با بهترین شرکت بازسازی آسانسور آشنا شوید!

منظور از بازسازی آسانسور چیست؟

بازسازی آسانسور شامل اقدامات مختلفی می شود که می تواند در عین حال که عمر مفید آسانسور را افزایش دهد با افزایش ایمنی، از بروز خطرات هم جلوگیری کند. البته بازسازی با سرویس و نگهداری آسانسور تفاوت دارد. سرویس و نگهداری آسانسور شامل اقدامات مربوط به نگهداری، مراقبت و جلوگیری از خرابی و همچنین به تعمیرات جزئی مربوط می شود. اما بازسازی آسانسور شامل اقدامات دیگری است که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  • تطبیق دادن یا به روزرسانی قسمت های مختلف با فناوری های جدید
  • تعویض قطعات مستهلک و فرسوده پیش از ایجاد خرابی ها
  • ایجاد تغییر در ظاهر و زیباتر ساختن نمای بیرونی و داخل آسانسور
  • افزایش ایمنی با تجهیز آسانسور به سیستم های پیشرفته تر
  • سازگار ساختن سیستم آسانسور با شرایط جدید و حتی تغییر کاربری آسانسور

چه مواقعی نیاز به بازسازی آسانسور داریم؟

در این قسمت به بررسی نشانه هایی پرداخته ایم که با مشاهده آن ها می توانید به این مساله پی ببرید که آسانسور نیاز به بازسازی دارد.

  • در صورتی که سرعت کابین نسبت به قبل کند شده است و کاربران باید زمان زیادی منتظر استفاده از آسانسور بمانند.
  • ساکنان ساختمان از عملکرد آسانسور و کیفیت آن رضایت ندارند و در موقع استفاده احساس امنیت نمی کنند.
  • به هنگام بالا یا پایین رفتن آسانسور، از آن سر و صدای زیادی برمی خیزد. همچنین آسانسور به هنگام حرکت لرزش و تکان های زیادی دارد.
  • خاموش شدن و شروع به کار ناگهانی آسانسور از علائم دیگری است که باید نسبت به بازسازی آسانسور اقدام شود.
  • چنانچه از زمان نصب و راه اندازی آسانسور بیش از ده سال بگذرد و در طول این مدت، آسانسور مورد تعمیر یا بازسازی قرار نگرفته باشد.

سرویس و نگهداری آسانسور

مزایای بازسازی آسانسور

بازسازی آسانسور می تواند مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد. از این رو در این قسمت به بررسی این مزایا پرداخته ایم.

  • بازسازی آسانسور می تواند از بروز خرابی در کابین، موتور و قسمت های دیگر جلوگیری کند. در این صورت، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت تعمیر این قسمت ها وجود نخواهد داشت. بنابراین به لحاظ اقتصادی، بازسازی آسانسور مقرون به صرفه تر است.
  • اجزا و قطعات فرسوده و مستهلک آسانسور در حین انجام عملیات بازسازی آسانسور، با نمونه های جدید تعویض می شود.
  • استفاده از آسانسور پس از بازسازی، با امنیت بیشتری همراه خواهد شد.
  • امکان اضافه کردن امکانات و تجهیزات جدید به هنگام بازسازی آسانسور وجود دارد.
  • بازسازی آسانسور می تواند در مصرف برق تاثیر گذاشته و آن را کاهش دهد. در این صورت باعث صرفه جویی در هزینه های برق هم می شود.

بهترین شرکت بازسازی آسانسور چه ویژگی هایی دارد؟

پس از بیان موضوع بازسازی آسانسور و مزایای آن، در این قسمت قصد داریم ویژگی های بهترین شرکت بازسازی آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم. با اطلاع از این ویژگی ها می توانید یک شرکت مناسب و معتبر برای انجام عملیات بازسازی آسانسور پیدا کنید.

  • اعتبار و شهرت شرکت

یکی از ویژگی های مهمی که باید بهترین شرکت بازسازی آسانسور داشته باشد، اعتبار بالا و شهرت زیاد آن است. با وجود اعتبار و شهرت زیاد، می توان اطمینان بیشتری داشت که شرکت مورد نظر، بهترین شرکت بازسازی آسانسور باشد.

  • برخورداری از بهترین تجهیزات و دستگاه ها

بهترین شرکت بازسازی آسانسور برای انجام خدمات خود از بهترین و مدرن ترین تجهیزات برخوردار است. در این صورت انجام عملیات بازسازی آسانسور در بالاترین کیفیت انجام خواهد شد. همچنین امکانات و آپشن های جدیدی را می توان به آسانسور اضافه کرد.

  • بهره گیری از تکنسین های متخصص و حرفه ای

بهترین شرکت بازسازی آسانسور همواره از بهترین تکنسین ها بهره می برد. به طوری که این تکنسین ها از تخصص، تجربه و مهارت های زیادی برخوردارند. این تکنسین ها تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا انجام بازسازی آسانسور با کیفیت بالایی انجام شود تا آسانسور تا چندین سال نیازی به تعمیر یا بازسازی نداشته باشد.

  • دریافت هزینه های مقرون به صرفه

بهترین شرکت بازسازی آسانسور تلاش می کند تا جای ممکن هزینه های انجام خدمات برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. در این صورت رضایتمندی و اعتماد مشتریان به شرکت مورد نظر هم بسیار افزایش خواهد یافت.

  • ارائه گارانتی معتبر

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین شرکت بازسازی آسانسور باید داشته باشد، ارائه گارانتی معتبر پس از انجام خدمات است. ارائه گارانتی معتبر به مشتری این اطمینان را به وی می دهد که در طول مدت زمان گارانتی، در صورت بروز خرابی یا ایرادات در قسمت های بازسازی شده، مجددا از خدمات شرکت بهره مند شود.

  • استفاده از قطعات استاندارد و باکیفیت

بهترین شرکت بازسازی آسانسور برای ارائه خدمات خود از بهترین و باکیفیت ترین قطعات و تجهیزات استفاده می کند. زیرا کیفیت بازسازی آسانسور به میزان زیادی به قطعات استاندارد و باکیفیت هم بستگی دارد. از این رو بهترین شرکت بازسازی آسانسور به منظور حفظ اعتبار خود و هم چنین ارتقای کیفیت بازسازی، هیچ گاه از قطعات با کیفیت پایین استفاده نمی کند.

  • انجام بازسازی آسانسور طبق برنامه زمانی

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین شرکت بازسازی آسانسور می تواند داشته باشد، انجام خدمات طبق برنامه زمانی منظم است. در این صورت کارها و اقدامات مربوط به بازسازی با نظم پیش می رود و خللی در روند کار و طولانی شدن آن ها پیش نمی آید.

شرکت هیرو آسانسور، ارائه‌دهنده خدمات بازسازی آسانسور

شرکت هیرو آسانسور از جمله شرکت‌های معتبر و مطرح در صنعت آسانسور بوده که یکی از خدمات آن بازسازی آسانسور است. این شرکت با کسب تجربیات ارزنده در زمینه بازسازی آسانسور، توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای مطرح در این زمینه معرفی کند. شرکت هیرو آسانسور پیش از انجام خدمات بازسازی آسانسور، از محل پروژه به صورت رایگان بازدید کارشناسی به عمل می آورد. پس از آن در صورت توافق شرایط قرارداد از طرف کارفرما، با وی قرارداد منعقد می‌کند. سپس مراحل بازسازی آسانسور طبق برنامه زمانی دقیق و زیر نظر تکنسین ها و کارشناسان متخصص شرکت انجام می شود. شرکت هیرو در بازسازی آسانسور قطعات فرسوده و قدیمی را با مدل های جدید و بسیار باکیفیت تعویض می‌کند. همچنین اصول و ضوابط ایمنی آسانسورها را به طور کامل توسط شرکت هیرو رعایت می شود. این شرکت به اصل مشتری مداری و رضایت مشتریان اهمیت بسیاری می دهد. در این مورد شرکت هیرو کوشش بسیاری می کند تا هزینه خدمات خود را مناسب حال مشتریان تعیین کند. همچنین با وجود دریافت هزینه مناسب، خدمات بازسازی خود را در بالاترین کیفیت و مبتنی بر امکانات و فناوری های جدید ارائه می دهد.

وب سایت شرکت هیرو آسانسور : https://www.heroasansor.com

 

کدخبر: 833191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟