خرید عمده انواع دستمال کاغذی اقتصادی و ارزان قیمت

به احتمال خیلی زیاد نام کلینکس تا به حال به گوشتان خورده است، این نام به دلیل ورود اولین برند دستمال کاغذی که با نام کلینکس وارد ایران شد در بین افراد به جا مانده است. دستمال کاغذی در انواع مختلف تولید و روانه بازار می شود که شامل موارد زیر است.

  • دستمال کاغذی جعبه ای یا رومیزی

  • دستمال کاغذی اقتصادی

  • دستمال حوله ای

  • دستمال توالت

  • دستمال کاغذی مخزنی

مواد اولیه دستمال کاغذی چیست ؟

امروزه بسیاری از دستمال کاغذی های نامرغوب را از مواد بازیافتی تولید می کنند که قیمت و هزینه بسیار پایین تری هم دارند و با این روش بسیاری را ترغیب به خرید می کنند. این دستمال ها بوی نامطبوعی دارند و در هنگام استفاده بسیار سریع له و پودر می شوند. اما مواد اصلی دستمال کاغذی های مرغوب پوسته نازک درخت و مواد شیمیایی دیگر می باشد که مواد شیمیایی آن پس از چند دوره شستشو در هنگام تولید از بین می رود.

قیمت دستمال کاغذی عمده دربازار تهران چقدر است ؟

قیمت دستمال کاغذی به صورت عمده مانند دیگر اجناس و مواد دچار نوسان قیمت هستند و قیمت ثابتی ندارند. همچنین خرید عمده دستمال کاغذی به عوامل متعددی از قبیل تعداد خرید، برند خرید، تعداد برگ و ... بستگی دارد.

 

خرید دستمال کاغذی اقتصادی از تامین فلات

امروزه علاوه بر دستمال های جعبه ای، دستمال های نایلونی با نام دستمال کاغذی اقتصادی وارد بازار شده است و بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و همچنین دارای قیمت مناسب تری می باشند و کیفیت بالایی دارند. در صورتی که جعبه های رنگارنگ و زیبا برای شما اهمیتی ندارد می توانید از این دستمال ها خریداری نمایید زیرا هزینه بسته بندی را پرداخت نخواهید کرد. همچنین قیمت این دستمال ها به تعداد آن ها در پک و تعداد برگ های آن و برند آن ها بستگی دارد.

جهت خرید عمده دستمال کاغذی اقتصادی با برندهای متفاوت و باکیفیت و همچنین با قیمت ارزان و مناسب از شرکت تامین فلات یکی از مراکز پخش در شهر تهران می توانید به سایت تامین فلات مراجعه نمایید.

عوارض استفاده از دستمال کاغذی غیربهداشتی و فله ای

استفاده کردن از دستمال کاغذی های غیر بهداشتی و فله ای باعث ایجاد آلرژی، سرفه، مشکلات پوستی و ... می شود. به همین دلیل توصیه می شود هنگام خرید دستمال کاغذی از مرغوب بودن آن اطمینان حاصل نمایید. دستمال کاغذی ها یکبار مصرف هستند و می بایست پس از استفاده آن را درون جیب و یا دست خود نگهداری نکنید. همچنین در هنگام سرماخوردگی باید مراقب باشید که دستمال کاغذی با چشم و دهان شما تماس پیدا نکند.

دستمال کاغذی عمده و ارزان از کجا بخریم؟

دستمال کاغذی یکی از لوازم بهداشتی مورد نیاز در همه مکان ها از جمله ادارات، سازمان ها، رستوران ها، منازل و ... می باشد. با توجه به اینکه دستمال کاغذی در هنگام استفاده مستقیما با پوست در تماس است می بایست بهترین و باکیفیت ترین دستمال کاغذی را خریداری نمود. شرکت تامین فلات در نظر دارد با ارائه و فروش محصولات با کیفیت با قیمت عمده و اقتصادی مشتریان عزیز را در این جهت یاری نماید.

جهت اطلاع از قیمت دستمال کاغذی عمده در سایت تامین فلات کلیک کنید.

معرفی بهترین مارک دستمال کاغذی ارزان

امروزه تمام افراد در هنگام خرید دستمال کاغذی دچار دودلی و شک هستند و دائما در حال مقایسه خریدهای قبلی با خریدهای جدید هستند. در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای معروف و باکیفیت می پردازیم.

  • دستمال کاغذی تنو

  • دستمال کاغذی پاپیا

  • دستمال کاغذی سافتلن

  • دستمال کاغذی نانسی

  • دستمال کاغذی چشمک

  • دستمال کاغذی شکوه

  • دستمال کاغذی بی تا

  • دستمال کاغذی تکلان پاک

دستمال کاغذی مرغوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟

دستمال کاغذی مرغوب و باکیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد.

  1. دستمال کاغذی مرغوب با خیس شدن له و پودر نمی شود، بلکه پس از چند دقیقه به حالت اولیه خود باز می گردد.

  2. دستمال کاغذی با کیفیت کرپ شده است. روشی برای اینکه بتوانید تشخیص دهید دستمال کاغذی کرپ شده یا خیر می بایست دستمال را خیس کنید اگر بعد از گذشت 30 دقیقه دستمال به حالت اولیه خود برگشت، دستمال کاغذی از مواد مرغوب ساخته شده است.

  3. دستمال کاغذی از رنگ های ثابت و مجاز ساخته شده باشد.

  4. دستمال کاغذی نباید بوی نامطبوع و مواد بازیافتی را داشته باشد.

  5. دستمال کاغذی می بایست بدون حفره و لکه و سوراخ باشد.

  6. دستمال کاغذی مرغوب پرز نمی دهد و نباید روی آن پرز باشد که این امر نشان دهنده استفاده از مواد و الیاف کلوخه شده می باشد.

  7. در دستمال کاغذی مرغوب با بیرون کشیدن یک دستمال فقط یک برگ بیرون می آید.

  8. دستمال کاغذی مرغوب دارای بافت منظم می باشد و شما می تواند با گرفتن دستمال در مقابل نور آن را بررسی نمایید.

بازار عمده فروشی دستمال کاغذی در تهران کجاست؟

در حال حاضر اکثر برندهای مطرح و پرفروش یک انبار و یک دفتر مرکزی برای ارائه بهتر و سریع تر به مشتریان خود در تهران دارند. بازار عمده فروشی در تهران در میدان شوش و خیابان صاحب جمع واقع شده است. مرکز توزیع دستمال کاغذی به صورت عمده در تمام شهرها وجود دارد اما شرکت تامین فلات در نظر دارد فروش با قیمت ارزان و مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد و انواع دستمال کاغذی جعبه ای و اقتصادی با قیمت ارزان و مناسب را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. همچنین جهت اطلاع از قیمت ها و خرید عمده دستمال کاغذی با کارشناسان فروش تامین فلات تماس حاصل فرمایید.

images_1657895755

نکات قابل توجه در هنگام استفاده از انواع دستمال کاغذی

  1. با اینکه دستمال کاغذی به صورت بهداشتی تولید می شوند نباید برای زخم های باز از آن ها استفاده کرد.

  2. لزوما دستمال کاغذی گران، بهترین دستمال کاغذی نیست. دستمال کاغذی خوب و مرغوب دارای نشان استاندارد می باشد.

  3. له شدن و پرز دادن دستمال کاغذی در هنگام استفاده در مواقعی همچون آبریزش بینی و سرماخوردگی، باعث ورود پرز به داخل بینی و عفونت سینوس ها می شود.

  4. دستمال هایی که غیر استاندارد هستند باعث بیماری هایی همچون آلرژی، سرفه و مشکلات پوستی می شوند.

  5. گاهی مواقع برخی تولیدکنندگان برای کاهش هزینه های تولید خود از مقواهای بازیافتی برای جعبه دستمال استفاده می کنند، که رطوبت زیاد هوا باعث تولید قارچ روی این جعبه ها می شود که با چشم قابل دیدن نیستند و باعث بیماری خواهند شد. و از بوی نامطبوع جعبه می توان به این موضوع پی برد.

  6. دستمال های مرطوب تنها جهت پاک کردن آرایش هستند و برای مصارف دیگر مناسب نیستند. بنابراین نوع دستمال خود را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

  7. دستمال های کودکان فقط برای کودکان است و استانداردهای خود را دارد، از دستمال های دیگر برای کودک خود استفاده نکنید.

  8. استفاده از دستمال کاغذی های نامرغوب برای نقاطی از بدن که حساس هستند، خطرات و عوارض جدی به همراه دارد.

  9. در صورتی که از دستمال های مرطوب استفاده کردید و پس از آن دچار قرمزی و خارش شدید، باید بدانید که پوست شما به این محصولات حساسیت دارد

 

کدخبر: 804371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟