معرفی یکی از بهترین اپلیکیشن های استخدام در ایران

معرفی اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کافرمایان

کاریابی‌ها هم از فضای مجازی دور نیستند، کارجویان و کارفرمایان سعی می‌کنند امور مربوط به کسب‌و‌کارشان را از طریق پلتفرم‌ها یا اپلیکیشن‌های استخدامی پیگیری نمایند. دیگر مانند گذشته کارفرمایان منتظر نمی‌مانند تا کارجویان به آنها مراجعه کنند و با گذاشتن وقت زیاد به بررسی تک تک آنها بپردازند، آنها با مراجعه به سایت‌های کاریابی به بررسی رزومه‌ها می‌پردازند سپس انتخاب خود را در اسرع وقت انجام می‌دهند. کارجویان نیز لازم نیست با رفت و آمد کردن به موسسات کاریابی و گیر کردن در کاغذ بازی‌های اداری، وقت و هزینه خود را تلف نمایند.

ایران استخدام یکی گسترد‌ه‌ترین پلتفرهای کاریابی مجازی در کشور است. این سایت با ارائه یکی ازبهترین اپلیکیشن‌های استخدامی در کشور پیشرو در کاریابی مجازی است. با نصب این برنامه کاریابی می‌توانید به سادگی از تمام استخدام‌های کشور و شهرتان اطلاع پیدا کنید. این اپلیکشن با امکاناتی که در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار می‌دهد به میزان زیادی از هدر رفتن وقت و هزینه آنها جلوگیری می‌کند. در اپلیکیشن ایران استخدام کارجویان می‌توانند با یک کلیک روی شغل مورد نظرشان، مسیر شغلی خود را انتخاب کنند. از طرفی کارفرمایان نیز با استفاده از بانک رزومه موجود در اپلیکیشن نیروی کار مورد نظر خود را انتخاب کنند. این اپلیکیشن فقط برای کاریابی نیست، شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام  از آخرین اخبار روز مرتبط با شغل‌تان مطلع شوید.

بررسی مزایا و خدمات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

آنچه که اپلیکیشن ایران استخدام را از سایر اپلیکیشن‌های کاریابی متمایز می‌سازد، گستردگی میزان خدمات‌رسانی به کارجویان و کارفرمایان است. این اپلیکیشن مزایای زیادی برای کارجو و کارفرما به همراه دارد. از مهمترین مزایای این اپ کاریابی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- اطلاع یافتن از آخرین اخبار و آگهی‌های استخدامی دولتی یا خصوصی: با نصب این اپ می‌توانید به راحتی از آخرین استخدام‌های سازمان‌های دولتی یا خصوصی  (مثل؛ بانک‌ها، ارگان‌های دولتی) مطلع شوید. این اخبار وآگهی‌های به صورت آنلاین بروزرسانی می‌شود.

- رایگان بودن: بدون شک رایگان بودن یک اپلیکیشن کاریابی برای کسی که هنوز کار مناسب را برای خود انتخاب نکرده است می‌تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود.

- در دسترس بودن: اینکه شما بتوانید تنها با یک موبایل که متصل به اینترنت باشد به دنیای مشاغل مختلف راه پیدا کنید، و شغل مناسب خود را انتخاب کنید بسیارایده‌آل خواهد بود. این در دسترس‌ترین راه ممکن است.

- جمع آوری اطلاعات مفید در زمینه شغلی: بی تردید هر کارجویی که به فکر پیشرفت باشد، تنها به اشتغال در یک کسب‌وکار فکر نمی‌کند. او برای ترقی شغلی باید اطلاعات مفید در زمینه شغلی را روزانه کسب کند. اپلیکیشن ایران استخدام این امکان را برای شما فراهم نموده است.

- رزومه ساز آنلاین: یکی از امتیازات استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویانی که به دنبال کاریابی‌های آنلاین هستند، داشتن یک رزومه الکترونیکی است. ساختن این رزومه با آخرین متد‌های رزومه‌نویسی دنیا از تخصص‌های ایران استخدام است. قطعا یک رزومه  تخصصی برای جذب جایگاه شغلی بسیار کارآمد خواهد بود.

- حذف واسطه‌ها: یکی دیگر از ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام حذف واسطه‌های کاغذی و اداری است. در فرآیند استخدام‌های سنتی کاغذبازی‌های اداری باعث می‌شد بسیاری از درخواست‌های کاری در پروسه واسطه‌ها کلا از بین برود و به دست کارفرماها نرسد. با استفاده از این اپلیکیشن بسیاری از این مشکلات حل شده است.

- امکانات جانبی اپلیکیشن ایران استخدام: امکان ذخیره کردن آگهی‌های استخدامی مورد علاقه، تنظیم کردن اعلان هنگام دریافت‌های استخدامی جدید، نمایش اختصاصی آگهی‌های استخدامی بر اساس نوع شغل، تحصیلات، شهرمورد نظر کارجو، اختصاصی کردن آگهی‌ها از امکانات جانبی این برنامه است.

- صرفه جویی در وقت کارفرمایان: کارفرمایان نیز با استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام می‌توانند بدون صرف وقت زیاد تعداد زیادی از رزومه‌ها  دسترسی پیدا کنند.

- برداشتن موانع و محدودیت‌های جغرافیایی: با نصب اپلیکیشن ایران استخدام کارجویان بر اساس علاقه‌مندی‌هایشان جایگاه شغلی مناسب‌شان را انتخاب می‌کنند و به مسافت‌ها توجه نمی‌کنند. از سویی دیگر کارفرمایان بر اساس نیاز خود افراد مستعد را انتخاب می‌نمایند و محدودیتی از نظر جغرافیایی نخواهند داشت .

آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان

حالا که با مزایای اپلیکیشن ایران استخدام آشنا شدیم، شاید این سوال برایتان پیش می‌آید که چگونه اپلیکیشن ایران استخدام را نصب و استفاده نمایم، با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب شما را با نحوه نصب این اپلیکیشن آشنا نماییم. ابتدا از میان اپ استور‌‌های موجود،  هر کدام را که متناسب با نوع سیستم عامل تلفن همراه‌تان است انتخاب نموده و نصب نمایید. حالا شما با یک برنامه جامع و کاربردی برای فرآیند کاریابی آنلاین سر‌و‌کار دارید. اولین قدم پس از نصب برنامه، تنظیم آن متناسب با رشته تحصیلی، شغل مورد نیاز، جنسیت، استان یا شهر‌تان است. با تنظیم کردن اعلان‌ها، اخبار و آگهی‌های مرتبط با علاقه‌مندی‌هایتان را می‌توانید به صورت آنلاین دریافت نمایید و نیاز به جست‌و‌جو روزانه نیست. شما به عنوان کارجو محدود به شهر یا استان خودتان نیستید و می‌توانید بر اساس استعداد‌ها و توانایی‌ها‌یتان شغل مناسب‌تان را فارغ از محدودیت در تمام استان های کشور پیدا کنید. برای مثال با انتخاب تهران در بخش استان می توانید تمام آگهی های استخدام تهران را مشاهده نمایید.  برخی افراد در چند رشته تحصیل کرده‌اند و تمایل دارند متناسب به هر کدام شغل مورد نظر را پیدا کنند و بعد از مقایسه، انتخاب نمایند؛ ایران استخدام این امکان را نیز برای کارجویان فراهم آورده است. بعد از این مرحله  لیستی از مشاغل مرتبط با انتخاب شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه نمایش بیشتر، اطلاعات اضافه‌تر بر موارد ذکر شده دریابید. با انتخاب هر کدام ازعناوین شغلی می‌توانید از شرایط احراز آن آگاهی پیدا کنید، در صورتی که شغل مورد نظرتان را یافتید می‌توانید روی لینک تکمیل فرم استخدام کلیک نمایید سپس رزومه‌تان را ارسال کنید. به همین سادگی شما می‌توانید فرصت شغلی مورد نظرتان را به  دست آوردید.

سخن پایانی

با نگاهی گذرا به نرم‌افزار‌های کاریابی می‌توان به راحتی این موضوع را دریافت که اپلیکیشن کاریابی ایران استخدام با دارا بودن جامع‌ترین و گسترده‌ترین اطلاعات استخدامی، یک سر‌و‌گردن از سایر اپلیکیشن‌های کاریابی بالاتر است. شما با هر رشته‌ و علاقه‌مندی می‌توانید به آسانی در پروسه کاریابی آنلاین خود به اپلیکیشن ایران استخدام مراجعه نمایید و با اطمینان خاطری که از آن پیدا می‌کنید به آینده‌ایی که انتظار فرارسیدن آن را دارید نزدیک شوید.

کدخبر: 863522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟