!

شامپوهای آسارا در چند لاین و با استفاده از عصاره طبیعی گیاهان دارویی و شفابخشی همچون سدر، حنا، بابونه، کتیرا، رزماری، پوست گردو و انار و فرمولاسیون متخصصین طب سنتی و بهره‌گیری از تجارب پزشکان و اساتید مجرب تهیه شده است.

این محصولات نتایج خوبی در تقویت ساختمان مو، جلوگیری از ریزش مو، رفع موخوره و شوره سر دارند و در لاین های مختلف: موهای چرب، خشک، معمولی، موهای رنگ شده و بدون سولفات تولید می شوند.

شامپو آسارا برای موهای چرب

یک محصول گیاهی و فاقد پارابن میباشد که به شکل محسوسی موها را تقویت و مستحکم می‌کند. به مرور ماهیچه‌های حلقوی دور هر تار مو را به حالت الاستیکش برمی‌گرداند و تار مو را محکم نگه می‌دارد.

کف کننده های معدنی که در ترکیبات شامپو گیاهی آسارا موجود است، نه تنها باعث آسیب به پوست سر و موها نمی شوند بلکه در کنار سایر ترکیبات و مکمل های ترکیب شده در بیس محصول، باعث پاکسازی و تمیزی عمیق پوست و مو می شوند بنابراین میتوان نام آن را در لیست بهترین شامپو برای موهای چرب قرار داد.

چربی مو می تواند به دلیل ژنتیک، عوامل خارجی، هورمون ها یا وضعیت سلامتی شما باشد. اما می توانید با رژیم غذایی خود تولید سبوم اضافی را کنترل کنید. غذاهای حاوی ویتامین B12 و B6 مانند سبزیجات برگ دار، ماهی ها و غذاهای دریایی را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

شامپو آسارا برای موهای خشک

برای خانم ها و آقایانی که به دنبال بهترین شامپو برای موی خشک و وز هستند تا از آسیب رسیدن به موهایشان جلوگیری شود، بهترین انتخاب شامپو آسارا برای موهای خشک است چرا که این محصول به دلیل وجود ترکیبات گیاهی مانند رزماری به ترمیم و آبرسانی موهای خشک کمک می کند و شما بعد از چندین بار استفاده از این شامپو شاهد تغییرات چشمگیری چون رفع وزی مو، شفافیت، نرمی و لطافت موها خواهید بود. علاوه بر آن عصاره های گیاهی استفاده شده در آن مانند سدر و رزماری، موجب تقویت ساختمان مو خواهد شد.

بهترین شامپو برای موی خشک

شامپو بدون سولفات آسارا برای موهای آسیب دیده، دکلره، رنگ شده و موخوره

اگر خشکی موهایتان به حدی است که موجب آسیب دیدگی آن شده می توانید شامپوهای بدون سولفات را امتحان کنید. زیرا اگر موهای آسیب دیده، موخوره شده و یا دکلره و رنگ شده دارید ترکیبات شامپوهای روزانه می تواند موهای شما را خشک کند یا تنظیم سطح pH پوست سر را به هم ریخته و منجر به تولید بیش از حد چربی شود.

شامپو بدون سولفات

اگر جزو این دسته از افراد هستید میتوانید از شامپو بدون سولفات آسارا استفاده کنید.

چنانچه درگیر موخوره هستید از سرم گیاهی رفع موخوره آسارا به همراه شامپو بدون سولفات کمک بگیرید و نتایج جالب آن را ببینید.

سرم گیاهی درمان موخوره

هر چند روز باید موها را بشوییم؟

بحث های زیادی در رابطه با این موضوع که هر چند روز یکبار باید موها را شامپو بزنیم مطرح شده است. حتی کیم کارداشیان فاش کرد که فقط هر پنج روز یکبار موهایش را میشوید. اما اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید یک روز را بدون شستشو بگذرانید یا به دنبال یک شامپو برای تمیزی عمیق تر و از بین بردن تجمعات چربی پوست سر هستید، بهتر است از شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده کنید.

یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از سریع چرب شدن موهایتان این است که آن ها را بیشتر با شامپو بشویید. اما شستشوی بیش از حد موها یکی از دلایل چرب شدن موها است. اگر موهای خود را به طور مکرر بشویید پوست سر این پیغام را دریافت می کند که باید سبوم بیشتری تولید کند که تجمع چربی در پوست سر و موها شود.

در هنگام خرید شامپو به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که به دنبال خرید شامپو هستید، باید به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید. برای داشتن موهای بدون چربی، به محصولاتی نیاز دارید که در عین حال که چربی موهایتان را کنترل می کنند، به موهای شما زیبایی و سلامت می بخشند.

اگر کلمات رطوبت رسان و مرطوب کننده را روی محصول می بینید، آن شامپو ممکن است زیاد برای موی چرب مناسب نباشد. رطوبت برای کسانی که مو و پوست سر خشک دارند مورد نیاز است. این افراد میتوانند از لاین موهای خشک شامپو آسارا استفاده کنند.

اگر هم موهای عادی دارید شامپو موهای معمولی آسارا برایتان مناسب است.

برای جلوگیری از افزایش چربی پوست چه باید کرد؟

  1. موهای خود را بیش از حد نشویید در واقع شستن بیش از حد بیشتر از اینکه مفید باشد به پوست و موهای شما آسیب می رساند. این کار ممکن است پوست سر را خشک کند و باعث تولید چربی بیشتر باشد.
  2. از دست زدن به موهایتان خودداری کنید. وقتی موهایتان را لمس می‌کنید، چربی موجود روی انگشت وارد موهایتان می‌شود، بنابراین می‌تواند موهایتان را سریع‌تر کثیف‌ کند.
  3. زمانی که موهایتان چرب شد آنها را با شامپوی مخصوص بشویید. تولید چربی پوست سر هر کس متفاوت است. شستشوی دو تا سه بار در هفته ممکن است برای افرادی که تولید چربی بیشتری دارند کافی نباشد.
  4. روبالشی خود را عوض کنید.
  5. ممکن است استفاده از روغن‌ها برای کاهش چربی سر روشی غیرمعمول به نظر برسد اما برخی از روغن های ضروری(essential oil)  برای از بین بردن سبوم و شفاف‌سازی منافذ روی پوست سر بسیار مفید عمل می‌کنند.

آیا میتوان به جز شامپو از شوینده دیگری برای موها استفاده کرد؟

بله، افراد زیادی هستند که از صابون های طبیعی برای این کار استفاده می کنند. اما باید به ترکیبات آن دقت داشت. خبر خوب این که صابون های طبیعی و گیاهی آسارا با همان عصاره شامپوهای این برند و با چربی های سالم مانند روغن بادام شیرین تهیه و تولید می شود.

در پایان، میتوانید به وب سایت آسارا مراجعه کنید تا هم درباره نکاتی که گفته شد اطلاعات بیشتری داشته باشید و هم تخصصی ترین اطلاعات حوزه پوست و مو را در بخش مقالات این کمپانی مطالعه کنید.

 

کدخبر: 867106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟