بهترین لپ تاپ های HP و آنچه باید پیش از خرید لپ تاپ اچ پی بدانید

انواع لپ تاپ اچ پی در ایران نیز وجود داشته و طرفداران خاص خودش را دارد. به دلیل تنوع بالای لپ تاپ های اچ پی قیمت لپ تاپ HP بازه‌ی وسیعی را شامل می‌شوند. این یعنی اگر قصد خرید لپ تاپHP  داشته باشید احتمال اینکه نتوانید مدل دلخواه خود را پیدا کنید بسیار کم است. مدل دلخواه شما در واقع مدلی است که اولا نیازهای شما را بر طرف کنید؛ ثانیا، قیمت آن در محدوده‌ی بودجه‌ی شما باشد. پس لازم است علاوه بر مشخصات، از قیمت لپ تاپ اچ پی اطلاع دقیق پیدا کنید.

لیست بهترین لپ تاپ های HP به همراه قیمت

برای اینکه با لپ تاپ های HP آشنا شوید نیاز به مرجعی دارید که مدل‌های موجود در ایران را برایتان فهرست کرده باشد. زومیت یک مرجع معتبر برای به دست آوردن اطلاعات فنی لازم و قیمت لپ تاپ HP است. بنابراین، توصیه می‌شود قبل از خرید لپ تاپ HP برای اطلاع دقیق از مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ های HP به بخش محصول سایت زومیت سر بزنید.

در قسمت لپ تاپ بخش محصول زومیت بیش از ۶۵۰۰ لپ تاپ از برندهای مختلف وجود دارد که در حالت پیش‌فرض به ترتیب محبوبیت برایتان فهرست می‌شوند. می‌توانید این ترتیب را با استفاده از گزینه‌ای که بالای لیست قرار دارد به حالت‌هایی چون گران‌ترین به ارزان‌ترین یا بالعکس تغییر دهید. برای دسترسی به لیست قیمت لپ تاپ HP باید از فیلترهای سمت راست برند HP را انتخاب کنید. با این کار تنها لپ تاپ های HP در لیست باقی خواهند ماند. در قسمت راست لیست مذکور اسم و عکس لپ تاپ HP و در سمت چپ پایین‌ترین قیمت لپ تاپ HP در فروشگاه‌های آنلاین معتبر برایتان به نمایش در خواهد آمد.

انواع لپ تاپ اچ پی از نظر کاربری

شرکت آمریکایی‌ اچ پی مانند سایر تولیدکنندگان حوزه‌ی فناوری برای محصولات خود سری‌های مختلف در نظر می‌گیرد. هر کدام از خانواده‌های لپ تاپ HP دسته‌ی نسبتا مشخصی از کاربران را هدف قرار داده و به منظور تأمین نیاز ایشان عرضه می‌شوند.

لپ تاپ های HP با کاربری دانشجویی

لپ تاپ های HP که از نظر مشخصات فنی در دسته‌ی میان‌رده قرار می‌گیرند را معمولا با صفت دانشجویی یا کارمندی خطاب قرار می‌دهند. از جمله محبوب‌ترین لپ تاپ های HP در دسته‌ی مذکور سری پاویلیون (Pavilion) است. قیمت لپ تاپ HP سری پاویلیون نسبت به سایر سری‌های موجود در کشورمان مناسب‌تر است؛ اما اگر کمی بیشتر هزینه کنید اولترابوک های اچ پی در سری اسپکتر (Spectre) و اچ پی انوی (Envy) ظرافت و زیبایی متمایزی دارند که شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد.

چنان‌چه در نام هر کدام از خانواده‌های لپ تاپ HP عبارت X360 و Convertible را دیدید، قطعا با یک لپ تاپ اچ پی ۲ در ۱ طرف هستید. این یعنی می‌توانید با خرید لپ تاپ اچ پی مذکور علاوه بر کاربری معمول از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کنید.

انواع لپ تاپ اچ پی با کاربری تجاری

انواع لپ تاپ اچ پی با کاربری تجاری

اگر قصد خرید لپ تاپ اچ پی با کاربری تجاری دارید و پایین بودن قیمت لپ تاپ اچ دی برایتان چندان اهمیتی ندارد، می‌توانید سراغ انواع لپ تاپ اچ پی در سری پروبوک (ProBook) و الیت بوک (EliteBook) بروید. اچ‌پی در این رده از محصولات نیز تنوع محصول بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در سری مذکور از لپ تاپ اچ پی Core i3 با نمایشگر HD تا لپ تاپ اچ پی Core i7 با نمایشگر UHD را شاهد هستیم.

لپ تاپ گیمینگ HP سری اومن (Omen)

سری اومن از لپ تاپ های HP مخصوص علاقه‌مندان گیمینگ است. از نظر سخت‌افزاری بهترین مدل لپ تاپ HP را باید در سری اومن از لپ تاپ HP جستجو کرد. از این رو، قیمت لپ تاپ HP سری اومن بیش از سایر خانواده‌های لب تاپ HP است؛ اما تنوع محصول در این سری نیز باعث پوشش قشر وسیعی از کاربران علاقه‌مند به صنعت گیمینگ شده است. البته سری پاولیون گیمینگ نیز در سبد محصولات اچ پی به چشم می‌خورد که برای گیمرها مناسب است.

نکته‌ی جالب توجه در خصوص لپ تاپ های گیمینگ اچ پی طراحی نسبتا معمولی آن‌ها است. به‌طوری که در لپ تاپ HP اومن تقریبا به غیر از نورپردازی کلیدهای کیبورد ویژگی خاص دیگری که نشانگر سری گیمینگ باشد مشاهده نمی‌کنید. این موضوع باعث شده است بسیاری از کاربران که استفاده‌های سنگین غیر از گیمینگ دارند نیز به سمت سری اومن تمایل پیدا کنند.

خرید لپ تاپ HP به کمک زومیت

پیش از هر چیز توصیه می‌شود مقالات راهنمای خرید زومیت از جمله بهترین لپ تاپ های ارزان و اقتصادی زومیت را مطالعه کنید.

برای خرید لپ تاپ HP لازم است با بررسی لیست قیمت لپ تاپ اچ پی مدل‌هایی که در محدوده‌ی بودجه‌ی شما قرار می‌گیرند را جستجو کنید. برای این‌کار بهترین روش استفاده از بخش محصول سایت زومیت است. بنابراین، وارد سایت زومیت شده و از قسمت محصول روی لپ تاپ کلیک کنید. پس از انتخاب برند اچ پی لیست قیمت لپ تاپ HP برایتان نمایان خواهد شد.

می‌توانید چند مدل لپ تاپ HP را با توجه به ظاهر و سری کاربری انتخاب کنید. با حرکت نشانگر ماوس روی هرکدام از لپ تاپ های HP موجود در لیست گزینه‌ی مقایسه ظاهر خواهد شد. می‌توانید این گزینه را برای حداکثر چهار محصول تیک بزنید و سپس برای رفتن به صفحه‌ی مقایسه روی دکمه‌ی پایین صفحه کلیک کنید.

در صفحه‌ی مقایسه، قیمت لپ تاپ HP در کنار‌ مشخصات فنی هر چهار لپ تاپ اچ پی انتخاب شده به نمایش در خواهد آمد. پس از مقایسه و انتخاب بهترین مدل لپ تاپ HP با کلیک رو محصول منتخب وارد صفحه‌ی آن شوید.

فرض کنید انتخاب شما لپ تاپ اچ پی ... است. در صفحه‌ی این محصول قیمت لپ تاپ اچ پی ... در کنار عکس آن و مشخصات فنی کامل وجود دارد. برای دیدن تصاویر بیشتر کافی است روی عکس محصول یا تب تصاویر کلیک کنید.

اگر می‌خواهید به نمودار تغییرات قیمت لپ تاپ اچ پی مورد نظرتان دسترسی داشته باشید روی آیکون نمودار در بالای عکس آن کلیک کنید.

هنگام خرید لپ تاپ HP یکی از اقداماتی که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما نقش کلیدی داشته باشد، خواندن نظرات و تجربیات سایر کاربران است. با رفتن به بخش پرسش و پاسخ می‌توانید نظرات سایر کاربران را بخوانید و اگر سؤالی دارید مطرح کنید.

در نهایت، می‌توانید با رفتن به تب قیمت به فهرست فروشگاه‌های معتبر آنلاینی که لپ تاپ HP موردنظرتان را عرضه می‌کنند مشاهده و نسبت به تکمیل خرید لپ تاپ HP اقدام کنید.

 

کدخبر: 817827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟