چطور مبل چستر اصلی را از تقلبی شناسایی کنیم؟

خرید مبل چستر سبب می شود تا شما بتوانید هم راستا با دکوراتورهای حرفه ای دست به دیزاین داخلی منزل خود بزنید.

از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم برای رسیدن به یک خرید مقرون به صرفه نکاتی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. شما با مطالعه این مقاله به راحتی می توانید از این پس تفاوت بین یک مبل چستر اصل و یک مبل چستر تقلبی را مطلع شوید.

اول از همه باید تعریفی از مبل چستر پادشاه مبل ها بدانیم

اگر می خواهید در زمان خرید سرتان کلاه نرود به دقت به مواردی که در ادامه گفته می شود توجه کنید. در ابتدا باید بدانید که مبل چستر چیست و چه تفاوتی با مبل های راحتی در بازار دارد. مبل چستر یا همان مبل معروف چستر فیلد در واقع پادشاه مبلمان به شمار می رود. ظاهر این مبل بسیار شکیل است و نشیمن بسیار راحتی را برای شما فراهم می سازد. برای اولیه بار طراحی این مبل به دلیل جلوگیری از چروک شدن لباس های اشراف زاده ها رقم خورد. به دلیل شکل طراحی پشتی و نشیمن این مبل با هنر لمسه دوزی روند عبور جریان هوا شکل دیگری را به خود می گیرد و همین امر مانع از چروک شدن لباس های اشراف زاده ها می شد. دسته های این مبل بسیار نزدیک به ارتفاع پشتی مبل است و دسترسی به میز جلو مبلی راحتتر کرده که این امر اصلی ترین مولفه برای این مبل به شمار می آید که راحتی بیشتری را در زمان نشستن برای کاربر فراهم می سازد. پشتی با لبه های گرد و پهن همراه با دسته های بزرگ و بلند لم دادن روی این مبل را در عین رسمی بودن برای شما فراهم می سازد.

خرید مبل چستر

هنر لمسه دوزی روی مبل های چستر را بشناسید

اگر بخواهیم از هنر لمسه دوزی که بیشتر بر روی مبل های چستر مشهود است برای شما بگویم. می توانیم به این مهم اشاره داشته باشیم که این هنر تلفیقی است از دوخت های منظم با گل میخ های زینتی یا دکمه های پارچه ای که برای زینت بخشیدن به کار مورداستفاده قرار می گیرد. از آنجایی که برای این بخش از تولید مبل های چستر نیاز به کشش پارچه برای دوخت گل میخ ها است. چند مورد باید رعایت شود در نظر گرفتن پارچه های با کیفیت که در پروسه دوخت و دوز پاره نشود. همچنین استفاده از اسفنج مرغوب که پوشش با بر آمدگی زیباتری را با هنر دوخت به تصویر بکشاند. البته کارهای هستند که بدون گل میخ همین زیبایی را به نمایش می گذارند؛ یعنی هنر دوخت به صورت دستی این امر را به تصویر می کشد. پس فرقی بین دوخت های ساده و دکمه دار نیست و هر دو محصولات اصلی هستند که می توانید برای خرید به آن اطمینان داشته باشید. این کار به دو صورت دستی و چرخی دنبال می شود که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند. لمسه دوزی چرخی ارزان تر از لمسه دستی است. پس برای خرید مبل های چستر گران قیمت خیلی مردد نباشید چون کیفیت بالاتری در انتظار شما است.

از چه متریالی در پروسه ساخت مبل چستر اصلی استفاده می شود؟

اصلی ترین تفاوت بین مبل های چستر اصل و تقلبی متریالی است که در کارگاه تولیدی از آن استفاده می شود. در نظر گرفتن قطعات با کیفیت که مانع از اسیب دیدن شما با نشستن و بر خواستن بر روی مبل می شود از اصلی ترین المان های انتخابی برای تولید به شمار می آید. درست است که زیبایی امر مهمی برای تولید یک مبل به شمار می آید اما راحتی ارجحیت کار متخصصین بخش تولید چوبکده ایرانیان به شمار می آید. در نظر گرفتن دست های پهن و عریض برای خانه های ویلایی و مد نظر قرار دادن اسفنج کمتر برای دسته های باریک تر برای خانه های آپارتمانی در حین تولید با متریال مرغوب مورد توجه قرار داده می شود.  استفاده از چوب راش برای نمای بیرونی کار و در نظر گرفتن چوب روس با قیمت منصفانه تر و استحکام بالا برای کلاف داخلی مبل های چستر امر دیگری است که در نظر گرفته می شود. شاید برایتان جالب باشد که حتی برای سوار کردن قطعات یک مبل اگر از مفاصل دندانه دار استفاده نشود و چسب های قلابی جایگزین شود هر چقدر کار با کیفیت باشد در طی گذر زمان فرسوده و آسیب پذیر می شود. استفاده از الیاف پلی استر و پر برای پر کردن کوسن ها نیز امری است که شاید مهم نباشد اما برای کارهای با کیفیت چوبکده ایرانیان در کنار سایر پارامترها در نظر گرفته می شود.

مبل چستر وینچنزا چوبکده

آیا مبل های چستر کارگاهی روند ساخت خاصی را دنبال می کنند؟

بله برای دوخت مبل های چستر، کلاف بندی و استر کشی مبل های چستر با کیفیت کارگاهی پروسه با دستگاه های پیشرفته در ابتدا دنبال می شود. سپس توسط افراد زبده و توانمند این کار به صورت دستی به انجام می رسد. البته اگر کار مرغوبیت لازم را دنبال کرده باشد در غیر این صورت این روند از تولید به چشم نمی خورد. به عنوان مثال تولیدی چوبکده ایرانیان با در نظر گرفتن بیش از دوازده طرح دوخت برای قسمت نشیمن گاه و پشتی مبل به صورت دستی کار متمایزی را برای شما طراحی و آماده می کنند. از سوی دیگر این طرح های لوزی شکل با الگوهای همسانی روی کار پیاده می شوند تا بدنه کار در نمای کلی شکل منظمی را به خود بگیرد.

خرید مبل چستر اصل به صورت آنلاین با حذف دست های واسطه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید مبل های چستر فیلد اصلی باید به دوخت پارچه، استفاده از چوب با کیفیت برای نمای کار، در نظر گرفتن چوب مقاوم برای کلاف در کنار اسفنج و مواد پلی استری برای پر کردن بخش نشیمن، پشتی و کوسن های مبل توجه کرد. شاید از خود بپرسید چطور می شود بخش های از کار که پوشش داده شده است را مشاهده کرد. باید به شما بگویم اگر شما مدت های طولانی مبل چستر اصل را دیده باشید این کار برایتان دشواری چندانی ندارد. حال اگر قرار است برای اولین بار تنها به دلیل تغییر دکوراسیون دست به خرید مبل چستر بزنید. چاره ای نیست مگر اینکه خرید خود را معطوف کنید به فروشگاهی معتبری که صفر تا صد این پارامترها را برای شما با سال ها تجربه و تخصص در نظر گرفته است.

{برای مشاهده تمامی مدلهای چوبکده ایرانیان کافیست در گوگل واژه "خرید مبل چستر چوبکده" را جستجو کنید تا وارد وبسایت تخصصی چوبکده ایرانیان شوید.}

مد نظر قرار دادن کلاف مقاوم از چوب روس، استفاده از چوب راش زیبا و مستحکم برای نمای بیرونی کار، مد نظر قرار دادن پارچه های مرغوب و درجه یک در حین دوخت و دوز هنر لمسه کاری و تم های رنگی جذاب متناسب با علاقه مندی شما تنها بخشی از مزیت های است که مبل های چستر چوبکده ایرانیان برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 

کدخبر: 857816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟