چرا سفر بهترین هدیه است؟

همه این موارد ما را به یک سوال مهم می‌رساند؛ چرا به کارمندان، اعضای تیم و حتی اطرافیان خود سفر هدیه نمی‌دهیم؟ سفر بهترین هدیه‌ای است که می توانید به دیگران بدهید. تجربه‌ای معنادار که زندگی را ارزشمند می‌کند. اگر هنوز درباره هدیه‌ای از جنس سفر مطمئن نیستید و یا نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید با ما همراه باشید.

سفر، فرصتی برای یادگیری بیشتر

وقتی سفر هدیه می‌دهید، فرصتی برای یادگیری بیشتر ایجاد خواهید کرد. سفر فرصتی برای غنی‌سازی گنجینه شخصی و یادگیری است. از یادگیری دستور پخت غذاهای محلی گرفته تا یک زبان جدید، سفر همان نقطه‌ای محسوب می‌شود که ده‌ها فعالیت جدید را برای اولین بار انجام می‌دهید. تجربه یک فرهنگ جدید و سبک متفاوتی از زندگی، دید شما نسبت به تمام جهان را تغییر می‌دهد. علاوه‌براین سفر می‌تواند شامل بازدید از موزه‌ها، تماشای تئاتر یا سر زدن به مکان‌های تاریخی باشد که در هرکدام از این مکان‌ها، موارد زیادی برای یادگیری وجود دارد. یادگیری در سفر، سرگرم‌کننده‌ترین نوع یادگیری است، یادگیری که تاثیرات ماندگار ایجاد می‌کند.

سفر، هدیه‌ای برای سلامت روح و جسم

اگر کارفرما هستید یا می‌خواهید هدیه‌ای متفاوت به اطرافیان خود ارائه دهید، سفر بهترین گزینه است. سفر باعث کاهش استرس و بهبود سلامتی به خصوص سلامت روان می‌شود. طبق تحقیقات، مردم از خریدهای تجربی مثل رفتن به رستوران یا تماشای تئاتر و کنسرت بیشتر از خریدهایی مثل لباس یا کالاهای الکترونیکی لذت می‌برند. به عبارت دیگر تجربه کردن به طور طبیعی باعث شادی بیشتری می‌شود. تجربه‌های جدید سلامت مغز را ارتقا می‌دهد. از سمتی سفر مثل یک نیرو الهام‌بخش باعث ایجاد مثبت اندیشی و احساس قدردانی در افراد می‌شود.

سفر، هدیه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی

سفر هدیه‌ای نیست که به آسانی فراموش شود. تصاویر، خاطرات و احساساتی که انسان در سفر تجربه می‌کند، گاهی تا پایان عمر با او همراه است. هدایا و حتی بزرگترین دستاوردهای مادی می‌آیند و بالاخره از بین می‌روند. اما خاطرات سفر تا همیشه ادامه خواهد داشت. اگر می‌خواهید خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای دیگران بسازید، به آن‌ها سفر هدیه بدهید.

سفر، هدیه‌ای متناسب تمام سلایق

پیدا کردن هدیه مناسب هیچ‌وقت کار آسانی نیست، چراکه مردم سلایق متفاوتی دارند. برای مثال ممکن است شخص مورد نظر شما به هنر علاقه داشته باشد، اما با وجود دانستن این موضوع چه نوع اثر هنری می‌توانید به او بدهید که واقعا دوست داشته باشد؟ به جای جست و جوی بی‌نتیجه، خرید یک سفرکارت می‌تواند هدیه‌ای باشد که هیچ‌کس از آن نمی‌گذرد.

سفر، فرصتی برای دور شدن از روزمرگی‌ها

همه ما در هرجایگاه و نقطه‌ای که باشیم به تعطیلات نیاز داریم. سفر فرصتی برای جدا شدن از زندگی، فعالیت و مسئولیت‌های روزمره است. زمانی که فقط به استراحت و تفریح تعلق دارد. سفر راهی برای بازیابی آرامش و احساس شادابی محسوب می‌شود. در واقع انگیزه‌ای دوباره برای شروع کار و زندگی به افراد می‌بخشد که مهمترین مزیت برای کسی است که آن را به عنوان یک هدیه انتخاب می‌کند. اگر می‌خواهید ارزشمندترین هدیه جهان را به دیگران بدهید، او را به یک سفر بفرستید.

چگونه سفر را هدیه بدهیم؟

شاید خرید بلیط یا رزرو هتل برای دیگران کار سختی باشد، اما با خرید یک کارت سفر به دیگران فرصت انتخاب خواهید داد. فرصتی که بتوانند براساس سلیقه خود به مقصدی که می‌خواهند سفر کنند. کافی است سفرکارت فلای تودی را با توجه به بودجه و حتی خدماتی که می‌خواهید سفارش دهید و به افراد سازمان یا حتی نزدیکان خود هدیه بدهید. با یک کارت هدیه سفر آن‌ها می‌توانند بلیط مقصدی را که دوست دارند بخرند و هتل و اقامتگاه دلخواه خود را رزرو کنند. در واقع شما به آن‌ها تجربه، خاطره و ماجراجویی و حسی ماندگار  هدیه می‌دهید.

سفرکارت فلای تودی، هدیه‌ای دو سر سود

سفر کارت فلای تودی یک کارت هدیه است، کارتی که می‌شود با آن سفر خود را برنامه‌ریزی کرد. این کارت فقط مخصوص کارمندان، شرکای تجاری، مشتریان و سازمان‌ها نیست، بلکه برای هرکسی است که بخواهد سفر را هدیه بدهد، می‌تواند آن را سفارش دهید. با کارت سفر فلای تودی فرقی نمی‌کند مقصد شما یک جزیره در جنوب کشورمان باشد، به شمالی‌ترین نقطه ایران بروید، شهرهای توریستی را انتخاب کنید و یا حتی برای یک سفر خارجی به مقصد استانبول، دبی و... برنامه‌ریزی کنید. شما این فرصت را در اختیار دیگران قرار می‌دهید تا حسی ماندگار و تجربه‌ای متفاوت برای آنها ایجاد کند. سفرکارت فلای تودی یک هدیه دو سر سود است!

شرایط و خدمات خرید سفرکارت فلای تودی به شرح زیر است:

  • سفر کارت را می‌توانید برای خرید بلیط و رزرو هتل به طور همزمان سفارش دهید.
  • امکان درخواست سفر کارت برای خرید بلیط یا رزرو هتل به صورت جداگانه نیز وجود دارد. می‌خواهید بلیط هواپیما هدیه بدهید یا هتل؟
  • مبلغ سفر کارت توسط شما مشخص می‌شود؛ بنابراین برای سفارش کارت سفر نگرانی بودجه نداشته باشید.
  • می‌توانید لوگوی شرکت خود را به صورت اختصاصی روی سفر کارت حک کنید.
  • سفر کارت می‌تواند با محدودیت یا بدون محدودیت زمانی صادر شود.
  • می توانید یک سفرکارت منحصر به فرد با کد ملی مخصوص اشخاص و یا حتی بدون کد ملی به آنها هدیه بدهید.
  • صدور سفر کارت محدودیت ندارد! به چند نفر می‌خواهید سفر هدیه بدهید؟
  • کارت سفر می‌تواند به صورت دیجیتالی یا فیزیکی صادر شود.
  • سفر کارت قابلیت شارژ مجدد دارد! بنابراین زنجیره این ماجراجویی قرار است ادامه داشته باشد...

 

کدخبر: 866420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟