کدام صرافی جدول قیمت ارز دیجیتال را به صورت دقیق نمایش میدهد؟

هم‌اکنون که درحال خواندن این مقاله هستید، بیش از 10000 رمرزارز در این بازار فعالیت می‌کنند که کاربران با بسیاری از آن‌ها آشنا نیستند. به‌وضوح مشخص است که سود بیشتر و انجام معاملات ارزنده‌تر نصیب کسانی می‌شود که دایرهٔ گسترده‌تری از این ارزها را می‌شناسند.

جدول ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر گوناگون، یکی از بهترین مرجع‌هایی است که تریدرها می‌توانند به آن مراجعه کنند. در این نوشته نیز تلاش می‌کنیم توضیحاتی را در رابطه با قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ارائه دهیم و پس از بررسی چند مورد از شناخته‌شده‌ترینِ این رمزارزها، با نمایش قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف بیشتر آشنا خواهیم شد. این نوشته را تا پایان بخوانید.

اهمیت قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

عموماً در بازارهای مالی، موارد مختلفی مانند سهام، اوراق قرضه، اسناد تجاری و... مورد داد و ستد قرار می‌گیرند که همگی دارای پشتوانه‌های واقعی یا فیزیکی هستند. تحلیل فاکتورهای مختلف این بازارهای مالی، نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از آن‌ها ثبات و ماندگاری نخواهند داشت.

درواقع بازار ارز دیجیتال نیز با همین قاعده فعالیت می‌کند و با توجه به تعداد بالای ارزها و تغییرات لحظه‌ای آن‌ها، معامله‌گران باید همواره از تغییرات این بازار مطلع باشند. همان‌گونه که در مقدمه بیان شد، صرافی‌ها معمولاً لیست ارز دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا پیش از انتخاب ارز موردنظر خود برای انجام معاملات، جزئیات دقیق بازار را تحلیل کنند.

کسانی از نوسانات موجود در این بازار بیشتر سود می‌برند که تغییرات قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را همراه با بررسی اخبار و تحلیل‌های فاندامنتال و تاکتیکال رصد کنند، بنابراین اطلاع و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال را می‌توان مهم‌ترین رکن موفقیت در این بازار دانست.

مهم‌ترین قیمت‌های لحظه‌ای

هنگامی که صحبت از قیمت ارز دیجیتال می‌شود، تمامی ارزهای موجود در این بازار حائز اهمیت هستند، اما طبیعی است که بعضی از آن‌ها با توجه به تقاضای بیشتر و جایگاه ویژه در این بازار، در لیست ارز دیجیتال اولویت بالاتری دارند. به همین منظور در این نوشته، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، تتر، ریپل و بایننس کوین را به‌عنوان چند مورد از ارزهای محبوب بازار مورد بررسی قرار می‌دهیم.

قیمت ارز دیجیتال

1. ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

بیت‌کوین را رهبر بازار ارزهای دیجیتال می‌دانند، بنابراین نیازی به توضیح نیست که قیمت لحظه‌ای آن چقدر در این بازار تأثیرگذار است. این رمزارز درحالی‌که در ابتدای تأسیس نزدیک به صفر دلار ارزش داشت، در آوریل سال 2021 قیمت 63 هزار دلاری را تجربه کرده‌است. قیمت فعلی Bitcoin حدود 23 هزار دلار است. با توجه به جایگاه ویژهٔ این رمزارز و تأثیر آن در شرایط بازار، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بیت‌کوین علاوه‌بر معامله‌گران آن، برای سایر تریدرها نیز اهمیت دارد. 

2. ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

اتریوم نیز یکی از ارزهای بسیار تأثیرگذار در بازار رمزارزها محسوب می‌شود که نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده‌است. ارز اتریوم نیز همزمان با رشد خیره‌کنندهٔ بازار در سال 2021، توانست رکورد 4200 دلاری را به نام خود ثبت کند. البته این ارز هم پس از افت بازار ارزهای دیجیتال، اکنون نزدیک به 1600 دلار قیمت دارد.

3. ارز دیجیتال تتر (USDT)

تتر را می‌توان مشهورترین ارز استیبل در بازار ارز دیجیتال دانست. درواقع این ارز نماد دلار در بازار است که 1 دلار ارزش دارد. هرچند که قیمت ارز دیجیتال تتر همواره ثابت نیست، اما همواره ارزشی نزدیک به یک دلار آمریکا دارد. از این ارز به‌عنوان پلی میان ارز فیات و ارز دیجیتال استفاده می‌شود.

4. ارز دیجیتال ریپل (XRP)

ارز دیجیتال ریپل نیز مانند بیت‌کوین، در ابتدای فعالیت خود زیر 1 دلار قیمت داشت. این ارز با وجود قیمت 1.84 دلار در اوج‌گیری سال 2021، بالاترین قیمت خود را با ارزش 2.5 دلاری در سال 2018 تجربه کرد. قیمت کنونی این رمزارز معادل 0.4 دلار است.

5. ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

بایننس را با صرافی بزرگ و معتبر خود می‌شناسیم. اما این صرافی یک ارز دیجیتال اختصاصی نیز برای خود معرفی کرده‌است. بایننس کوین که اکنون 305 دلار قیمت دارد، یکی دیگر از ارزهای پرنوسان بازار به‌حساب می‌آید. این رمزارز از سال 2017 تا کنون، بازه قیمتی زیر 10 دلار تا 675 دلار را تجربه کرده‌است.

قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌ها

برای دسترسی به قیمت ارز دیجیتال، صرافی‌های آنلاین این حوزه یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند، چراکه با مراجعه به صرافی‌های معتبر آنلاین، جدول ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد که قیمت لحظه‌ای، تفاوت نسبت به قبل، درصد تغییرات قیمت ماهانه، حجم معاملات روزانه و سایر اطلاعات مربوط به ارزهای گوناگون را به شما ارائه می‌کند، بنابراین هنگام انتخاب صرافی آنلاین خود برای انجام معاملات ارزی در این بازار، باید به ارائه خدمات پلتفرم‌های مختلف در رابطه با قیمت‌های لحظه‌ای توجهٔ ویژه‌ای داشت.

سرویس قیمت لحظه ای ارز دیجیتال والکس، با ارائه جدول ارز دیجیتال شامل اطلاعات گوناگونی پیرامون انواع رمزارزها و همچنین وضعیت کنون انواع بازارهای معاملاتی، یکی از همین انتخاب‌ها در میان صرافی‌های ایرانی است.

والکس به‌عنوان یکی از اولین صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال، با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی 24ساعته، محیط امن و راحتی را برای معاملات ارز دیجیتال فراهم کرده‌است. با چهار سال سابقه در حوزهٔ کریپتوکارنسی، این صرافی را می‌توان یکی از پیشگامان و اثرگذاران بر بازار داخلی ارزهای دیجیتال دانست.

 

قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌ها

کلام پایانی

با توجه به تعداد بالای ارزها و نوسانات فراوان موجود در بازار ارز دیجیتال، اطلاع دقیق از قیمت‌ها و نوسانات این بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. ارزش تمامی ارزهای موجود در بازار حائز اهمیت هستند، اما برخی از آن‌ها نسبت به جایگاه خود در اولویت قرار می‌گیرند. در این مقاله نیز در رابطه با قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، تتر، ریپل و بایننس کوین مطالبی را بیان کردیم.

در پایان نیز می‌توان گفت که در میان صرافی‌های آنلاین ایرانی، سرویس قیمت لحظه ای ارز دیجیتال والکس با ارائه لیست ارز دیجیتال و اطلاعات دقیق رمزارزهای مختلف، یکی از مواردی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

 

کدخبر: 865787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟