با اقامت در این هتل ها، سفر به استانبول را لوکس کنید

ما هم در ادامه قصد داریم بهترین هتل های لوکس استانبول مانند هتل اینترکانتیننتال استانبول را به شما معرفی کنیم تا با اقامت در این هتل ها، سفر لوکس تری به استانبول را تجربه کنید.

هتل اینترکانتیننتال استانبول | InterContinental Istanbul

هتل اینترکانتیننتال استانبول یکی از لوکس ترین هتل های استانبول به شمار می‌آید که با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد آن را در زمره هتل های پنج ستاره استانبول قرار می‌دهد. این هتل لوکس در نزدیکی میدان تکسیم و بین منطقه بسفر و منطقه تجاری استانبول واقع شده است. هتل اینترکانتیننتال 388 واحد اقامتی با 55 سوئیت برای رزرو دارد که با توجه به بودجه موردنظرتان و تعداد نفرات همراه می‌توانید یکی از آنها را رزرو کنید. اتاق های هتل اینترکانتیننال به سبک خاصی چیده شده‌اند که با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، ست لوازم اتو و... موجب آسایش مهمانان خود می‌شوند. مجتمع ورزشی و استخر هتل اینترکانتیننال موقعیت خوبی برای رهایی از تمام مشغله های ذهنی فراهم می‌کند.

شما می‌توانید در یکی از چهار رستوران هتل اینترکانتیننتال بهترین غذاها را که دستپخت برترین سرآشپزان هستند را سفارش دهید. مهم ترین مزیت هتل اینترکانتیننال، پذیرش پت (حیوان خانگی) است که امکان این را به گردشگران می‌دهد تا پت واکسینه شده خود را به جز قسمت های رستوران، بار، اسپا و سالن های جلسه در طول اقامتشان در استانبول همراه خود داشته باشند.

هتل فور سیزن استانبول | The Four Seasons Hotel Istanbul

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره استانبول که طراحی مدرنی دارد، هتل فور سیزن استانبول است که قدمت آن به قرن نوزدهم میلای باز می‌گردد. هتل فورسیزن دارای دو هتل، یکی در محله سلطان احمد و یکی در منطقه بسفر است. هتل فور سیزن در محله سلطان احمد قرار گرفته و اقامتگاهی سنتی و مدرن در نزدیکی مسجد آبی و ایاصوفیه است. اتاق های این هتل شامل دلوکس، پریمیر، سوئیت فور سیزن، سوئیت یک خوابه و شاهزاده هستند که امکاناتی نظیر مینی بار، اسپرسوساز، CD پلیر و... را ارائه می‌دهد. هتل فورسیزن بسفر طراحی مدرن تری نسبت به سلطان احمد دارد که یکی از اتاق های پالاس روف، سوئیت و اتاق یک خوابه رو به تنگه بسفر، سوئیت یک خوابه پالاس، سوئیت جونیور فورسیزن، دلوکس، سوپریور و... را رزرو کنید. هر اتاق با توجه به خدماتی که دارد قیمت های مختلفی به هنگام رزرو خواهد داشت.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول | Çırağan Palace Kempinski

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اقامت در یکی از کاخ های عثمانی، تجربه منحصر به فرد و لوکسی از اقامت در استانبول را برایتان رقم خواهد زد. این هتل با امکانات خاصی که به مهمانان و گردشگران خود ارائه می‌دهد، موجب می‌شود تا شما با خاطره ای خوش و به یادماندنی استانبول را ترک کنید. در استخر هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول می‌توانید تنی به آب بزنید، ترانسفر و تشریفات هتل مقدم شما را به هتل گرامی می‌دارند، در تمام طول مدت اقامت افرادی در کنارتان هستند تا هر آنچه نیاز دارید را در کمترین زمان برایتان مهیا کنند، در حمام ترکی می‌توانید خستگی خود را رفع کنید و با خدماتی نظیر اینترنت، رستوران و... از لحظات‌تان در هتل لذت بیشتری ببرید.

هتل سوئیس اوتل استانبول | Swissotel Istanbul

اقامت در هتلی که هم لوکس باشد و هم فاصله نزدیکی به جاذبه های گردشگری مانند بازار و کاخ توپکانی داشته باشد، گزینه‌ای بهتر از هتل سوئیس اوتل استانبول نخواهیم داشت. این هتل پنج ستاره استانبول در محله معروف نیشتانشی قرار دارد که چشم انداز خوبی به تنگه بوسفور دارند. از امکانات سوئیس اوتل استانبول می‌توان به اتاق جلسات، سالن مهمانی و عروسی، اسپا، پارکینگ و... اشاره کرد. 63 واحد اقامتی از یک خوابه گرفته تا سه خوابه به سبک های خاص و لوکسی طراحی شده‌اند که با تختی گرم و نرم، فرش های عثمانی، حمام های مزین شده به سنگ مرمر، اینترنت پرسرعت و... راحتی و لوکس بودن اتاق های خود را به رخ می‌کشد.

هتل مارمارا تقسیم استانبول | Marmara Taksim

اقامت در هتل مارمارا تقسیم استانبول یکی از هتل هایی است که باعث لوکس شدن سفر شما خواهد شد. این هتل با امکانات کاملی نظیر رستوران پانورامیک، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، استخر، آب گرم، اینترنت وای ‌فای رایگان و… که دارد تمام نیازهای شما از یک هتل لوکس و مجلل برطرف می‌کند. چشم انداز اتاق های هتل مارمارا به شهر استانبول، صحنه زیبایی از تنگه بوسفور به نمایش خواهد گذاشت.

هتل ابراهیم پاشا استانبول | Ibrahim Pasha

هتل ابراهیم پاشا استانبول

اقامت در یکی از اتاق های هتل ابراهیم پاشا با فضای گرم و دلنشینی که دارد، احساس راحتی فوق‌العاده‌‌ای را برای مهمانان فراهم می‌کند، به گونه ای که در خانه خودتان در قلب استانبول اقامت دارید. تراس هتل ابراهیم پاشا استانبول که در طبقه آخر قرار دارد، منظره خیره کننده ای از دریای مرمر و مسجد آبی به نمایش خواهد گذاشت. صبحانه خود را می‌توانید صبح ها در لابی هتل میل کنید و از کتاب های موجود در کتابخانه هتل، با فرهنگ و تاریخ بیشتر این کشور آشنا شوید. از دیگر امکانات هتل ابراهیم پاشا استانبول می‌توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، خدمات دربان قبل از ورود، خشکشویی، انبار چمدان، کرایه اتومبیل، گشت روزانه در شهر و تورهای راهنما خصوصی، رزرواسیون، خدمات فکس، فتوکپی و... اشاره کرد.

رزرو لوکس ترین هتل های استانبول از فلای تودی

برای رزرو لوکس ترین هتل های استانبول از فلای تودی در کمترین زمان کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. شهر مقصد (استانبول) را انتخاب کرده و نام هتل موردنظر خود را وارد کنید. حتی اگر نام هتل را وارد نکنید، می‌توانید تمام هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی خود را مشاهده کنید. بازه تاریخی که برای اقامت خود در نظر دارید را انتخاب کرده سپس تعداد نفرات خود را وارد کنید. با کلیک روی گزینه جستجوی هتل، قیمت اتاق های هتل مورد نظر به شما نمایش داده می‌شوید. پس از انتخاب نهایی خود، با کلیک روی گزینه رزرو، از هتل مربوطه استعلام گرفته می‌شود و پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. با پرداخت هزینه، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

 

کدخبر: 850876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟