شاهکار صنعت تبلیغات در ایران رونمایی شد

از زمان شروع فعالیت مجموعه دیاکو، دپارتمان رباتیک، به طور مستمر فعالیت بیشتری نسبت به دیگر دپارتمان‌ها داشت و همین امر سبب شد بتوانند در سال‌های متوالی مقام‌های بسیار زیادی طی مسابقات مختلف رباتیک در کشور عزیزمان کسب کنند و در سال 1393، به اردوی تیم ملی رباتیک ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی برزیل راه یابند. متأسفانه به دلیل محدودیت‌های موجود آن زمان و در دسترس نبودن ربات مسابقات جهانی برای برخی تیم‌هایی که در اردو حضور داشتند، نتوانستند به مسابقات جهانی اعزام شوند.

بعد از اردوی تیم ملی، باتکیه‌بر تجربیات کسب شده، دانش روز دنیا و بررسی نیازهای بازار و مشتریان؛ تصمیم گرفتند تا به‌صورت تخصصی در صنعت نمایشگرهای ال‌ای‌دی فعالیت خود را گسترش دهند و خود را به‌عنوان گروه صنعتی دیاکو با برند دیاکو ال‌ای‌دی با شعار جوان‌ترین گروه صنعتی کشور معرفی کنند. دیاکو برای کسب تجربه و دانش مسیرها و مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته و همواره در تلاش هستند تا تکنولوژی‌های روز دنیا را در ایران معرفی کنند.

یکی از فعالیت‌هایی که برای دیاکو اهمیت فراوانی دارد، شرکت در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است تا تکنولوژی‌های روز دنیا، مهارت و تخصص خود را در این حوزه به نمایش در آورد. دیاکو در نمایشگاه صنعت تبلیغات و بازاریابی امسال تجهیزاتی را رونمایی کرد که در دنیای امروزه طرف‌داران خاص و زیادی دارد؛ مانند تلویزیون سه‌بعدی که توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرد.

 

رونمایی از اولین نمایشگر سه‌بعدی در ایران

نمایشگر-سه-بعدی

نمایشگرهای LED سه‌بعدی آینده صنعت تبلیغات در جهان هستند به‌طوری که آنها مظهر ارتباطات بصری قوی شناخته شده‌اند و از نظر بصری برای تمامی افراد بسیار جذاب هستند که بهتر از راه‌های تبلیغات قبلی مانند تبلیغات بیلبورد، پوستر، حتی تابلو روان و تلویزیون شهری و غیره هستند و بیشترین بازده تبلیغاتی را به همراه دارند. بیلبورد3 بعدی در واقع ترکیبی از فناوری نمایش دیجیتال سه‌بعدی و صفحه‌نمایش LED انعطاف‌پذیر سنتی برای تولید تصاویر 3D است. مردم می‌توانند از تصویر یا ویدئوی 3  بعدی با چشم  غیرمسلح ببرند؛ زیرا صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی سه‌بعدی عمق متفاوتی از تصاویر را نشان می‌دهد به‌طوری‌که چشم انسان این توهم بصری را دارد که تصویر دوبعدی نمایش‌داده‌شده را به‌عنوان یک تصویر سه‌بعدی درک کند.

نمایشگرهای منحنی با رزولوشن بالا

محصول دیگری که به نمایش گذاشته شد نمایشگر منحنی بود که به نمایشگرهای curved هم معروف هستند و جزو ویدئو وال‌های جدید صنعت نمایشگرهای ال‌ای‌دی است و علاوه بر کارایی و کاربرد زیادی که دارد باعث زیبایی بیشتر محیطی که نصب شده می‌شود. هرچه ابعاد نمایشگرهای منحنی بزرگ‌تر باشد عظمت و زیبایی بیشتری دارد و باعث می‌شود چشم‌ها به آن خیره شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

تلویزیون-شهری

 

قاب تابلو روان و تلویزیون شهری محصول پرفروش دیاکو

کمبود قاب‌های باکیفیت تابلو روان یکی از خلأهای بزرگ صنعت نمایشگرهای LED در ایران است به‌طوری که تولیدکننده‌های عمومی توان تولید محصولات باکیفیت را ندارند؛ چون تولید این قاب‌ها نیازمند تخصص و دقت بسیار بالایی است. دیاکو برای پرکردن این خلا و تولید محصولات باکیفیت از سال 1400 کارخانه تولیدی خود را راه‌اندازی کرد و هدف این کارخانه تولید محصولات بسیار باکیفیت برای مردم شریف ایران است.

در حال حاضر قاب‌های تابلو روان و کابینت تلویزیون شهری دیاکو در رنگ‌ها و ابعاد مختلف در حال تولید است که نمونه‌های مختلف محصولات در نمایشگاه مورد استقبال فراوان همکاران تابلوساز قرار گرفت.

تابلو روان در ابعاد و رنگ‌بندی کامل

تابلو روان دیاکو که یکی از پرفروش‌ترین محصولات آنهاست در رنگ‌ها و ابعاد مختلف در نمایشگاه عرضه شد که  بازدیدکنندگان استقبال خوبی از آن کردند. لازم به ذکر است عنوان کنیم که در سایت دیاکو تابلو روان‌های مونتاژ شده و آماده در ابعاد مختلف موجود است و می‌توانید به‌صورت آنلاین آنها را ثبت سفارش کنید.

میز کانتر ال‌ای‌دی متفاوت

این محصول پرکاربرد و جذاب برای مکان‌های لاکچری طراحی و تولید شده است و به دلیل خاص بودن نسبت به میزهایی که به طور روزمره در مکان‌های مختلف وجود دارد توجه خیلی از افراد را به خود جلب می‌کند و تأثیرگذاری بالایی  در زیبایی محیط شما دارد. از امکانات میز کانتر دیاکو می‌توان به نمایش انواع نوشته، عکس و فیلمی باکیفیت بالا  در ابعاد مختلف اشاره کرد.

میز-دیجی

 

میز دیجی جذاب دیاکو

شغل دی جی یکی از فعالیت‌هایی است که در آن باید هیجان و انرژی منتقل شود و نیازمند ابزارهایی برای جذاب‌تر شدن مراسم است که دیاکو با طراحی‌های خلاقانه محصولات ودیینگ می‌تواند این جذابیت را برایتان دوچندان کند، همچنین می‌توانید طراحی‌های اختصاصی، متناسب باسلیقه خودتان را سفارش دهید تا با بالاترین کیفیت برای شما تولید شود.

معرفی کامل‌ترین سایت خرید قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری

وب‌سایت رسمی دیاکو به‌عنوان مرجع خرید تابلو روان و تلویزیون شهری در حال فعالیت است و در نمایشگاه صنعت تبلیغات 1401 از خدمات جدید خود ویژه همکاران تابلوساز رونمایی کرد. همکاران فعال در حوزه‌های مختلف صنعت تبلیغات می‌توانند با ثبت‌نام در سایت دیاکو از خدمات ارسال ارزان، مهلت تست، ضمانت مرجوعی و ضمانت تعویض یک‌ساله محصولات برخوردار شوند. هدف این مجموعه از ایجاد فروشگاه آنلاین دیاکو، ارائه خدمات ویژه به همکاران و مشتریان است. همچنین خرید لذت‌بخش محصولات برای مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برای دیاکو برخوردار است، به‌طوری که رشد و ارتقا صنعت تابلوسازی  را  وابسته به رضایت مشتریان از محصولات این صنعت می‌دانند.

گروه صنعتی دیاکو، واردکننده برنده‌های معتبر صنعت نمایشگرهای LED در ایران است که محصولات این برندها در آمریکا و اروپا نیز به طور گستره مورداستفاده قرار می‌گیرند. برند هویدو، نوااستار، لینسن، چیانگلی، جی کا جی دی، کایلیانگ، میعاد و لینسن از جمله برندهایی است که محصولات آنها توسط دیاکو عرضه می‌شود.

دیاکو با چشم‌انداز توسعه صنعت نمایشگرهای LED در ایران در حال گسترش خدمات خود به فعالان این حوزه است و هرساله از محصولات و خدمات جدیدی در نمایشگاه‌ها معتبر داخلی رونمایی می‌کنید و برای رضایت از حقوق مصرف‌کنندگان درحال‌توسعه واحدهای تولیدی خود با استانداردهای روز دنیا است.

 

کدخبر: 861048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟