سرامیک کرابن تبریز

محصولات سرامیک کرابن تبریز تولیدشده در مجموعه کاشی و سرامیک تبریز بوده که به دلیل داشتن کیفیت و تنوع بالا در طرح و رنگ، شناخته‌شده هستند. این شرکت که دارای سابقه طولانی و درخشانی در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک در نقش‌ها و طرح‌های گوناگون است، توانسته سرامیک‌های باکیفیت و با قیمت مناسب را تولید و روانه بازار کند.

محصولات سرامیک کرابن توسط دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و به‌روز طراحی و تولید شده است. با توجه به سابقه و تجربه طولانی این شرکت در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک، تمام محصولات از قبیل سرامیک اسلب مشکی با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید شده و روز به روز به تنوع آن‌ها نیز افزوده می‌شود.

در ادامه قصد داریم اطلاعات کلی از این نوع سرامیک ارائه کنیم. پس ما را تا پایان همراهی کنید.

راهنمای نصب محصولات سرامیک کرابن تبریز

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید سرامیک کرابن تبریز، مربوط به نصب آن است. به این ترتیب لازم است نکاتی را پیش از نصب در نظر داشته باشید تا بتوانید از نتیجه کار رضایت کاملی به دست آورید. این نکات صرفا مربوط به یک نوع سرامیک نمی‌شود، بلکه به منظور نصب سرامیک اسلب مشکی و یا دیگر محصولات سرامیک تبریز نیز باید این نکات را رعایت کنید.

ابتدا لازم است محصولات خریداری‌شده را با برگه سفارش کالا تطبیق داده و طرح، سایز و درجه آن را مورد بررسی قرار دهید. بنابراین به سراغ کارتن‌ها بروید و محتویات آن‌ها را به دقت چک کنید. علاوه بر این، باید از سالم بودن سرامیک‌ها نیز اطمینان حاصل کرده و در هنگام حمل و نقل و جابجایی، آن‌ها را با دقت حمل کنید تا دچار لب پریدگی یا ترک خوردگی نشوند.

حالا زمان آن رسیده که دیوار یا کف محل موردنظر خود را به وسیله ابزارهای مخصوص صاف و یکدست کرده و و شیب آن را در نظر بگیرید. سپس با قرار دادن سرامیک روی سطح ترازشده، می‌توانید کار را ادامه دهید. لازم به ذکر است که در انجام این کار باید از مهارت کافی و دقت لازم برخوردار باشید تا بتوانید به بهترین شکل آن را نصب کنید.

سرامیک تبریز

کاشی و سرامیک تبریز را در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید می‌کنند تا برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب باشد. این ابعاد هر یک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده که امکان استفاده از آن را در فضاهای گوناگون راحت‌تر می‌کند. ابعادی که می‌توان در محصولات کاشی و سرامیک کرابن مشاهده کرد، از قرار زیر هستند:

ابعاد 30 * 60 ، ابعاد 30 * 90  ، ابعاد 33 * 100 ، ابعاد 40 * 120 ، ابعاد 60 * 60 ، ابعاد 20 * 120 ، ابعاد  60 * 120 ، ابعاد 80 * 80 ، ابعاد 80 * 160 ، ابعاد 95 * 95 و ابعاد 120 * 120 در این مجموعه تولید می‌شوند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند.

سرامیک اسلب مشکی

یکی از جدیدترین سرامیک‌ها که به سرامیک لوکس نیز شناخته می‌شود، این سرامیک است. این سرامیک دارای ظاهری با رنگ مشکی و تیره بوده که در برخی از مدل‌ها دارای رگه‌های طلایی نیز است. ابعاد این سرامیک در مقایسه با سایر مدل‌ها بزرگ‌تر است.

به دلیل ظاهر بسیار زیبا و خارق‌العاده سرامیک اسلب مشکی، آن را می‌توان در تمام محیط‌ها اعم از پوشش کف سالن پذیرایی، کف اتاق‌ها، کف آشپزخانه، دیوار سالن پذیرایی، دیوار اتاق‌ها، دیوار آشپزخانه، بین کابینتی آشپزخانه، دیوار سرویس بهداشتی و حمام و غیره استفاده کرد.

سرامیک اسلب مشکی را می‌توان حتی در اماکن عمومی از قبیل رستوران‌ها، کافی شاپ، نمای بیرونی ساختمان‌ها، دیوارهای راه پله و راهرو، مراکز تجاری و اداری و موارد دیگر مورد استفاده قرار داد. 

ویژگی‌ های سرامیک اسلبی مشکی چیست؟

سرامیک اسلب مشکی دارای ویژگی‌های بسیاری است که از قرار زیر هستند:

  • این سرامیک اندازه بزرگی دارد و باعث ایجاد فضایی یکپارچه در محل می‌شود.
  • روی سطح این نوع سرامیک از لعاب نفوذناپذیری استفاده شده است که آن را در برابر نفوذ آب و سایر مواد شیمیایی مقاوم می‌سازد.
  • در تولید این نوع سرامیک‌ها از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده می‌شود و همین مسئله استحکام آن را افزایش می‌دهد.
  • تنوع طرح و رنگ سرامیک اسلب مشکی بالاست و می‌تواند به راحتی تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد.
  • جنس این سرامیک از نوع ضدخش و ضدسایش است و به راحتی دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شود.
  • رنگ این محصول ثبات بالایی دارد و در برابر انواع لکه از خود مقاومت نشان می‌دهد.
  • این سرامیک در برابر یخ‌زدگی و شوک دمایی استحکام بالایی دارد و به راحتی دچار ترک‌خوردگی نمی‌شود.
  • طراحی این محصول به گونه‌ای است که بدون نیاز به بندکشی می‌توان آن را اجرا کرد.

قیمت خرید محصولات کرابن تبریز

با توجه به اینکه سرامیک کرابن تبریز دارای انواع مدل‌های متنوع با ویژگی‌های گوناگون بوده، از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار است. این قیمت‌ها ابتدا توسط کارخانه تولیدکننده تعیین شده و به بازار عرضه می شود و سپس در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به طور کلی قیمت خرید کاشی و سرامیک تبریز به عوامل متعددی از قبیل رنگ سرامیک، کیفیت آن، طرح و نقش محصول، متریال استفاده‌شده در تولید آن، ضخامت سرامیک، ابعاد آن، براق یا مات بودن محصول، میزان مقاومت در برابر شکستگی و سایش و موارد دیگر بستگی دارد.

خریدارانی که قصد تهیه محصولات سرامیک کرابن تبریز را دارند، می‌توانند ابتدا به بازار یا به وب‌سایت‌های فروش این سرامیک مراجعه کرده و با مشاهده مدل‌های متنوع محصول، برای خرید آن اقدام کنند. در هنگام انتخاب کاشی و سرامیک، علاوه بر قیمت محصول، به کیفیت و ویژگی‌های آن نیز باید توجه کرد.

چرا که خرید سرامیک ارزان قیمت که کیفیت قابل قبولی ندارد، پس از گذشت مدت زمانی می‌تواند شما را با دردسرهای متعددی مواجه کرده و باید مجددا برای تعویض آن اقدام کنید. این موضوع هزینه‌های شما را چند برابر کرده و قطعا به جای سود کردن، متضرر خواهید شد.

سرامیک اسلب مشکی

جمع‌ بندی

امروزه برای پوشش کف و دیوارهای منازل و اماکن مختلف استفاده از محصولات سرامیک کرابن تبریز بسیار متداول شده است. کاشی و سرامیک تبریز که از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب هستند، از تنوع طرح و رنگ گسترده‌ای برخوردارند و به همین دلیل مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند.

کدخبر: 867085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟