قیمت ایمپلنت مادام العمر چقدر است ؟

ایمپلنت مادام العمر چیست؟

ایمپلنت دندان یکی از درمان های می باشد که برای بی دندانی ارائه شده است. به صورت ساده می توان گفت ایمپلنت مادام العمر به ایمپلنت دندانی می گویند که طول عمر آن بسیار بالا می باشد که در اصطلاح به آن مادام العمر می گویند.

طول عمر ایمپلنت دندان

یکی از مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دیگر درمان هایی که برای بی دندانی ارائه شده است طول عمر بالای آن می باشد. البته باید گفت طول عمر ایمپلنت دندان به موارد متفاوتی بستگی دارد به همین دلیل قبل از بررسی قیمت ایمپلنت مادام العمر بهتر است با این موارد آشنا شوید.

میزان تخصص پزشک

یکی از فاکتور های مهم در این درمان که بر تمام بخش های آن تاثیر می گذارد انتخاب پزشک متخصص می باشد. اگر در روند این درمان اشتباهی از طرف پزشک رخ دهد به طبع طول درمان شما نیز کاهش میابد یا به صورت کامل درمان با شکست مواجه می شود. پس انتخاب پزشک متخصص و با تجربه بسیار مهم است و بر طول عمر ایمپلنت به صورت مستقیم تاثیر می گذارد.

کیفیت برند ایمپلنت

درمان ایمپلنت دندان از محبوبیت بالایی در بین بیماران برخوردار است به همین دلیل برند های متفاوتی در دنیا مشغول به ساخت ایمپلنت های دندان هستند که کیفیت آنها یکسان نیست. می توان گفت کیفیت برند انتخابی شما به صورت مستقیم بر طول عمر ایمپلنت تاثیر می گذارد. به طور مثال ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی طول عمر بسیار بالایی را دارا می باشند.

رعایت مراقبت های ایمپلنت دندان

هر درمان دارای مراقبت های مخصوص به خود می باشد که شما با رعایت آنها می توانید طول عمر درمان خود را افزایش دهید. ایمپلنت دندان نیز از این قاعده خارج نمی باشد و دارای مراقبت های مخصوص خود است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انجام ایمپلنت دندان این مراقبت ها را مطالعه نمائید.

قیمت ایمپلنت دندان

برای آنکه بتوانیم قیمت ایمپلنت مادام العمر را مورد بررسی قرار دهیم شما باید با قیمت ایمپلنت دندان آشنا شوید. همانند طول عمر ایمپلنت، موارد متفاوتی بر قیمت ایمپلنت نیز تاثیر گذار می باشند. این موارد را به صورت خلاصه توضیح می دهیم و در انتها به بررسی قیمت ایمپلنت مادام العمر می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دندان

پزشک متخصص

همانگونه که گفته شد پزشک در این درمان بر تمام موارد تاثیر گذار می باشد حتی قیمت. پزشکان متفاوتی می توانند درمان ایمپلنت را انجام دهند اما میزان تخصص آنها یکسان نمی باشد. می توان گفت به هر میزان که تخصص پزشک بالاتر باشد دستمزد آن نیز بالاتر است.

برند ایمپلنت

همانطور که در بالا هم گفته شد برند های متفاوتی در حال ساخت ایمپلنت های دندانی هستند که قیمت آنها یکسان نیست.

روکش ایمپلنت

روکش ایمپلنت نیز می تواند بر قیمت این درمان تاثیر بگذارد زیرا شما می توانید انواع متفاوتی را از روکش دندان برای ایمپلنت های خود انتخاب نمائید که قیمت آنها یکسان نمی باشد.

قیمت ایمپلنت مادام العمر

در قسمت های بالایی به صورت جداگانه مواردی ک بر قیمت و طول عمر ایمپلنت دندان تاثیر گذار بوده اند مورد بررسی قرار گرفت. اگر در این موارد دقت کرده باشید دو مورد از آنها یکسان بود که این موارد که به شرح زیر می باشد:

  • میزان کیفیت برند انتخابی
  • پزشک معالج با تخصص بالا

در صورتی که می خواهید درباره ایمپلنت مادام العمر بیشتر بدانید ، میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید. 

قیمت ایمپلنت

می توان نتیجه گرفت که شما برای داشتن ایمپلنت مادام العمر نیاز به این دو فاکتور دارید اما در بالا گفته شد که این دو می توانند قیمت این درمان را افزایش دهند و در نهایت باعث بالا رفتن قیمت ایمپلنت مادام العمر شوند.

در ادامه مطلب بالا باید گفت ممکن است در ابتدا شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید ولی ایمپلنت های با کیفیت دارای گرانتی مادام العمر می باشند. پس خیال شما از بابت هزینه های بعد از درمان راحت خواهد بود.

از طرفی نیز انتخاب پزشک با تخصص و تجربه پایین می تواند باعث شکست درمان یا آسیب به سلامتی شما شود . که در این صورت مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر خواهید بود و علاوه بر آن درمانی بی کیفیت و با طول عمر پایین دریافت می کنید که به سلامتی شما آسیب خواهد زد.

پس بر اساس گفته های بالا ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای پایین آوردن قیمت ایمپلنت مادام العمر از برند های بی کیفیت و پزشکان غیر متخصص استفاده نکنید زیرا طول درمان شما کاهش میابد و در گذشت زمان مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر خواهید شد. در صورتی که قصد انجام ایمپلنت فول موس را دارید ، حتما از ایمپلنت های مادام العمر استفاده کنید.

ایمپلنت مادام العمر اقساطی

بیماران متفاوت دارای شرایط اقتصادی مختلفی هستند و ممکن است این افراد با خواندن این مقاله تصور کنند که قیمت ایمپلنت مادام العمر بسیار بالا است و توانایی پرداخت هزینه های این درمان را ندارند.

در ادامه باید گفت نگران نباشید زیرا برخی از کلینیک های دندان پزشکی ایمپلنت مادام العمر را به صورت اقساطی ارائه می دهند تا همه افراد بتوانند از این درمان بهرمند شوند.

قیمت ایمپلنت مادام العمر در طول زمان

همانطور که گفته شد طول عمر این درمان در صورت انجام صحیح تمام موارد بسیار بالا می باشد و شما نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای ادامه درمان خود نخواهید داشت اما از طرفی باید گفت بهتر است به علت طول عمر این درمان برخی از هزینه های جزءی را در نظر بگیرید.

ایمپلنت مادام العمر

یکی از هزینه های که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد روکش می باشد. در طول زمان ممکن است به علت های مختلف مانند وارد شدن ضربه ناگهانی به پروتز، دچار شکستگی شوند. به همین علت شما نیاز به تعویض یا ترمیم آنها خواهید داشت.

از طرفی نیز یکی از هزینه های جزءی که باید در نظر داشته باشید مراجعه به پزشک برای ویزیت و انجام چکاپ ها می باشد. چکاپ های به موقع دارای اهمیت بسیار زیادی است و از بیماری های  مختلف پیشگیری می کند. این پیشگیری باعث می شود تا شما از پرداخت هزینه های بیشتر برای درمان خوداری نمائید.

آیا قیمت ایمپلنت مادام العمر بالا است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت ممکن است ایمپلنت های مادام العمر از نظر قیمت در دسته بندی ویژه ای قرار بگیرند اما ارزش انجام این درمان بسیار بیشتر از قیمت آن است. زیرا ایمپلنت های مادام العمر دارای مزایای بسیار زیادی هستند که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

  • طول عمر بالا
  • بازگشت زیبایی
  • بازگشت اعتماد به نفس
  • ارائه ضمانت های مادام العمر

 

کدخبر: 850340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟