تمام شدن دوره ی استفاده از سایبان های سنتی و دستی

تفاوت میان سایبان اتوماتیک و سایبان قدیمی

سایبان برقی در مقایسه با مدل دستی از کارایی بسیار زیادی برخوردار است. سایبان های اتوماتیک را می توانید در موقع باد و باران و تابش آفتاب از راه دور باز کرده و استفاده کنید. همچنین در مواقع دلخواه نیز می توانید به واسطه کنترل از راه دور آن را ببندید. در مقابل در مدل های ثابت قادر به هیچگونه تغییری در باز و بسته کردن سایبان از راه دور نخواهید بود. در ساخت سایبان های برقی از متریال سبکی همچون پروفیل های آلومینیوم و پارچه استفاده می شود. این در حالی است که در ساخت سایبان های قدیمی از مواد تقریبا سنگین استفاده می شود.

 از دیگر تفاوت های موجود بین این دو نوع سایبان تفاوت در هزینه های ساخت آن ها می باشد. هزینه سایبان های برقی نسبت به سایبان های دستی بیشتر است.

در سایبان های دستی از یک میل لنگ جهت بالا و پایین بردن بخش های متحرک سایبان استفاده می شود، در مقابل در سایبان اتوماتیک یک دکمه جهت کنترل از راه دور برای بالا و پایین کشیدن سایبان تعبیه شده است. به نوعی می توان گفت تفاوت در عملکرد از تفاوت اصلی بین این نوع سایبان به شمار می آید.

کارخانه دیدگاهان غرب، تولید کننده انواع مدل روز سایبان اتوماتیک در ایران

در صورتی که قصد خرید سایبان برقی با بالاترین کیفیت را دارید، بهتر است مجموعه نام آشنای دیدگاهان غرب را فراموش نکنید. این شرکت نام آشنا از مواد و متریال با کیفیت و اورجینال جهت ساخت این نوع سایبان ها استفاده می کند. همچنین متخصصان این گروه طراحی این نوع سایبان ها را به بهترین شکل و مطابق با نیاز مشتریان انجام می دهند.

با انتخاب دیدگاهان غرب به راحتی می توانید به بزرگ ترین تولید کننده انواع مدل روز سایبان برقی در ایران دسترسی داشته باشید. زیبایی فوق العاده و دوام بالا از جمله ویژگی های خاص و بی نظیر محصولات تولیدی این گروه نام آشنا است. با انتخاب مجموعه حرفه ای دیدگاهان غرب از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار هستید، چرا که این مرکز انواع مدل های مختلف سایبان های برقی را به بهترین شکل تولید و طراحی می کند.

انواع مدل روز سایبان اتوماتیک در ایران

ارائه تمامی خدمات سایبان برقی به سراسر ایران

اگر قصد خرید سایبان اتوماتیک را دارید اما در تهران زندگی نمی کنید، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا شما می توانید از تمامی خدمات مربوط به سایبان برقی در سراسر کشورمان ایران بهره مند شوید. از مزیت های خرید از مجموعه نام آشنای دیدگاهان غرب می توان به تأمین کردن تمامی ابزارآلات و قطعات، کیفیت بالای قطعات و گارانتی پس از فروش اشاره کرد. تمامی خدمات نصب و راه اندازی سایبان های برقی توسط متخصصان این گروه به بهترین شکل انجام می شود.

دیدگاهان غرب

دیدگاهان غرب در سراسر استان های کشور نمایندگی دارد

در هر جایی از کشورمان ایران که زندگی می کنید به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش شرکت دیدگاهان غرب بهره مند شوید زیرا این مجموعه در سراسر استان های کشور دارای نمایندگی است. نمایندگی های دیدگاهان غرب از لحظه خرید تا نصب و اجرای انواع سایبان ها همراه شما خواهند بود. شما می توانید با نمایندگی های این شرکت در استان محل زندگی خود تماس برقرار کنید و خواسته و نیاز خود را با آن ها در میان بگذارید. نمایندگی های دیدگاهان غرب از نیروهای متخصص و مجرب جهت نصب و اجرای انواع سایبان ها استفاده می کنند. در هر شهری که هستید می توانید از طریق نمایندگی های این شرکت نام آشنا سفارش خود را ثبت کنید.

سایبان های اتوماتیک در چه مکان هایی کاربرد دارند؟

امروزه از سایبان اتوماتیک در مکان های مختلفی اسفاده می شود. یکی از کاربردهای بسیار مهم این نوع سایبان استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها است. سایبان های برقی مغازه محلی امن و راحت را برای مشتریان به بهترین شکل فراهم می آورند. همچنین این نوع سایبان ها بهترین روش تبلیغ برای صاحبان کسب و کار به شمار می آیند. در واقع شما می توانید خدمات و کالای خود را از طریق این نوع سایبان ها در معرض دید همه قرار دهید. پارچه های سایبان برقی از قابلیت چاپ لوگو و تبلیغات برخوردار هستند.

  •  از دیگر کاربردهای این نوع سایبان می توان به استفاده از آن در منزل و بالکن اشاره کرد.
  • با استفاده از سایبان های برقی می توانید از حیاط یا بالکن خانه خود در روزهای گرم و سرد سال به خوبی استفاده کنید.
  • استفاده در پارکینگ ها از دیگر کاربردهای سایبان برقی محسوب می شود.
  • انتخاب این نوع سایبان ها بهترین گزینه برای خانه هایی است که پارکینگ ندارند. این نوع سایبان ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر بارش برف و باران و نور خورشید برخوردار هستند، از اینرو از خودروهای شما به بهترین شکل محافظت می کنند.
  •  نصب بر بالای پنجره ها از دیگر کاربردهای این نوع سایبان به شمار می آید. استفاده از این نوع سایبان ها در بالای پنجره باعث صرفه جویی در انرژی می شود. باغ ها، کافی شاپ ها و رستوران ها نیز از دیگر مکان هایی هستند که می توان در آن ها از سایبان برقی استفاده کرد. در حالت کلی می توان گفت این نوع سایبان از کاربرد بسیار زیادی برخوردار است.

عوامل تأثیرگذار در قیمت سایبان برقی کدامند؟

عوامل و فاکتورهای متعددی بر روی قیمت سایبان اتوماتیک تأثیر گذار هستند، از اینرو نگاهی مختصر بر برخی از این عوامل خواهیم داشت. جنس پارچه سایبان یکی از عوامل موثر بر قیمت است. پارچه های سایبان اغلب از جنس ترانزیت، برزنت و فلکسی هستند. موتور برقی سایبان نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت است. موتور سایبان ها با توان های متفاوت و برندهای مختلف عرضه می شوند.

 ابعاد و اندازه از دیگر عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت سایبان برقی است. در صورتی که سایبان انتخابی شما از ابعاد و اندازه بیشتری برخوردار باشد، لازم است هزینه بیشتری برای خرید آن پرداخت کنید. داشتن امکانات جانبی نیز باعث افزایش قیمت سایبان می شود. از دیگر عوامل مهمی که ارتباط مستقیمی با قیمت سایبان دارد، مدل و نوع سایبان است. سایبان های برقی امروزه با توجه به نیاز افراد در مدل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند.

 برای مثال: جنس پارچه به کار رفته در روکش، کیفیت قطعات آلومینیومی، خارجی یا داخلی بودن قطعات و ابعاد محصول نقش مستقیمی در قیمت سایبان تاثیر مستقیم دارند. البته با توجه به سهولت استفاده و کارایی زیاد، این بالاتر بودن قیمت قابل توجیه است. فقط پیش از خرید لازم است که سایبان را به یک فرد متخصص نشان دهید تا از صحت موتور محصول اطمینان حاصل کنید. کارشناسان دیدگاهان غرب آماده ارائه انواع خدمات در زمینه مشاوره و فروش سایبان برقی به مشتریان محترم هستند.

 

کدخبر: 851734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟