برای تجهیزات آشپزخانه، این برندها را نخرید!!!

در این بخش می خواهیم به کمک شما در زمینه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیاییم و بهترین برندها را به شما معرفی کنیم. حتما می دانید که گاهی خرید یک وسیله دست دوم از یک برند معتبر بسیار مناسب تر از خرید یک دستگاه نو ولی از برند نامعتبر است. به نظر شما کدام برندها بهترین گزینه برای خرید می باشند؟ با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن با ما همراه باشید.

کسانی که دارای آشپزخانه صنعتی هستند و یا اینکه در مسیر تاسیس یک آشپزخانه صنعتی می باشند ضرورت دارد که با برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشنایی کافی داشته باشند و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست بیاورند. در حال حاضر تنوع برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار بالا می باشد و انتخاب از میان آن ها برای کسانی که اطلاعات کافی ندارند بسیار مشکل است. پیشنهاد ما این است که برای خرید، در ابتدا لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را آماده کنید و سپس برندهای معتبر را بررسی کنید. در ادامه با فیدار سورن همراه باشید.

بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

امروزه بیش از یک قرن است که از انقلاب صنعتی می گذرد و سالیانه بر برندهای تجهیزات اشپزخانه صنعتی افزوده شده است. حتما شما نیز تاکنون نام برخی از این برندها را شنیده اید و یا با تجهیزات آن ها سر و کار داشته اید. پس از این دوران و به خصوص در جنگ جهانی دوم شاهد ارتقا استانداردهای طراحی بوده ایم و برندهای جدیدی نیز به عرصه گام نهاده اند. بسیاری از این برندها در سه کشور آلمان، آمریکا و ایتالیا تولید شده اند و از مهم ترین آن ها می توان به لینکولن، فاگور و لوتوس اشاره داشت. در ادامه با معرفی انواع برندهای آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید.

برند APW

یکی از مشهورترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند ا.پی. دبلیو می باشد که در کشور آمریکا تاسیس شده و عموما در زمینه سیستم های گرمایشی فعالیت می کند. از مهم ترین دستگاه های این برند می توان به انواع گریل ها اشاره داشت که می توانید آن ها را از مجموعه فیدار سورن بدون واسطه خرید کنید. این برند در ایران محبوبیت بسیار بالایی دارد و در بسیاری از آشپزخانه های صنعتی می توان اثر آن را دید.

برند FAGOR

دومین برند مشهور و معروف در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فاگور می باشد که در ایران بسیار شناخته شده است. فاگور در قاره اروپا تولید می شود و دامنه محصولات وسیعی را در بر می گیرد. محصولات این برند در سه دسته بندی گرمایشی، سرمایشی و شست و شو تقسیم بندی شده است که می توانید محصولات آن را به صورت مستقیم از شرکت فیدار سورن تهیه کنید.

برند لینکلن

این برند در واقع یکی از قدیمی ترین برندها محسوب می شود که در آمریکا فعالیت دارد. مهم ترین محصولی که باعث شد برند لینکلن شناخته شود، فر پیتزا بوده است که چند مدل از آن در ایران نیز وجود دارد. این فر پیتزاهای خوشمزه ای را عرضه می کند که می توانید از آن در آشپزخانه صنعتی خود استفاده کنید.

برند لوتوس

از دیگر برندهای مشهور لوتوس می باشد که سال هاست خریداران تجهیزات آشپزخانه صنعتی این برند را می شناسند. در صورتی که به کشورهای مختلف سفر کرده باشید  قطعات نمایندگی های این برند را مشاهده کرده اید. این برند نیز مانند برند فاگور طیف گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی را تولید می کند که محصولات آن از کیفیت بالا و طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند. فر پیتزای لوتوس یکی از محصولات پرفروش این برند می باشد.

برند توربو

توربو شما را به یاد کدام یک از محصولات آشپزخانه صنعتی می اندازد؟ درست حدس زدید! عمده فعالیت های برند توربو در زمینه تولید دستگاه های برودتی می باشد که از جمله آن ها می توان به یخچال های ایستاده، یخچال های خوابیده، کانترهای سرد، تاپینگ پیتزا و ساندویچ و  ... اشاره داشت که تمامی این محصولات برند توربو را می توانید از شرکت فیدار سورن تهیه کنید.

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کجا برویم؟

برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کجا برویم

در صورتی که دارای آشپزخانه صنعتی هستید و می خواهید دستگاه های خود را عوض کنید و یا اینکه در حال راه اندازی آشپزخانه صنعتی می باشید حتما این سوال را خواهید پرسید که برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به کجا مراجعه کنیم؟ خوشبختانه تمامی برندهایی  که در بخش های پیشین معرفی شد را شرکت فیدار سورن بدون واسطه با کمترین سود عرضه می کند. لذا شما با مراجعه حضوری به این شرکت و یا از طریق وب سایت این مجموعه می توانید بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید و با قیمت مناسب آن را درب منزل تحویل بگیرید. مجموعه فیدار سورن یکی از شرکت های معتبر در زمینه تهیه و عرضه تمامی تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی می باشد که توانسته در کوتاهترین زمان ممکن به یکی از معتبرترین برندها تبدیل شود.

از کدام برندها خرید نکنیم؟

در بخش های پیشین تنها چند نمونه از برندهای معتبر تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای شما بیان کردیم. همانطور که گفته شد هر برندی دارای یک محصول شاخص و معتبر است که در میان دیگر برندها بولد شده است. بنابراین فکر خرید محصولات و دستگاه ها را از یک برند از سر بیرون کنید. توجه کنید که هر برندی در برخی از محصولات زبانزد است. بهترین راه برای خرید محصولات با برندهای مختلف این است که از مشاوره خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن کمک بگیرید.

به عنوان مثال یکی از برندهای مشهور در زمینه خرید فر صنعتی، برند رشنال می باشد که فر کامبی و فر کانوکشن عرضه می کند. برندهای دیگری نیز در این زمینه فعالیت می کنند اما بهترین گزینه برند رشنال می باشد. و یا برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی چندین برند مشهور و جهانی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. از جمله آن ها برند نئوسیستم می باشد که برای کشور ایتالیا است.

 

کدخبر: 811781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟