معرفی مرکز تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

در این مطلب ما به معرفی مراحل و فیلتر های تصفیه آب و زمان تعویض فیلتر های تصفیه آب می پردازیم که شما عزیزان می توانید برای انجام تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی خود از خدمات شرکت تصفیه آسا بهره مند شوید.

معرفی مراحل و فیلترهای تصفیه آب

سیستم اسمز معکوس آب تصفیه کن خانگی اکسیژن ساز مینروا در هشت مرحله فیلتر، به تصفیه‌ی آب آشامیدنی می‌پردازد و در این 8 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس به خوبی سختی آب آشامیدنی را مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان می‌نماید.در مدل 8 مرحله ای مینروا، فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا در مراحل ابتدایی املاح درشت موجود در آب آلوده آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را حذف و تصفیه کامل می‌کند.

فیلترهای کربنی موجود در مراحل دوم و سوم این دستگاه کاملا کربن گیاهی بوده و از پوسته نارگیل تولید شده‌اند. در مرحله سوم فیلتر کربن بلاک به محافظت از فیلتر ممبران (قلب اصلی سیستم اسمز معکوس) می‌پردازد. فیلتر اصلی مینروا که ممبران اسمز معکوس آمریکایی فیلمتک (Filmtec) و گلد تورای است، یک فیلتر ریزبافت 13 لایه است که املاح بسیار مضر و سرطان زایی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح دیگر کوچکتر از 0,0001 میکرون را از آب آشامیدنی حذف نموده و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 را دارد. این فیلتر دارای پساب فاضلاب است و پس از تصفیه املاح مضر آنها را به فاضلاب هدایت می‌کند و آب تصفیه شده نیز به تانک تصفیه آب مینروا خواهد رفت.

فیلتر شماره پنجم آب تصفیه کننده خانگی مینروا Minerva فیلتر کربن خطی به شیرین نمودن بو، طعم و رنگ آب کمک شایانی می‌کند و از طعم تلخ آب تصفیه شده جلوگیری خواهد نمود. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا در مرحله ششم، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه‌ی آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده بودند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی غنی سازی می‌کند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و آب تصفیه شده برای بدن انسان ضرر نداشته باشد.

فیلتر مرحله هفتم یعنی فیلتر قلیایی کننده (آلکالاین) آب آشامیدنی، با افزایش سطح ph آب آشامیدنی شهری، هم از مضرات آب اسیدی برای معده و در کل سلامت بدن جلوگیری می کند و هم خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان را به آب آشامیدنی می‌افزاید. از مهم‌ترین و بهترین خواص آب قلیایی برای بدن انسان، داشتن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی می‌باشد.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز O2+ یا O2PLUS مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب سالم آشامیدنی، بدن را همیشه هیدراته نگه می‌دارد. هیدراته بودن بدن انسان باعث شادابی و شفافیت پوست می‌گردد و همچنین از بروز لک‌های پوستی بر روی صورت جلوگیری خواهد کرد.

مراحل فیلتر تصفیه آب

زمان تعویض فیلتر های تصفیه آب

  • زمان تعویض فیلتر مرحله اول پروپیلن : هر چهار الی شش ماه
  • زمان تعویض فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو: هر چهار الی شش ماه
  • زمان تعویض فیلتر مرحله سوم کربن بلاک: هر چهار الی شش ماه
  • زمان تعویض فیلتر مرحله چهارم ممبران: هر یک سال و نیم الی دو سال
  • زمان تعویض فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی: هر یک سال الی یک سال و نیم
  • زمان تعویض فیلتر مرحله ششم مینرال : هر یک سال الی یک سال و نیم
  • زمان تعویض فیلتر مرحله هفتم قلیایی : هر یک سال الی یک سال و نیم
  • زمان تعویض فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز : هر یک سال الی یک سال و نیم

مرکز خرید اینترنتی فیلترهای تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران بوده و شما عزیزان می توانید با مراجعه صفحه خرید فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا این شرکت انواع مدل های دستگاه تصفیه آب  سی سی کا ، سافت واتر و مینروا و همچنین قطعات و فیلتر های اورجینال را مشاهده کنید و با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید. کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

"شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده و ارائه دهنده انواع فیلتر تصفیه آب تایوانی در ایران بوده که به شما عزیزان امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب را ارائه میدهد. شما عزیزان برای سرویس و تعویض صافی های دستگاه خود تنها لازم است تا عکس و مدل دستگاه خود را به کارشناسان فروش تصفیه آسا اعلام فرمایید تا محصولات استاندارد دستگاه شما به همراه خدمات سرویس و تعویض در محل شما انجام گردد.

کیفیت فیلتر آب تصفیه در واقع مستقیم ترین نقش در کیفیت آب خروجی دستگاه تصفیه کننده آب را دارد به همین جهت شرکت تصفیه آسا با ارائه محصولات تایوانی کربن 100 درصد گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل و همچنین ارائه ممبران های اصلی فیلمتک Filmtec و گلد تورای Gold Toray که 13 لایه ریزبافت میباشند افزایش کیفیت آب تصفیه شده خروجی دستگاه شما را تضمین میکند. برای ثبت سفارش و خرید فیلتر تصفیه آب خانگی میتوانید با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید یا در صفحه هر محصول فرم سفارش آنلاین را پر نموده تا کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایند.

لازم به ذکر است که تصفیه آسا در سراسر تهران و کرج خدمات تعویض در محل نیز ارائه مینماید ضمن این که تعویض صافی های دستگاه امری اصولی بوده و نیاز به کربن گیری، هواگیری و آب بندی کامل دستگاه میباشد پیشنهاد میکنیم در صورتی که در این زمینه تخصص و اطلاعات فنی ندارید درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت امر شما انجام گردد."

از مزایای خرید از این شرکت می توان به گارانتی طلایی ، تخفیف در جشنواره های ویژه ، ارسال و نصب رایگان و خرید قسطی  بهره من شوید. همچنین زمان تعویض فیلتر های آب تصفیه کن خانگی شما توسط کارشناسان شرکت تصفیه اسا در دوره های مشخص به شما اطلاع رسانی می شود . شما عزیزان می توانید با کارشناسان شرکت تصفیه آسا در جهت خرید و مشاوره ارتباط برقرار کنید.

 

کدخبر: 804771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟