راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان با قابلیت دید در شب

راهنمای خرید دوربین پلاک خوان به همراه نمونه کیفیت تصویر

این دوربین ها از نظر ظاهری مانند دوربین های بالت هستند و قابل استفاده در معابر شهری و جاده ای، کارخانه ها، شهرک ها، مجتمع های مسکونی، برج ها، پارکینگ ها و ساختمان های اداری و تجاری می باشند. دوربین های پلاک خوان بدنه فلزی دارند و دارای استاندارد های ip هستند تا در شرایط مختلف آب و هوایی نیز امکان پلاک خوانی داشته باشند. دوربین های پلاک خوان واقعی دارای قابلیت ANPR هستند و می توان آن ها را به نرم افزار پلاک خوان متصل کرد. دوربین های پلاک خوان در شب نیز قابلیت تصویر برداری و پلاک خوانی دارند. اگر به دنبال خرید بهترین دوربین پلاک خوان هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با تفاوت ها و جزییات دوربین های پلاک خوان آشنا شوید.

برای مشاوره، خرید و استعلام قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید و با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. نمونه تصویر دوربین های پلاک خوان را در وبسایت فروشگاه دوربین استور می توانید مشاهده کنید و برای دیدن نمونه تصویر با کیفیت اصلی می توانید با کارشناسان دوربین استور تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام دهید.

دوربین پلاک خوان1

تفاوت دوربین پلاک خوان اصلی و غیر اصلی

بعضی از فروشندگان دوربین مدار بسته یک سری از مدل ها را به عنوان دوربین پلاک خوان معرفی می کنند و می فروشند. در صورتی که این مدل ها دوربین پلاک خوان واقعی نیستند و قابلیت ANPR و اتصال به نرم افزار پلاک خوان را ندارند. منظور این فروشندگان از این دوربین ها، قابلیت خواندن و وضوح پلاک وسایل نقلیه در تصویر دوربین است.

دوربین های پلاک خوان واقعی یا همان دوربین های ANPR قابلیت اتصال به نرم افزار پلاک خوان و ذخیره پلاک را دارند و با اتصال دوربین به راه بند می توانید از قابلیت های فراوانی بهره مند شوید. در این دوربین ها فرآیند پلاک خوانی به این گونه است که دوربین پلاک وسیله نقلیه را شناسایی و به نرم افزار ارسال می کند و نرم افزار از طریق تکنولوژی OCR عکس پلاک را به متن تبدیل می کند.

کاربرد نرم افزار پلاک خوان

مهم ترین کاربرد نرم افزار پلاک خوان امکان ذخیره پلاک و ایجاد لیست سفید است. با تعریف لیست سفید در نرم افزار و اتصال آن به راه بند، در صورتی که خودرو قصد ورود به مکان مورد نظر را داشته باشد و پلاک خودرو در لیست سفید باشد، راه بند به صورت اتوماتیک باز می شود و خودروی مورد نظر می تواند تردد کند. این قابلیت برای مجتمع های مسکونی، پارکینگ ها، ادارات و ... بسیار مناسب است. همچنین قابلیت اعلام هشدار در هنگام تردد پلاک مشخص شده وجود دارد.

نصب دوربین پلاک خوان

نصب دوربین های پلاک خوان معمولا بر روی دکل دوربین مداربسته انجام می شود. دکل دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد و برای مکان های مختلف و کاربری های مختلف قابل طراحی است. امکان نصب پرژکتور برای پلاک خوانی بهتر در شب، در کنار دوربین بر روی دکل دوربین مداربسته وجود دارد. در نصب دوربین پلاک خوان رعایت نکاتی مانند ارتفاع نصب، زاویه دوربین، سیم کشی و ... بسیار مهم است و در صورت نصب غیر اصولی توسط افراد غیر حرفه ای می توان در فرآیند پلاک خوانی اختلال ایجاد کند. در صورت خرید دوربین پلاک خوان حتما نصب آن توسط نصاب با تجربه انجام شود.

بهترین دوربین پلاک خوان

دوربین مداربسته پلاکخوان

در این قسمت به معرفی بهترین مدل های دوربین پلاک خوان و ویژگی های آن ها می پردازیم. این دوربین ها از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و قابلیت اتصال به نرم افزار پلاک خوان را دارند. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید این دوربین ها می توانید از طریق سایت دوربین استور اقدام نمایید.

شماره تماس جهت خرید و مشاوره: 09909219648

دوربین مداربسته زومیکس مدل zo-p827

این محصول زومیکس یکی از قوی ترین دوربین های پلاک خوان موجود در بازار است. این دوربین از نوع آی پی (تحت شبکه) بوده و کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل با رزولوشن FULL HD 1080P دارد. از قابلیت های ویژه این دوربین می توان به ثبت پلاک در سرعت های بالا (90 کیلیومتر در شب و 120 کیلومتر در روز) و در نور بسیار کم اشاره کرد. این دوربین قابلیت دید در شب رنگی (وارم لایت) دارد. این محصول دارای ویژگی های سخت افزاری مانند wdr و hdr است. قابلیت WDR یا همان تفکیک نور باعث می شود تا در صورت برخورد نور شدید با پلاک، دوربین عملیات پلاک خوانی را بتواند انجام دهد. این محصول امکان اتصال به نرم افزار پلاک خوان و مدیریت پلاک های عبوری را دارد. برای مشاهده قیمت روز این محصول می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید. برای مشاهده فیلم معرفی محصول ونمونه تصویر این دوربین می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید.

دوربین پلاک خوان زومیکس مدلZO-340

این دوربین پلاک خوان زومیکس، قیمتی پایین تر از دوربین zo-p827 دارد. فناوری این دوربین IP (تحت شبکه) بوده و رزولوشن آن 8 مگاپیکسل است و دقت بالایی در فرآیند پلاک خوانی دارد. این محصول می تواند پلاک خوانی تا سرعت 50 کیلومتر در روز و 30 کیلومتر در شب را انجام دهد و قابلیت اتصال به نرم افزار پلاک خوان و راهبند را دارد. امکان پلاک خوانی در شب به دلیل قابلیت دید در شب رنگی نیز وجود دارد. همچنین این محصول قابلیت HLC نیز دارد.

پکیج دوربین پلاک خوان

در صورت تمایل به خرید دوربین و نرم افزار پلاک خوان، می توانید پکیج دوربین پلاک خوان را از سایت دوربین استور خریداری نمایید. این پکیج شامل یک عدد دوربین پلاک خوان، نرم افزار ثبت پلاک فارسی با دقت بسیار بالا، کابل شبکه آماده 15 متری و آداپتور و فیش های اتصال مورد نیاز است. با خرید این پکیج نیازی به تهیه تجهیزات دیگری برای پلاک خوانی ندارید و همه چیز به صورت کامل در این محصول در نظر گرفته شده است. در این نرم افزار امکان گزارشگیری و کنترل و مدیریت پلاک های عبوری وجود دارد. برای مشاهده فیلم نمونه نصب شده از این دوربین به همراه نرم افزار پلاک خوان می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید. www.doorbinstore.ir

شماره تماس جهت خرید و مشاوره: 09909219648

کدخبر: 822766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟