برای آبتنی کجا ویلا اجاره کنیم؟

طرفدار ویلا استخردار هستید یا توی همچین سفرهایی اصلا بهتان خوش نمی‌گذرد؟

حالا اگر عاشق شنا و آبتنی هستید حتما هرسال منتظر فصل گرما می‌شوید تا یک برنامه سفر باحال و اجاره یک ویلا استخردار مناسب و تمیز بچینید و پای همه دوستانتان هم بکشید وسط.

حالا ما بهتان می‌گوییم که داخل ایران کجا ویلا استخردار برای آبتنی اجاره کنید که خوش بگذرد.

تقاضای کردان و ویلاهای مجهزتر

امکان ندارد در شهری مثل تهران یا کرج که به کردان نزدیک هستند زندگی کنید و عاشق شنا باشید  تاحالا سراغ ویلاهای کردان نرفته باشید.

آنقدر بازار ویلاهای استخردار کردان گرم شده و تقاضایش بالا رفته که تجهیزات ویلاهای کردان دارند به‌روزتر می‌شوند.

به‌خاطر تقاضای بالا کردان ویلاهای خوبی برای دورهمی‌های شما دارند.

تنها سختی‌اش پیدا کردن یک ویلا تمیز است که وقتی واردش می‌شوید مبلمان دست دوم و پاره‌پوره و استخر کثیف و قطعی آب و برق توی ذوقتان نزند.

از کجا ویلا استخردار کردان اجاره کنیم؟

اجاره ویلا الان به‌صورت آنلاین شده. یعنی شما حتی اگر خودتان هم نخواهید آنلاین اقامتگاه اجاره کنید و به آن‌هایی که دستشان تابلو رزرو ویلا است اعتماد کنید ویلا خوبی گیرتان نمی‌آید، پس برای یک سفر حساب‌شده اول باید اینترنت داشته باشید و سراغ اجاره آنلاین بروید، حالا از کجا؟

قبل از هرجایی سایت پینورست را چک کنید، در آن بهترین ویلا هر شهری را پیدا کنید و آن را نشان کنید. چون قطعا بهترین ویلا و اقامتگاه هر شهری را در پینورست پیدا می‌کنید. حالا به خواست خودتان است که آن ویلا را از همین سایت یا از جاهای دیگر اجاره کنید.

ویلا اجاره

حواستان باشید از جایی ویلا اجاره کنید که اولا عکس‌های واقعی در سایتشان داشته باشند. الان دیگر تشخیص عکس قلابی و فوتوشاپ‌شده از عکس واقعی برای همه راحت است.

بعد سراغ جاهای بروید که بازرسی حضوری دارند. ویلاهای پینورست در کردان همه‌شان بازرسی شده‌اند و طبق یک لیست سخت‌گیرانه شامل آیتم‌هایی مثل سلامت وسایل، تمیزی، سروصدا اطراف و…چک شده و اگر در سایت قرار گرفته‌اند یعنی تایید‌شده هستند.

اجاره ویلا در ماسال برای خوردن بوی شمال

بالا بروید پایین بیایید شمال برای بعضی‌ها مثل وطن دوم است. چندوقت یکبار باید پایشان به خاک شمال برسد تا جان دوباره برای ادامه روزمرگی‌های زندگی شهری را داشته باشند. هیچ شهر دیگری هم جای مثلا رشت، ماسال، رامسر یا چالوس را برایشان نمی‌گیرد.

دلشان وسوسه جاده و بوی شمال می‌کند.

ویلاهای لوکس ماسال

ماسال یک همچین شهری است. شهری نزدیک به تهران که آدم را به خودش وابسته می‌کند، هم جاده‌‌اش با کوه‌های بلند هم خود شهر و ییلاق‌های سرسبزش.

این‌جا هم ویلاهای خوبی برای اجاره وجود دارد.

اگر هم باز اهل شنا هستید و دلتان آب‌بازی می‌خواهد آن‌هم در خانه خودتان یک ویلا استخردار دنج در ماسال اجاره کنید.

اگر می‌خواهید دو سه روز در بغل طبیعت باشید و کسی کار به کارتان نداشته باشد، همسایه نداشته باشید و صدای اطراف فقط صدای طبیعت باشد یک جای دنج برای خودتان ویلا دربست اجاره کنید و سراغ ویلاهای لوکس ماسال بروید.

قبل از اجاره ویلا چه نکاتی دقت کنیم که حالمان گرفته نشود؟

۱. از یک سایت اینترنتی مطمئن اجاره آنلاین انجام دهید. جایی که گارانتی تحویل اقامتگاه به شما بدهند، پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشند و اقامتگاه‌هایشان را بازرسی کرده باشند.

۲. اگر دارید ویلا استخردار لوکس اجاره می‌کنید درمورد امکانات استخر بپرسید. برای مثال استخر سرپوشیده است یا سرباز؟ وسایل برای تمیز کردن استخر وجود دارد؟ کنار استخر دوش وجود دارد؟ صندلی برای آفتاب گرفتن کنار استخر وجود دارد یا نه؟ سایه‌بان دارد یا نه؟

۳. درباره عمق استخر از قبل بپرسید.

۴. موقعیت ویلا را بسنجید. اگر خیلی دور از شهر است با خودتان اقلام خوراکی و بهداشتی را از خانه ببرید. اگر نه که بازتان را سنگین نکنید و از همان اطراف خرید کنید.

۵. اگر بیش از ظرفیت تخت‌ها جا برای خواب نیاز دارید از بودن رخت‌خواب داخل ویلا مطمئن شوید اگر نبود با خود ببرید. البته هر ویلا حداکثر ظرفیتی برای خود دارند که در سایت مشخص است.

گرچه یک سایت اینترنتی خوب تمام این نکات را خودش داخل اطلاعات ویلا می‌نویسید. برای اجاره ویلا استخردار وارد سایت پینورست شوید و جواب تمام سوالات خود را پیدا کنید. اگر سوال خاصی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

کدخبر: 822904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟