مدیانا؛ پلتفرمی ایرانی برای ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتریان و شروع برقراری رابطه مؤثر با آن ها یکی از مهم ترین راه های رضایت و همچنین افزایش جذب مداوم برای کسب و کارها است. فروشگاه های آنلاین بر خلاف سایر کسب و کارها به دلیل نوع کسب و کارشان که به صورت غیر حضوری است؛ نیاز بیشتری دارند تا با مشتریان در ارتباط بمانند. معمولا راه حل های متنوعی برای ارتباطات با مشتریان یک کسب و کار وجود دارد اما بی نیاز کردن آن ها در استفاده از چندین پلتفرم به صورت جداگانه مهم ترین ویژگی ابزار یکپارچه ارتباطی مدیانا است. در این مقاله به اهمیت استفاده از کانال های متنوع برای ارتباط با مشتری و ویژگی های این پلتفرم حرفه ای می پردازیم. 

اهمیت کانال های مختلف برای ارتباط با مشتریان 

کانال ها و راه‌حل‌های متنوعی مثل تلفن، ایمیل، پیامک و …. برای ارتباط با مشتری وجود دارد اما نکته ای که در انتخاب کانال مورد نظر  کسب و کارتان باید به آن توجه شود نیاز مشتریان و استراتژی فروش شما است. در این بخش قصد داریم تا به تخصصی ترین خدمات مدیانا مثل پنل پیامکی، تلفن ابری و همچنین پیام صوتی بپردازیم.  

مشتریان علاقه‌ای به منتظر ماندن برای پاسخ به سوالات یا تحمل تماس های مداوم تیم فروش را ندارند معمولا هزینه تماس از تلفن ثابت هزینه بر است و ممکن است تعداد زیادی از مخاطبان در زمان تماس پاسخگو نباشند. 

راهکارهای متفاوتی از سوی سامانه پیامکی مدیانا در نظر گرفته شده که مهم ترین هدف آن کاهش هزینه ها است. با استفاده از سرویس تلفن ابری که در ادامه آن را به شما توضیح می دهیم می توانید با ایجاد صف تماس و همچنین قابلیت انتقال تماس مشتریان را به واحدهای مختلف هدایت نمایید و از منتظر ماندن آن ها پشت خطوط اشغال جلوگیری کنید. 

راهکار دیگری که برای پاسخ به سوالات مشتریان وجود دارد، ارسال پیامک پاسخگوی خودکار که با پاسخ به سوالات رایج مشتریان در پیامک، شما را از پاسخ دادن به سوالات تکراری و خطوط تلفنی اشغال، رها می کند.

پیام صوتی راهکار دیگری برای پاسخ به سوالات مشتریان یا بازاریابی تلفنی است.

پیام صوتی چیست؟ 

پیام صوتی نوعی پیام شنیداری است که به صورت شخصی سازی شده به روی تلفن های همراه و ثابت به صورت یک صدای از پیش ضبط شده ارسال می شود. با پیام صوتی به راحتی امکان عبور از بلک لیست و تماس به تمامی مخاطبان فراهم است که می تواند بهترین گزینه برای اطلاع رسانی های کسب و کارها باشد. 

تلفن ابری چیست؟ 

با فراهم کردن تماس در بستر ابر و اینترنت کسب و کارهای مختلف می توانند از این سرویس به روی تلفن های همراه، لپ تاپ بدون نیاز به هر گونه سخت افزار به تماس های کسب و کار خود پاسخ دهند. از ویژگی های تلفن ابری برای کسب و کارها می توان به : قابلیت تعریف داخلی های نامحدود، پاسخگوی گویا، صف تماس، کاهش هزینه ها و…. اشاره کرد. 

تلفن ابری

پنل ارسال پیامک چیست و چه کاربردی دارد؟

برای ارسال پیامک کسب و کارتان به مشتریان، نیازمند ابزار حرفه ای به اسم پنل ارسال پیامک هستید. این پنل امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیام ها را در بستر اینترنت برای شما فراهم می کند. پنل ارسال پیامک با فراهم کردن قابلیت ارسال پیام به صورت انبوه، ارسال پیامک وب سرویس، امکانات پیشرفته، امکان بازاریابی حرفه ای را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند. رایج ترین کاربردهای پیامک به شرح زیر است: 

حفظ مشتریان سابق 

 دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود مشتریان به سوی رقبای شما کوچ کنند، یکی از این دلایل عدم ارتباط با مشتریان است. پنل پیامک راهکاری برای ارتباط دائمی با مشتریان شما است که با ارسال کد تخفیف، اطلاع رسانی، احراز هویت و… می توانید کسب و کارتان را به آن ها یادآوری و به دریافت مجدد خدمات ترغیب کنید. 

افزایش مدام مشتریان

افزایش مدام مشتریان

جذب مشتریان جدید یکی از نیازهای دائمی کسب و کارها است. ارسال پیامک انبوه از طریق انواع روش های ارسال مانند سن و جنسیت، مشاغل و اصناف مختلف، شهر و استان، وجود دارد،شما همچنین می توانید با دریافت کدپستی و ارسال از طریق آن به مناطق مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. 

بازاریابی تلفنی نیز از دیر باز یکی از روش های جذب مشتریان جدید است اما با توجه به گستردگی مخاطبان، هزینه نیروهای انسانی و قبوض تلفن و… کسب و کارها را با دغدغه جدی رو به رو کرده است. ارسال پیام صوتی که به صورت شخصی سازی شده به تلفن همراه و تلفن های ثابت ارسال می شود و با کاهش هزینه و زمان بهترین گزینه موجود در کسب و کارهای مختلف است. 

ارسال پیامک از سایت ها 

گرایش کسب‌وکارها به فعالیت در سایت ها و به طور کلی تجارت الکترونیک از اواخر 2019  و شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا کرده است. 

اگر صاحب کسب و کار الکترونیک هستید به طور حتم یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های شما نبود یک پلتفرم جامع برای جذب و ارتباط با مشتریان ( مارکتینگ) است. نبود سیستمی برای ارتباط با مشتری در نهایت باعث پراکنده شدن اطلاعات مشتری برای بازاریابی مجدد و همچنین نارضایتی آن ها از سرویس دهی خواهد شد. 

ارسال پیامک از طریق سایت و اپلیکیشن یک راه حل عالی برای ارتباط سریع و ارزان با مشتریان است. سرویس ارسال پیامک با استفاده از افزونه های پیامکی مختلف یا استفاده از مستندات، اتصال سایت شما را به پنل اس ام اس به راحتی فراهم می کند. 

از مزایای استفاده از سرویس ارسال پیامک می توان به دسترسی همیشگی به کاربران سایت، دریافت گزارش از ارسال ها،  بالا بردن امنیت سایت و اطلاعات کاربران ، بازاریابی، احراز هویت ساده و همچنین ارسال خودکار پیامک اشاره کرد. 

پلتفرم جامع ارتباط با مشتری 

مدیانا فعالیت خود را از سال 91 آغاز کرده است و در طی یک دهه به بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ انواع خدمات ارتباط با مشتری را ارائه کرده است. هدف اصلی این پلتفرم آسان سازی و یکپارچگی در ارتباط با مشتریان ازطریق  یک پلتفرم است. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، وب سرویس پیامک، ارسال پیامک صوتی و تلفن ابری از امکانات پلتفرم مدیانا است که در اختیار کاربران قرار می گیرد و آن ها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند. 

اگر برای کسب و کار خود نیازمند ارتباط با مشتریان، جذب مشتریان جدید هستید یا به تازگی تصمیم به وفادارسازی مشتریان برای کسب و کارتان هستید مدیانا بهترین گزینه برای شما است. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 54968000 021 تماس حاصل فرمایید یا به سایت مدیانا مراجعه کنید.

 

کدخبر: 848325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟