دنیایی از سرخ کن های بدون روغن در فیلیپس مارکت

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس بدون روغن، علیرغم نامشان، در واقع سرخ نمی کنند - در عوض، مانند اجاق های کوچک فن دار کار می کنند. آنها به اندازه آنچه در آنها می ریزید "سالم" هستند، پس فریب نخورید که می توانید با پختن غذا در سرخ کن بدون روغن، تغذیه خود را بهبود بخشید. مثلا همه می دانیم سیب زمینی کالری بیشتری نسبت به کدو دارد، پس کدوی آماده شده در سرخ کن فیلیپس بدون روغن، سالم تر از سیب زمینی سرخ شده در سرخ کن است.

آنچه که باید در مورد  سرخ کن بدون روغن فیلیپس بدانید

سرخ کن‌ های بدون روغن که بهترین راه برای لذت بردن از غذا های سرخ‌ شده، ساده‌تر کننده آماده‌ سازی غذا، و به طور کلی ارائه دهنده راحتی بهتر از اجاق ‌های معمولی هستند، وسایلی هستند که طرفداران زیادی دارند.

بزرگترین تصور غلط این است که سرخ کن های بدون روغن غذا را سرخ می کنند. با توجه به نام دستگاه، شما می توانید با این فرض که آنها این کار را انجام می دهند، پیش بروید. اما، در واقع، سرخ کن بدون روغن فیلیپس بیشتر شبیه یک اجاق کوچک فن دار عمل می کند و به جای سرخ کردن، غذا را می پزد.

این محصول یک فن و یک المنت دارد و فن گرما را از المنت در اطراف یک حفره کوچک به گردش در می آورد. المنت فن را که در بالای دستگاه قرار دارد احاطه می کند. یک کشوی کشویی با یک سبد یا قفسه گریل قابل جابجایی به هوای گرم اجازه می‌دهد تا در اطراف غذا جریان داشته باشد، که مانند اجاق گاز با فن عمل می‌کند.

می توانید از سرخ کن فیلیپس بدون روغن، برای پختن چیز های مشابهی مانند گوشت و سبزیجات کبابی و چیپس خانگی استفاده کنید. اما اگر غذا های منجمد از پیش بسته بندی شده ای را می پزید که بسیار فرآوری شده اند، گزینه سالم تری نخواهد بود. اگرچه غذا های طبخ شده بهتر از غذا های سرخ شده هستند زیرا روغن بسیار کمتری مصرف می کنند، اما تفاوتی با استفاده از روغن برای کباب کردن یا کباب کردن در فر های معمولی ندارد.

فقط بازاریابی هوشمندانه‌ای است که مردم فکر کنند می‌ توانند همان نتایجی را که سرخ کردن عمیق بدون استفاده از روغن استفاده می‌ شود به دست آورند، اما اینطور نیست. شما به روغن نیاز دارید تا طعم و بافتی به غذا بدهد تا آن را سرخ شده بنامید.

سرخ کن فیلیپس

مزایای سرخ کن فیلیپس بدون روغن

دقت داشته باشید که که از سرخ کن فیلیپس بدون روغن خود مانند سرخ کن های عادی استفاده نکنید. خمیر های خیس و خانگی درست از داخل سبد می لغزند و از غذا خارج می شوند.

اما چند غذای سرخ شده سنتی مانند دونات وجود دارد که می توان آنها را در سرخ کن درست کرد. آنها ممکن است دقیقاً مانند همتایان سرخ شده خود نباشند، اما بدون روغن برای شما تا حدودی بهتر خواهند بود.

سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، برای غذا های منجمد مناسب و عالی هستند. راحتی یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ های سرخ‌ کن‌ های بدون روغن است، به ‌ویژه برای افرادی که می‌ خواهند غذای سریع آماده کنند و خانواده‌ هایی که در زمان‌ های مختلف غذا می‌ خورند یا فر خوبی ندارند.

سرخ کن های بدون روغن دارای زمان های پیش گرم شدن سریع هستند که به این معنی است که غذا سریعتر از زمانی که از فر استفاده می کنید، آماده می شود.

وقتی صحبت از پخت غذا های از پیش بسته بندی شده منجمد مانند ناگت مرغ، فیش فینگر، اسپرینگ رول و چیپس و غذا هایی که برای شام راحت خانواده عالی هستند، مانند فیله ماهی سالمون یا بال مرغ مزه دار شده به میان می آید، سرخ کن های فیلیپس بدون روغن، واقعا می درخشند.

سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

سایر مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس

به جای اینکه منتظر بمانید تا فر شما فقط برای گرم شدن پیتزای دیشب گرم شود، سرخ کن کار کوتاهی را برای گرم کردن مجدد انجام می دهد. این دستگاه سریع و کارآمد است، انرژی کمتری را برای وعده های کوچک مصرف می کند و برخلاف مایکروویو، غذای باقیمانده شما به طرز لذت بخشی ترد خواهد بود.

آنها برای خانواده های کوچک عالی هستند و می توانند در هزینه های انرژی صرفه جویی کنند.

اگر خانواده کوچک تری دارید و فقط برای یک، دو یا سه نفر غذا درست می کنید، سرخ کن می تواند جایگزین فر شما شود.

و از آنجایی که سرخ کن انرژی کمتری نسبت به اجاق مصرف می کند، می توانید متوجه شوید که اگر تغییر را انجام دهید، قبوض آب و برق شما کاهش می یابد (به علاوه، آشپزخانه شما را مانند فر گرم نمی کند).

اگرچه آخرین نسل سرخ کن‌ های فیلیپس ویژگی‌ های فانتزی‌تری را ارائه می‌ کنند، استفاده از آنها معمولاً با مشکلات ایمنی کمی ساده است. فقط باید دما و زمان پخت را انتخاب کنید یا از تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده انتخاب کنید و دیگر کاری ندارید.

البته قبل از خرید باید نظرات متخصصین سرخ کن را بررسی کنید، زیرا استفاده از برخی مدل ها نسبت به سایرین قطعا آسان تر است. آزمایش‌کنندگان ما به مواردی مانند کنترل‌ ها (دیجیتال در مقابل دستی)، دستورالعمل‌ هایی که همراه دستگاه ارائه می‌ شوند و نحوه بسته بندی، نگهداری، کارکرد و تمیز کردن آن‌ ها را بررسی می‌ کنند.

خانواده ‌های بزرگ‌ تر هنوز هم ممکن است متوجه شوند که نیاز به آشپزی به صورت دسته ‌ای دارند یا همانطور که بسیاری در دور و اطراف ما این کار را انجام داده ‌اند، برای تحمل حجم کار، سرخ‌ کن دومی  را بخرند.

کدخبر: 852327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟