راهنمای خرید و قیمت درب استیل ضد سرقت

درب استیل

درب ورودی استیل با استفاده از ورقه های استیل، میلگرد و یراق آلات مورد نیاز تولید می شوند. درب استیل در مقایسه با دربهای چوبی و فلزی دارای مقاومت و طول عمر بالاتری می باشد همچنین این دربها را می توان به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه تولید نمود. مقاومت بالا و ظاهر شیک موجب محبوبیت این مدل از درب های ورودی ساختمان شده است. از مهم ترین مزیت دربهای استیل می توان به طول عمر بالای این محصولات و عدم نیاز به سرویس و تعمیر محصولات در دراز مدت اشاره نمود. با استفاده از دیگر متریال مانند چوب و شیشه برای ساخت دربهای استیل، می توان محصولات شیک و زیبایی را خلق نمود. درب ورودی ویلایی استیل از جمله درب های پرفروش می باشد که به دلیل مقاومت بالای استیل در برابر آب و تابش نور خورشید بسیار محبوب هستند.

قیمت درب استیل

همان طور که اشاره شد درب های استیل در دسته محصولات لوکس بازار قرار دارند. قیمت درب های استیل نسبت به سایر درب های ورودی گران تر می باشد از این رو بیشتر در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند. درب استیل طلایی نسبت به درب های نقره ای و سیلور دارای زیبایی بیشتری هستند و از محبوبیت بالاتری برخوردارند. درب های استیل را می توان به صورت کاملا سفارشی تولید نمود البته قیمت محصولات سفارشی گران تر از محصولات موجود در بازار می باشد. با استفاده از خدمات تولید و ساخت درب استیل سفارشی شما می توانید محصولی را خریداری نمایید که نمونه آن را در هیچ فروشگاهی مشاهده نخواهید نمود. نوع یراق آلات مورد استفاده در درب، ابعاد، کاردبرد درب و جنس ورقه های استیل مورد استفاده، در قیمت درب استیل تاثیر گذار است.

درب استیل ضد سرقت

درب استیل طلایی

همان طور که مشخص است در تولید و ساخت درب های ورودی استیل طلایی، از استیل طلایی رنگ استفاده می شود. درب استیل طلایی به طور حتم از شیک ترین و زیباتری مدل های درب ورودی ساختمان است و ظاهری لوکس به نمای ساختمان شما می بخشند. از درب های استیل می توان در منازل، ویلاها، مجتمع های تجاری و ... استفاده نمود. در این سال ها خرید و نصب درب های استیل خصوصا درب استیل طلایی بسیار رواج پیدا کرده است. قیمت درب های استیل طلایی معمولا از درب های استیل ساده بیشتر است. درب استیل ضد سرقت از محصولاتی است که با نصب آن ها ظاهری بسیار جذاب به ساختمان خود خواهید بخشید.

درب ضد سرقت استیل

درب ضد سرقت از محبوب ترین مدل درب ورودی ساختمان می باشد. در سال های اخیر بسیاری از معماران از این درب ها به عنوان درب ورودی منازل استفاده می کنند. همچنین بسیاری از صاحبخانه های منازل قدیمی تمایل دارند، درب های ضد سرقت را جایگزین درب های قدیمی خود کنند. مهم ترین جزء درب های ضد سرقت، قفل این محصولات می باشد. استفاده از یک قفل باکیفیت و امن می تواند تا حد زیادی امنیت این درب ها را افزایش دهد. 

یکی از مدل های درب ضد سرقت می توان به درب های استیل اشاره نمود. این درب ها در دسته محصولات لوکس بازار قرار دارد. قیمت درب ضد سرقت استیل نسبت به سایر درب ها گران تر ولی در عوض امنیت و مقاومت این محصولات بیشتر می باشد. امنیت درب استیل به حدی است که از این محصولات برای درب ورودی فروشگاه های جواهر فروشی استفاده می شود. به طور معمول در ساخت و تولید درب های استیل از شیشه استفاده می شود. شیشه های مورد استفاده در این محصولات از نوع نشکن و ضد گلوله می باشد.

درب ورودی استیل

درب ورودی در طول روز بارها مورد استفاده افراد قرار میگیرد و به همین دلیل ممکن است درب مستهلک شده و نیاز به تعمیر و سرویس پیدا کند. از این رو درب های استیل به دلیل مقاومت بالا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در این زمینه باشد. بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی در مجتمع ها و ساختمان های پر رفت و آمد، در استیل می باشد. درب های استیل ضد زنگ هستند و در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردارند. درب لابی استیل از محصولات لوکس است که در ابعاد یک و نیم لنگه و دو لنگه در بازار موجود می باشد.

مزایای نصب درب ورودی استیل

درب های ورودی استیل از محبوب ترین محصولات در بین خریداران می باشد. وجود مزایا و مشخصات خاص منجر به ایجاد این محبوبیت شده است. از مهم ترین مزایا و ویژگی های درب های استیل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ظاهر شیک و جذاب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • مقاوم در برابر شرایط جوی و عدم تغییر رنگ بر اثر عوامل محیطی
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • امنیت بالا
  • طول عمر زیاد و عدم نیاز به سرویس و نگهداری

مرکز فروش درب استیل در تهران کجاست؟

درب استیل از محصولات خاص است که نمی توانید آن را در هر فروشگاهی بیابید. این محصولات لوکس را می توانید از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمایید. از مهم ترین مراکز فروش و بورس درب استیل در تهران می توان به فروشگاه های درب امن، اتحاد درب و راسان درب اشاره نمود. البته در این مراکز می توانید مدلهای مختلف درب ورودی را خریداری نمایید. در مراکز فروش شما می توانید مدلهای مختلف درب استیل را مشاهده، محصولات را با یکدیگر مقایسه و بهترین و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید. همچنین این امکان را دارید که محصول مورد نظر خود را به صورت سفارشی به تولید کنندگان درب های استیل سفارش دهید تا درب متناسب با سلیقه و نیاز شما ساخته شود.

خرید درب ضد سرقت استیل

درب ویلایی استیل 

درب ورودی ویلایی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان، باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. نکته مهم بعدی که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید این است که محصول مورد نظر با نما و دکوراسیون ساختمان شما همخوانی داشته باشد. ویلاهای ساخته شده در کشور ما بیشتر در مناطق با آب و هوای مرطوب هستند. در این مناطق درب های چوبی در اثر مواجه با رطوبت دچار پوسیدگی می شوند و به همین دلیل توصیه می شود از درب های استیل به جای درب چوبی در این مناطق استفاده شود. درب های استیل در بدترین شرایط آب و هوایی نصب و تا سال ها مورد استفاده قرار میگیرند بدون نیاز به سرویس و تعمیر.

درب استیل پلاست

لنگه، چهارچوب و فریم  اصلی این دربها از استیل تولید میشود. به دلیل استفاده از فلز و رنگ های الکترواستاتیک و پلی اورتان در این محصولات احتمال پوسیدگی و خرابی در این مدل از محصولات بسیار کم است. درب استیل پلاست گزینه ای مناسب برای استفاده به عنوان محصولات عایق صوتی و حرارتی میباشد. نصب درب ای استیل همانند سایر درب های ورودی میباشد و توصیه میشود برای نصب این دربها از طریق یک نصاب ماهر اقدام بفرمایید. 

برای دریافت مشاوره و خرید انواع درب استیل ضد سرقت با قیمت مناسب با این شماره تماس بگیرید. 09123478364

 

کدخبر: 822761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟