بهترین پیشنهاد برای سفارش تابلو تبلیغاتی

تبلیغات محیطی و تابلو تبلیغاتی

تبلیغات به شیوه ها و روش های متفاوتی انجام می گیرد که یکی از انها مربوط می شود به تبلیغات محیطی؛ در رابطه با تبلیغات محیطی باید بگوییم که تبلیغات محیطی به تبلیغی گفته می شود که دور از پیرامون افراد انجام می شود، مانند تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو سردر شرکت ها، تابلو ارگان ها، تابلو مغازه و موارد مشابه دیگر.

در رابطه با تعریف تابلو های تبلیغاتی هم باید گفت که تابلو هایی از قبیل تابلو فلکسی فیس، تابلو لایت باکس، تابلو نئون، انواع حروف های برجسته و ... از دسته تابلو های تبلیغاتی بشمار می روند.

بهترین تابلو تبلیغاتی سال 1401

بهترین تابلو تبلیغاتی سال 1401

تابلو ها انواع مختلفی دارند که تمامی آنها در شرکت ها و کارگاه های تابلو سازی تولید می شوند و مسلما تولید و ساخت آنها با استفاده از ملزومات مختص به خود صورت می گیرند؛ اما نکته ای که باید در این رابطه عنوان کرد این است که تابلوهای تبلیغاتی جهت طول عمر و دوام بالا نیازمند بهرمندی از بهترین متریال ها در تولید هستند.

بیشترین متریال هایی که در تولید تابلو های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از آهن، استیل، آلومینیوم، فلکسی و پلکسی گلاس که یکی از تابلو های پر فروش تبلیغاتی به نام تابلو چلنیوم هم با استفاده از همین متریال ها تولید می شود.

بدون اغراق می توان یکی از تابلو های پر فروش در تابلو سازی که نزدیک به دو دهه است این عنوان را به خود اختصاص داده، تابلو حروف برجسته چلنیوم عنوان کرد که این تابلو در سال 1401 نیز عنوان برترین و بهترین تابلو تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است و باید دلیل این مورد را هم استفاده از متریال های مقاوم در تولید آن نام برد.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم یکی از تابلو های تبلیغاتی است که در دسته تابلو های حروف برجسته قرار دارد و در حقیقت این تابلو تبلیغاتی یک نوع حروف برجسته است که متریال های ساخت آن عبارتند از چنلیوم، پلکسی گلاس و پی وی سی.

متریال چنلیوم که یکی از اصلی ترین متریال ها در تولید حروف چنلیوم بشمار می رود یک نوع آلومینیوم است که به عنوان لبه حروف چلنیوم به کار می رود؛ در مقابل، پلکسی گلاس هم یک نوع پلاستیک است که به عنوان نمای اصلی حروف چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرد و پی وی سی هم یک متریال دیگر است که در جهت زیر سازی حروف استفاده می شود.

در آخر هم اگر بخواهیم تعریفی کلی از حروف چلنیوم داشته باشیم باید اینطور بنویسیم که حروف چلنیوم یک نوع حروف برجسته می باشد که جنس روی آن پلکسی گلاس، لبه آن چنلیوم و پشت آن پی وی سی است که روی پی وی سی هم به جهت نور پردازی حروف چلنیوم، اس ام دی استفاده می شود.

چرا تابلو چلنیوم؟

چرا تابلو چلنیوم؟

سوالی که برخی از مشتریان در رابطه با تابلو چلنیوم دارند این است که چرا میان صدها تابلو تبلیغاتی، تابلو چلنیوم یکی از پرفروش ترین ها بشمار می رود؛ در رابطه با این سوال نکات زیادی مطرح است که می خواهیم در ادامه به آنها بپردازیم تا به جواب سوال مورد نظر برسیم.

تابلو چلنیوم قابلیت نور پردازی دارد

یکی از مزیت هایی که تابلو چلنیوم را به بهترین تابلو تبلیغاتی از دید مشتریان تبدیل کرده است، قابلیت نور پردازی و روشنایی آن است که مسلما نور پردازی یک تابلو تبلیغاتی می تواند مشتریان را به خود جذب کرده و به بهترین شکل، برندها و کسب و کارهای مختلف را به جامعه معرفی نماید

تابلو چلنیوم انواع متفاوتی دارد

یکی از مزیت های بی نظیر تابلو چلنیوم این است که این مدل از حروف برجسته در انواع مختلفی ساخته می شود و همین امر خریداران بسیاری را به خرید تابلو چلنیوم سوق داده است؛ به عنوان مثال مشاغل مختلف می توانند از این نوع تابلو تبلیغاتی برای کسب و کارشان در نمونه رنگ ها و طرح های متفاوتی بهرمند باشند که مسلما تاثیر بسزایی در فروش و بازایابیشان خواهد داشت.

از تابلو های چلنیوم پر طرفدار در صنعت تابلو سازی هم می توانیم به تابلو چلنیوم پانچی، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم کریستال و تابلو چلنیوم پلکسی دوبل اشاره داشته باشیم.

تابلو چلنیوم دوام بالا و قیمت مناسبی دارد

دوام و مقاومت در تابلو های تبلیغاتی یکی دیگر از عوامل مهم بشمار می رود، چرا که هدف از سفارش یک تابلو تبلیغاتی این است که طی سالیان ممتد با استفاده از آن اقدام به تبلیغ یک کسب و کار شود؛ متریال هایی که در تولید تابلو چلنیوم استفاده می شوند دوام بسیار بالایی دارند که می توان بعد از تولید تابلو چلنیوم با استفاده از آنها، انتظار طول عمر بالای تابلو چلنیوم را داشت.

یکی دیگر از مزایای تابلو چلنیوم هم قیمت مناسب آن می باشد که انصافا با توجه به طول عمر، تنوع در ساخت و مصرف برق پایین آن بسیار مقرون بصرفه می باشد که مشتریان می توانند با در نظر داشتن بودجه خود از تابلو چلنیوم به عنوان تابلو شرکت، تابلو ساختمان های اداری، تابلو ساختمان های مسکونی، تابلو مغازه و موارد مشابه دیگر استفاده نمایند.

 

کدخبر: 854858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟