بهترین مقاصد ساحلی ترکیه برای گذراندن تعطیلات

تور کوش آداسی ترکیه

کوش ‌آداسی یکی از شهر‌های ساحلی ترکیه می باشد که درست در غرب این کشور و در منطقه اژه قرار گرفته است. این شهر همان جایی است که جان می ‌دهد برای یک استراحت عالی و ریلکس کردن!! شهری ساحلی، زیبا و با شن‌ های سفید رنگ که شما را به یاد سواحل قناری می ‌اندازد و تجربه بسیار خاطره انگیزی برای شما خواهد بود. شما می‌ توانید ساعت‌ ها در سواحل زیبای این شهر آفتاب بگیرید و از آرامش ساحل آن غرق لذت شوید. در حقیقت تور کوش آداسی را می ‌توان مشابه یک تور اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه نام برد و این تور نسبت به تورهای دیگر، کاملا اقتصادی، زیبا و به یاد ماندنی در کشور ترکیه خواهد بود. پیشنهاد می ‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در حصوص رزرو بلیط هواپیما و هتل های کوش آداسی به صفحه " تور کوش آداسی سفریار " مراجعه کنید.

تور ازمیر ترکیه

تور ازمیر یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در ترکیه است. تور ازمیر یکی از آن دسته تورهای مسافرتی خارجی است که گردشگران زیادی علاقه زیادی به آن نشان می دهند. اما برای پیدا کردن بهترین تور ازمیر و بهترین قیمت تور ازمیر چه باید کرد؟ در این مطلب سعی داریم شما را با جذابیت های تور ازمیر آشنا کنیم و مهمتر برای رسیدن به یک تور ازمیر ارزان و یا تور ازمیر لحظه آخری و به طور کلی برای رزرو هر نوع تور ازمیر راهنماییتان کنیم. آژانس مسافرتی سفریار بی شک می تواند بهترین همراه سفر شما باشد! لازم نیست نگران قیمت تور ترکیه به ازمیر باشید زیرا آژانس سفریار آریا با ارائه تور لحظه آخری ازمیر و ارزانترین تور ازمیر هوایی، شرایط را به گونه ‌ای برای شما فراهم کرده اند تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

ازمیر ترکیه

در ضمن تور ازمیر ترکیه فقط به ‌صورت هوایی و مستقیم برگزار می ‌شود و ایرلاین‌ هایی که مسئولیت این پروازها را برعهده دارند عبارتند از: ایران ‌ایر، ایران‌ ایر تور، آتا، قشم ایر، آنادولوجت و ترکیش هستند. این ایرلاین‌ ها در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از شهر تهران به پرواز در می‌آیند و در مدت 3 ساعت و 30 دقیقه به مقصد می ‌رسند. برای رزرو تورهای نوروزی ازمیر کافیست تا از طریق راه ‌های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران سفر سفریار تماس برقرار کنید. کارشناسان این مجموعه، شما را از آخرین قیمت تور ازمیر و امکان برگزاری تور لحظه آخری این شهر در زمان سفرتان آگاه کرده و تمامی هماهنگی ‌های آن را جهت رزرو هتل و هواپیما برای سفرتان انجام می ‌دهند.

تور بدروم ترکیه

تور بدروم طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد و بسیاری آن را برای استراحت کردن و آرامش فضای شهر انتخاب می کنند. البته به این معنا نیست که از مراکز خرید یا هتل های لوکس خبری نباشد! اتفاقا می توانید اقامتی عالی و بی نظیر را در بهترین هتل های بدروم تجربه کنید. به طور کل می توان گفت بدروم شهر خیلی گرانی برای مسافران نیست، با این حال قبل از هر چیزی هزینه تور بدروم به خود شما باز می گردد. انتخاب های شما مشخص می کند که سفری گران یا ارزان داشته باشید! هتل های 5 ستاره بدروم  با خدمات all و uall هزینه های بالاتری دارند. بر عکس انتخاب هتل های 4 ستاره و 3 ستاره هزینه های سفرتان را کاهش می دهد و در مورد خرید بلیط هواپیما هم باید بدانید سفر با شرکت های هوایی خارجی هزینه بیشتری دارد.

شهر ساحلی

در ادامه اگر قصد دارید در تعطیلات امسال به شهر ساحلی و زیبای بدروم سفر کنید مهم است بدانید که پروازهای داخلی نظیر ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و پروازهای خارجی از جمله ترکیش و پگاسوس از ایرلاین ‌هایی هستند که پروازهای تهران بدروم را در بازه زمانی تعطیلات عید نوروز به صورت مستقیم انجام می ‌دهند. بنابراین می ‌توانید در سامانه رزرو بلیط هواپیما پرواز مورد نظرتان را با توجه به بودجه مورد نظر انتخاب کرده و رزرو کنید. شما برای خرید تور بدروم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توانید اقدام نمایید. همچنین می توانید  به سایت safaryaar.com و همچنین به کانال تلگرام این مجموعه مراجعه کنید.

کدخبر: 862076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟