تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه با استفاده از پارکت لمینت

استفاده از یک کفپوش زیبا خانه شما را به یک گالری هنری زیبا تبدیل می کند

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستید استفاده از یک کفپوش جدید مثل پارکت لمینت با طرح ها و رنگهای متنوع می تواند روح تازه ای را به خانه شما ببخشد پارکت لمینت در مدل های مختلف و با قیمت های مناسب و به صورت برند داخلی و خارجی به وفور در بازار یافت میشود در ادامه شما را بیشتر با مزایای پارکت لمینت و قیمت آن آشنا خواهیم کرد.

پارکت لمینت چیست ؟

پارکت لمینت یکی از با کیفیت ترین پوشش های کف می باشد که به علت داشتن ساختار چند لایه خود علاوه بر اینکه زیبایی محیط مورد استفاده را دو چندان می کند از صدمه و آسیب به کف هم جلوگیری می کند این کفپوش ها ساختار بسیار محکمی دارند واگر توسط نصاب ماهر به خوبی مراحل نصب آن انجام شود برای مدت های طولانی دوام و ماندگاری خود را حفظ می کند.

مزایای استفاده از پارکت لمینت

1:پارکت لمینت به خاطر فومی که قبل از نصب در زیر آن استفاده می شود تا حد بسیار زیادی از انتقال صدا جلوگیری می کند.

2:لمینت ها نسبت به کفپوش های چوبی از مقاومت به مراتب بیشتری در برابر آب برخوردار هستند و جدیدا هم یک برند داخلی نوعی پارکت لمینت ضد آب را روانه بازار کرده است.

3: قیمت پارکت لمینت ارزان تر از انواع دیگر کفپوش ها می باشد.

4: به راحتی قابل تعمیر و حتی انتقال به مکان دیگری هست.

5: تنوع رنگ و طرح از دیگر مزیت های پارکت لمینت می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارکت لمینت

یکی از موضوعاتی که همیشه برای مصرف کنندگان و خریداران پارکت لمینت سوال هست این هست که چرا تفاوت قیمت در طرح ورنگ انواع آن وجود دارد برای پاسخ دادن به این سوال چند نکته را بیان می کنیم

اولین و مهمترین دلیلی که باعث تفاوت قیمت درانواع پارکت لمینت شده است تفاوت در جنس مواد اولیه وتکنیک ساخت آنها می باشد.

مورد بعدی تفاوت قیمت ها به خاطر تفاوت در کیفیت ساخت کلیک ها و یا قفل ها می باشد.

عوامل دیگری مانند کشور سازنده ، نوع برند ، ضخامت آن و برخی ویژگیهای مازاد مانند ضد خش بودن، ضد آب بودن و .... بر قیمت نهایی محصول بسیار تاثیر گذار می باشد.

توجه به فرایند تولید پارکت لمینت

در فرایند تولید پارکت لمینت نکاتی وجود دارد که برای انتخاب بهتر و مناسب باید به این نکات توجه شود

1: پارکت لمینت تولید داخل هست یا وارداتی می باشد

2: از چه منابع چوبی تهیه و تولید می شود

3: نوع کلیک آنها چه مقدار محکم و قفل و بدون درز می باشد

4: از چه کارخانه و با چه دستگاههای تولید می شود.

5: در بین لایه های آنها از چه موادی استفاده شده است.

کاربرد پارکت لمینت

کاربرد پارکت لمینت

از پارکت لمینت در همه ی مکان های مسکونی ، تجاری ، اداری ،فروشگاهی و .... استفاده می شود.از پارکت لمینت برای تنوع بخشیدن به محیط های آموزشی مانند مدارس و آموزشگاهها می توان استفاده کرد و شادی و نشاط بیشتری را به دانش آموزان و هنر جویان با انجام این تغییر در کفپوش هدیه کرد در مکانهایی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده از پارکت لمینت حس شادابی و سرزندگی را به افرادی که از این مکانها استفاده می کنند می بخشد و باعث آرامش بیشتر افراد دراین مکانها میشود. حتی استفاده از پارکت لمینت به عنوان یک کفپوش زیبا در یک بوتیک لباس باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد چون مردم از دکوراسیون بوتیک های لباس نسبت به فروشگاههای لباس و سایر مغازه ها انتظار دیگری دارند.

شرکت شهام دیزاین

شرکت دکوراسیون داخلی شهام دیزاین با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و مهارت در انواع سقف کاذب آماده ارائه مشاوره در جهت تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار شما در استفاده از انواع کفپوش و پارکت لمینت می باشد.

تلفن های ثابت :88497746 (021) – 88528044 (021)

 

کدخبر: 833201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟