کسب درامد از طریق پرفکت مانی

کسب درامد از طریق پرفکت مانی

دراین مقاله به نحوه کسب درامد ازطریق پرفکت مانی خواهیم پرداخت. پس از مطالعه این مقاله شما میتوانید درآمد ارزی و دلاری خود را در پرفکت مانی داشته باشید.

در ادامه، فهرست مطالب این مقاله به صورت تیتر وار با هم مرور می‌کنیم:

  • پرفکت مانی چیست

  • کاربرد پرفکت مانی

  • مزایا و معایب پرفکت مانی

  • نرخ خرید پرفکت مانی

  • آیا پرفکت مانی قانونی است

  • کسب درامد از طریق پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت اینترنتی در سطح جهان می باشد.که کاربران آن میتوانند به راحتی و با سرعت بالا تراکنش های مالی و آنلاین خود را انجام دهند.

این شرکت در سال 7002 آغاز به فعالیت کرد که شرکت ثبت شده آن در پاناماست اما دفتر مرکزی پرفکت مانی در سوئیس است.

هدف اصلی پرفکت مانی انجام تراکنش ها با سرعت بالا ودر امنیت کامل است.

لازم به ذکر است در سیستم پرداخت مالی پرفکت مانی کاربران پرفکت مانی میتوانند هر یک از حساب های ارزهای مختلف مانند دلار،طلا و یورو را باتوجه به نیاز خود انتخاب کند که این فرآیند در پرفکت مانی بسیار راحت و آسوده است.

افرادی که درپرفکت مانی حساب کاربری دارند میتوانند به راحتی و با امنیت بالا از ووچر پرفکت مانی یا هر روش دیگری سرمایه خود را به حساب پرفکت مانی خود واریز کنند.

منطقی ست که حتما یک صرافی معتبر و مورد اطمینان در این زمینه پیدا کنید. در حال حاضر صرافی اکس نوین بهترین صرافی خرید پرفکت مانی است که با کمک آن می‌توانید به‌راحتی کار خود را انجام دهید.

شرکت پرفکت مانی بر خلاف اکثر سیستم های پرداخت اینترنتی و بین المللی کاربران ایرانی را تحریم نکرده است که به همین علت در بین ایرانیان بسیار محبوب است.که آن ها میتوانند با خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی حساب کاربری پرفکت مانی خود را با ارزهایی همچون دلار،طلا و ... شارژ کرده و به سراسر دنیا پول منتقل کنند.

کاربرد پرفکت مانی

  • خرید ارزهای دیجیتال محبوب همانند بیت کوین و ارزهای فیات مانند یورو و دلار

  • استفاده کردن ازاین سیستم پرداخت جهت خرید یک کالا یا استفاده از خدمات یک وبسایت

  • انتقال وجه راحت و ساده با امنیت بالا

  • نگهداری و سرمایه گذاری در حساب پرفکت مانی

مزایای پرفکت مانی

  • کسب درآمد از طریق سود ثابت سالیانه

  • خرید یک کالا یا دریافت خدمات از وب سایت های خارجی

  • تحریم نبودن آن برای ایرانیان

  • درخواست وام

  • تبدیل پرفکت مانی به ارزهای مختلف مانند بیت کوین،طلا،دلار،یورو

  • کارمزد پایین جهت انجام تراکنش ها

  • پشتیبانی از زبان فارسی

  • داشتن حساب های متنوع

  • دریافت سود از طریق مجموعه گیری

  • امنیت بالا

  • ثبت نام راحت و ساده

معایب پرفکت مانی

  • اگر رمز ورود به حساب کاربری خود را فراموش کنید جهت بازگرداندن حساب پرفکت مانی خود باید هزینه بسیاری کنید.

  • اگر اشتباهی در تراکنش رخ دهد امکان اصلاح یا برگشت آن وجود ندارد.

نرخ خرید پرفکت مانی

لازم به ذکر است که قیمت پرفکت مانی یک دلار بوده و تغییری نمیکند.

البته قیمت پرفکت مانی در ایران با اینکه از دلار پیروی میکند اما همیشه با آن یکسان نیست و با توجه به میزان تقاضا از دلار مقداری بالاترمیباشد.

شما میتوانید از صرافی اکس نوین پرفکت مانی را با ارزان ترین قیمت در بازار تهیه کنید.

قبل از خرید پرفکت مانی ابتدا باید بهترین قیمت فروش پرفکت مانی را در صرافی اکس نوین بررسی کنید تا بهترین معامله پرفکت مانی را انجام دهید.

صرافی اکس نوین با بیش از پنج سال سابقه خرید و فروش پرفکت مانی و ارائه خدمات ارزهای دیجیتال از جمله صرافی های انلاینی می باشد که پرفکت مانی را میتوانیداز این سایت تهیه کنید.

آیا پرفکت مانی قانونی است

جالب است بدانید شرکت پرفکت مانی از قانون خاصی تبعیت نمیکند و بر اساس قوانین خود عمل میکند و تحت نظارت سازمان یا نهادی نیست.

به همین دلیل همانند سایر سیستم های پرداختی ایران را تحریم نکرده است و کاربران ایرانی میتوانند به راحتی با این سیستم کار کنند.در نتیجه پرفکت مانی قانونی است و انجام تراکنش درسایت پرفکت مانی غیرقانونی نمیباشد.

کسب درامد از طریق پرفکت مانی با حل کردن کد کپچا

کد کپچا،کدی است که ترکیبی از اعداد و حروف است که بهم ریخته و نامنظم نوشته شده است و شما باید آن کد را بصورت صحیح در کادری وارد کنید. به این کار حل کد کپچا گفته میشود.

سایت های بسیاری وجود دارد که در ازای حل و واردکردن کد صحیح کپچا پاداش دلاری میدهند.به عنوان مثال سایت هایی که دراین حوزه فعالیت میکنند به ازای حل 0001 بار از این کدها 5.1 دلار پاداش میدهد.

کسب درامد

کسب درامد از طریق پرفکت مانی با بازی کردن

برخی از بازی ای کامپیوتری در مراحل مختلف بازی برای کاربران خود پاداشی در نظر میگیرند که این پاداش دلاری به حساب شخص واریز میشود.لازم به ذکر است که اکثر این بازی ها رایگان هستند و به راحتی میتوان آنها را دانلود و نصب کرد.

در نتیجه اگر قصد کسب درامد از طریق بازی های کامپیوتری را دارید ابتدا باید یک حساب پرفکت مانی برای خود بسازید که مبلغ دلاری شما به آن حساب واریز شود.

کسب درامد از طریق پرفکت مانی با سرمایه گذاری

یکی از ساده ترین راه های کسب درامد از طریق پرفکت مانی سرمایه گذاری در حساب پرفکت مانی است.شرکت پرفکت مانی امکانی را فراهم کرده است که کاربرانی که سرمایه خود را درحساب پرفکت مانی نگهداری میکنند، سود مشخصی را دریافت کنند.پایه این سود 4 درصد است که سالیانه به کاربرانی پرداخت میشود که سرمایه و دارایی خود را د پرفکت مانی نگهداری کرده باشند.

لازم به ذکر است هر انتقال در حساب پرفکت مانی 2 درصد کارمزد را شامل میشود به عبارتی دیگر اگر 0001 دلار را انتقال دهید 02 دلار را باید بابت کارمزد به پرفکت مانی بپردازید.اما اگر احرازهویت کرده باشید این کارمزد 5/0 درصد خواهد بود به عبارتی دیگر در هر 0001 دلار،51 دلار سود خواهید کرد.

شما میتوانید جهت خرید پرفکت مانی از خدمات صرافی اکس نوین استفاده نمایید.

کسب درامد از طریق پرفکت مانی با مجموعه گیری

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق پرفکت مانی مجموعه گیری میباشد. در سایت پرفکت مانی بخشی به این نام وجود دارد که شما قادر هستید توسط لینک اختصاصی خودتان از تراکنش های ممبر های خود سالیانه 1 درصد سود را دریافت نمایید.

جهت آموزش ثبت نام در پرفکت مانی و نحوه ساخت حساب کاربری روی این لینک کلیک کنید.(ارجاع به مقاله ساخت حساب پرفکت مانی)

کسب درامد دلاری از طریق پرفکت مانی یکی از راه هایی بود که دراین مقاله به چند روش آن پرداختیم.

شما نیز با توجه به نیاز و شرایط خود میتوانید درآمد بسیار خوبی را از طریق پرفکت مانی داشته باشید.

سایت اکس نوین برای شما عزیزان علاوه بر پرفکت مانی، خدمات ووچر پرفکت مانی و سایر ارز های دیجیتال دیجیتال را ارائه میدهد ومیتوانید به صورت نامحدود از خدمات ما استفاده کنید.

 

کدخبر: 857880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟