نمایندگی مجاز پکیج دیواری

پکیج ، نصب پکیج ، مزایای پکیج

در زمان های نه چندان دور برای تنظیم دمای آب مصرفی خانه ها و سیستم گرمایشی در فصل های سرد سال از بخاری و بعد از آن از موتورخانه ها و شوفاژخانه ها استفاده می‌شد که باگذشت زمان و مشکلات و معایب زیادی که به نسبت به مزایای آن وجود داشت پکیج ها جایگزین آنها شدند.

و امروزه با آگاه شدن مردم نسبت به مزایای پکیج، تعداد پکیج ها در شهرها افزایش می یابد، کرج هم به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت اطراف پایتخت با افزایش تعداد خانه ها و آپارتمان ها در نتیجه شاهد افزایش پکیج ها نسبت به شوفاژخانه ها می باشد که این افزایش خود نیروی خدمات و مراکز خدمات رسانی و نصب پکیج  در نمایندگی های مجاز را نیز طلب می کند. شرایط اقتصادی و هزینه های بالای زندگی در این جایگزینی هم نقش زیادی داشته اند. همانطور که در جریان اوضاع هستید میدانید که همه ی مردم به دنبال اقتصادی ترین و کم هزینه ترین راه ممکن برای انجام امورات روزانه و زندگی خود هستند. همه ی این ها فقط در نمایندگی های میسر میشود .

چرا نصب پکیج بهتر است ؟

با توجه به نکته هایی که گفته شد می‌توان نتیجه گرفت که در کل استفاده از پکیج هم مقرون به صرفه تر است و هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود و این نعمت گران بها برای نسل های بعدی هم ذخیره می‌ماند و ما می‌توانیم بگوییم به نوعی امانت دار انرژی بوده ایم. همانطور که پیشتر گفته شد کرج به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت اطراف پایتخت که این روزها میزبان شرکت های صنعتی زیادی هم شده است، مانند شرکت لورچ که از شهر اصفهان مهمان کرج هستند . کرج جمعیت زیادی را در خود جای داده است؛ خانوارها، شرکت ها، موسسات و غیره همگی نیازمند یک سیستم گرمایشی و تنظیم دمای آب مصرفی هستند. به همین دلیل سبب شده است که متقاضیان پکیج در کرج هم زیاد شود و این امر دلیلی شده است که افراد زیادی به شغل سرویس پکیج، نمایندگی های شرکت های پکیج و تعمیرکاران پکیج، نمایندگی های خرید و فروش پکیج در کرج روی بیاورند. پکیج امروزه باعث اشتغال افراد زیادی در شهرها و همچنین کرج شده است؛ همانطور که شرکت های مختلف زیادی از سراسر کشور در کرج نمایندگی دارند شرکت های پکیج هم نمایندگی های زیادی در این شهر دارند.تمامی این شرکت های نصب و فروش پکیج در کرج در مراکز مختلفی از شهر آماده ی خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند که تعداد آنها خوشبختانه کم نیست و هر فرد در هر کجای کرج که باشد به راحتی دسترسی دارد؛ انواع این مراکز عبارت‌اند از:

  1. نمایندگی ایران رادیاتور در کرج
  2. نمایندگی لورچ
  3. نمایندگی پکیج بوتان 
  4. نمایندگی بویلر 2000 
  5. نمایندگی تعمیرات پکیج گلدیران در کرج
  6. نمایندگی پکیج ایساتیس در کرج
  7. نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی 
  8. نمایندگی پکیج مرکوری 

پکیج ، نصب پکیج ، مزایای پکیج

تمامی این خدمات در کیاسرویس نمایندگی مجاز صمدی به طور کاملا مجاز و رسمی در حال اجرا میباشد . با افتخار نمایندگی تمامی شرکت ها مانند ایران رادیاتور ، بوتان ، لورچ و بویلر 2000 را دارا میباشد . برخی از مزایای پکیج نسبت به شوفاژخانه ها عبارت‌اند از: اشغال فضای کمتر: با افزایش جمعیت در شهرها و تراکم خانه و ساختمان ها و گران تر شدن قیمت های زمین و خانه استفاده از پکیج به جای شوفاژخانه راه حلی کم هزینه تر و به صرفه است؛ زیرا شوفاژخانه ها فضای جداگانه و بزرگتری را طلب می‌کند. تنظیم دمای آب مصرفی مستقل از دیگر واحدهای ساختمان: در شوفاژخانه ها یک دما تعیین می‌شود و تمامی واحدهای ساختمانی با همان دمای یکسان سر می‌کنند در حالی که پکیج این امکان را به وجود آورده است که هر واحد بتواند برای خود دمایی مستقل داشته باشد. مثلا در یک ساختمان یک فرد یا خانواده بیشتر اوقات خود را خانه نیستند پس به گرمای همیشگی خانه احتیاج ندارند؛ ولی واحدی دیگر در همان ساختمان دارای نوزاد تازه است که باید برای آن دمای خانه گرم و مناسب باشد تا در فصل سرما دچار بیماری نشود پس پکیج این امکان را می دهد که هر خانوار به صورت مستقل دمای مصرفی و گرمایشی خود را تنظیم کند و مطابق آن هزینه ی مصرف انرژی خود را بدهد. مصرف بهینه ی سوخت: مصرف سوخت پکیج نسبت به شوفاژخانه ها بسیار به صرفه تر است و این هم در انرژی صرفه جویی می‌کند و هم در مبلغ قبض ها به صرفه است و هزینه های گرمایش مخصوصا در فصل های سرد سال برای خانوارها کمتر می‌شود و خود یک گونه صرفه جویی به حساب می‌آید. مخصوصا که امروزه در دنیا با یک بحران انرژی مواجه هستیم و علاوه بر آن وظیفه ی هر فرد است که به فکر نسل آینده ی خویش باشد. هزینه های کمتر سرویس پکیج: هر دستگاه و یا سیستمی به سرویس احتیاج دارد و طول عمر خاصی دارد؛ قطعات پکیج و همچنین سرویس پکیج ها که باید در فاصله زمان های خاص انجام شود بسیار پایین تر از هزینه های سرسام‌آور شوفاژخانه ها می باشد. همانطور که میدانید چون شوفاژخانه ها سیستم پیچیده تر و بزرگتری دارند پس قطعا هزینه ی قطعات آن و سرویس آن نیز بیشتر می باشد.

پکیج دیواری و نمایندگی های مجاز

تعمیر پکیج

هر دستگاهی احتیاج به سرویس مرتب دارد تا از بروز مشکلات و خرابی زودرس آن جلوگیری شود، پکیج هم از این قاعده مستثنی نیست همچنین که پکیج دستگاهی است که دائما مورد استفاده قرار می‌گیرد و روزانه کار زیادی از آن کشیده می‌شود به همین دلیل  پیشنهاد می‌شود حداقل سالی یکبار به صورت مرتب پکیج خود را سرویس کنید تا از احتمال خرابی جلوگیری کنید و به عملکرد پکیج خود بهبود ببخشید. برای خدمت رسانی و سرویس پکیج مراکز و نمایندگی های زیادی در کرج فعالیت می‌کنند که اکثریت دارای افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه هستند و به راحتی و با کمترین هزینه آماده ی کمک رسانی به شما عزیزان هستند. شما می‌توانید هم از افراد متخصص نمایندگی پکیج موجود در منزل خود کمک بگیرید و هم از افراد خصوصی که در این کار هستند کمک بخواهید؛ اما اگر پیشنهاد ما را می‌خواهید باید بگوییم

کمک خواستن از افراد نمایندگی خود پکیج بهترین کار ممکن است؛ زیرا آنها به نحوه ی ساخت و ریز و درشت دستگاه اشراف کامل دارند و بهتر می‌توانند در این زمینه یاری برسانند.

 

کدخبر: 840653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟