بهترین کبابی های تهران؛ کباب اصیل را از این کبابی‌ها بخواهید

پایتخت رستوران‌های سنتی و کباب‌فروشی‌های خوب کم ندارد. کافی است با آنها آشنا باشید تا خود را در وعده‌ای مهمان غذایی خوشمزه و سنتی کنید. در ادامه لیست معروف‌ترین و بهترین کبابی تهران را مرور خواهید کرد. 

۱. مسلم 

مسلم

دلتان چشیدن طعم کباب اصیل ایرانی را می‌خواهد؟ مسلم از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در تهران انتخاب کنید. صفی طولانی از مشتریان همیشه در انتظار خرید کباب‌های مسلم است. کارکنان این رستوران هم با دقت و مدیریتی قوی سعی می‌کنند که نوبت‌دهی کنند و نگذارند که مشتریان ناراضی و معطل باقی بمانند. این نظم و مدیریت باعث شده که سرعت پیش‌روی صف‌های طولانی کبابی مسلم بسیار زیاد باشد.

انواع کباب‌ها از جمله کوبیده همیشه‌محبوب و کباب سلطانی در منوی مسلم وجود دارند. غذاهای دیگر این رستوران مانند ته‌چین هم طرفداران زیادی دارند. برای امتحان‌کردن کباب یا انواع غذای ایرانی می‌توانید راهی این کباب‌فروشی خوش‌سابقه شوید. 

https://goo.gl/maps/d4DpF6QSWNYwywXM9

۲. نایب 

در لیست معروف‌ترین و بهترین کبابی تهران نمی‌توان از آوردن نام نایب غافل شد. این رستوران قدیمی با سابقه مدت‌ها فعالیت و حفظ خوش‌نامی توانسته جای خوبی در دل مشتریان پایتخت پیدا کند. نایب در نقاط مختلف تهران شعبه دارد و در طی سالیان طولانی فعالیتش همواره کیفیت خود را حفظ کرده است. شاید برایتان جالب باشد که پیشینه این کبابی به سال‌های دوران قاجار بازمی‌گردد.

از معروف‌ترین شعبه‌هایش می‌توان به موردی اشاره کرد که در بازار تهران قرار دارد. شعبه‌های معروف دیگری از آن هم نزدیک پارک ساعی مشغول به فعالیت هستند. نایب انتخاب اصلی بسیاری از مشتریان است. 

https://goo.gl/maps/PUqdTnNQ3UwgmJhW7

درخواست کباب اصیل ایرانی از بهترین رستوران ها

۳. شمشیری 

برای خرید غذای ایرانی رستوران شمشیری را هم در نظر داشته باشید. این کبابی هم قدمتی طولانی دارد و در سال‌هایی از دوران پهلوی شروع به کار کرده است. فردی به همین نام یعنی شمشیری در سال‌های دهه ۲۰ شمسی اقدام به راه‌اندازی این کبابی کرد. 

اگر به کبابی شمشیری بروید، متوجه می‌شوید که علاوه بر کیفیت غذاها، پرسنل و کارکنانی درجه‌یک هم دارد. آنها به‌خوبی و گرمی از مشتریان پذیرایی می‌کنند و خاطره خوشی از امتحان‌کردن کباب‌هایشان برای افراد مختلف به‌جای می‌گذارند.

رستوران شمشیری دو شعبه معروف در تهران دارد:

https://goo.gl/maps/fpmtHwRFw8Bi5GkF9

۴. رفتاری 

اگر قصد درخواست کباب اصیل ایرانی از بهترین رستوران ها را دارید، چلوکباب رفتاری هم از نام‌های آشنا برای تهرانی‌ها و به‌طور کلی ایرانی‌ها است. کیفیت و طعم کباب‌های رفتاری در گذر سالیان طولانی فعالیتش حفظ شده و همیشه مشتریان پروپاقرصی دارد. 

منوی رستوران رفتاری منوی متنوعی دارد و به‌جز انواع کباب، باقالی‌پلو و غذاهای دیگر هم برای پذیرایی از مشتریان آماده می‌کند. اگر دلتان خوردن کبابی با طعمی اصیل و خوشمزه می‌خواهد، رفتاری هم از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. 

کسب‌وکارهایی که در طی سالیان طولانی در گذر از شرایط اقتصادی پرنوسان ایرانی دوام آورده‌اند، واقعا نیاز به تشویق دارند. رفتاری هم سال‌ها فعالیت کرده و توانسته کیفیت را حفظ کند؛ این ستودنی است.

شعبه چلوکباب رفتاری

۵. روحی 

روحی

رستوران روحی در میدان بهارستان تهران هم از قدیمی‌های پرآوازه‌ای است که بهترین کباب‌ها را برای مشتریان آماده می‌کند. ظرف‌های سِرو کباب این رستوران هم قدیمی و سنتی است. فضای داخلی‌ جذابی هم دارد که باعث می‌شود مشتریان در آن احساس خوبی داشته باشند. 

کباب‌های روحی با سِرو در ظرف‌های خاص و قدیمی و طعمی اصیل، کباب‌دوستان را در پایتخت راضی نگه می‌دارند. البته باید بدانید که علاوه بر کباب، امکان خرید غذای ایرانی به‌طورکلی در این رستوران فراهم است. مثلا کوفته تبریزی‌های خوشمزه‌ای در رستوران روحی آماده و عرضه می‌شود. 

https://goo.gl/maps/4wstrqisTxZziY4u6

۶. مرشد 

مرشد هم از بهترین کبابی‌های تهران است که در فضایی سنتی و جذاب از شما پذیرایی می‌کند. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این کبابی داشتن منویی متنوع از کباب‌های رنگارنگ است. 

حجم هر پرس از آن هم زیاد است و در مقایسه با رستوران‌های جدید، بشقابی پر از مخلفات برای مشتریان خود تدارک می‌بیند. در لیست بهترین کبابی تهران باید مرشد را هم درمیان گزینه‌ها قرار بدهید. 

https://goo.gl/maps/mL6Z2m5RMZ6gym186

۷. شمرون 

شمرون هم نام آشنایی برای کباب‌خورهای حرفه‌ای است. این رستوران که شعبه‌هایی در نقاط مختلف پایتخت دارد، انواع کباب اصیل ایرانی و خوشمزه را آماده می‌کند. کوبیده‌های شمرون یا کباب‌لقمه‌هایش در دسته محبوب‌ترین موارد منوی آن هستند. 

اگر دلتان بخواهد، امکان سفارش‌دادن و خرید اینترنتی کباب‌های شمرون هم وجود دارد. خاطره طعم خوب و سرویس‌دهی این کبابی هیچ‌وقت از ذهن مشتریانش پاک نمی‌شود. 

https://goo.gl/maps/iTHMvcjz2Hfqu9qe9

۸. اسپیو درکه 

اسپیو در یکی از خوش‌آب‌وهواترین نقاط تهران قرار دارد: در درکه. با رفتن به این رستوران می‌توانید ضمن سفارش غذای خوشمزه و کباب‌های جانانه از محیطی زیبا هم برای صرف غذا استفاده کنید. 

آلاچیق‌ها و میز و صندلی‌هایی که در فضای باز چیده شده‌اند و غذاخوردن در چنین فضایی حتما خوشایند و خاطره‌انگیز خواهد بود. فضای دلنشین اسپیو در کنار کباب‌ها و غذاهای سنتی دیگر آن باعث شده که همیشه در فهرست بهترین‌ها برای خود جایی داشته باشد. 

https://goo.gl/maps/GNH6cS5LDCdsGyJz7

۹. قدح 

قدح

قدح از آن مواردی است که در لیست کبابی های تهران باافتخار حضور پیدا می‌کند. آوازه این رستوران سنتی به کشورهای دیگر هم رسیده و اگر با آنتونی بوردن فقید که مستندساز در حوزه آشپزی بود، آشنا باشید حتما می‌دانید که به قدح هم سر زده است. 

برای نوش‌جان‌کردن کبابی خوشمزه که با برنجی درجه‌یک و آغشته به کره همراه است، حتما به قدح سر بزنید. ته‌چین‌های زعفرانی و طعم تازه گوشت غذاهای این رستوران را نباید از دست داد. 

https://goo.gl/maps/V2cXsrCHfNFpUNLM7

 

کدخبر: 824222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟