از امکانات بلیط بیزینس کلاس چه میدانید؟

اگر تا به حال بلیط هواپیما ارزان خریده باشید، می دانید که هنگام انتخاب بلیط از شما می خواهد کلاس پروازی را انتخاب کنید. کلاس های پروازی متفاوت به معنای امکانات متفاوتی است که ایرلاین ها در اختیار مشتریانش می گذارد.

 شما برای خرید بلیط ارزان هواپیما و همچنین مقایسه قیمت بلیط های اکونومی و بیزینس کلاس می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

پروازی خاطره انگیز با بیزینس کلاس

بعد از فرست کلاس، مشتریان بیزینس کلاس هستند که از بهترین امکانات بهره می برند. در کلاس تجاری، صندلی های بزرگ و بسیار راحتی قرار دارند و فاصله میان صندلی های بیزینس کلاس بیشتر است و فضایی خصوصی بیشتری در اختیار مشتریان می گذارد. بر روی بلیط کلاس بیزینس (Business Class) حرف C  نوشته می شود.

افرادی که برای شغل خود بسیار در سفر هستند، از مشتریان وفادار بیزینس کلاس هستند و خوردن غذای سالم و امکان خوابی آرام و راحت در هواپیما برای آن ها بسیار مهم است و ایجاد چنین امکانی در اولویت شرکت های هواپیمایی است.

چک این آسان با بیزینس کلاس

وقتی با بلیط بیزینس کلاس سفر می کنید، می توانید بدون ایستادن در صف های طولانی سوار هواپیما شوید، مسوولان ایرلاین کارهای چک این شما را سریع و بی دردسر برایتان انجام می دهند.

همچنین هنگام خروج از هواپیما، شما زودتر از مسافران کلاس پروازی اکونومی از هواپیما پیاده شده و چمدان هایتان را تحویل می گیرید.

سالن انتظاری با امکانات رفاهی

سالن انتظار مسافران بیزینس کلاس از مسافران اکونومی جداست، این سالن فضایی ساکت و آرام برای استراحت است و در آن ها می توان از وای فای رایگان استفاده کرد. در سالن انتظار بیزینش کلاس از مسافران با اسنک و نوشیدنی پذیرایی می شود.

از امکانات بلیط بیزینس کلاس چه میدانید؟

در بیزینس کلاس تخت بخوابید

سالن مربوط به صندلی‌های مسافران بیزینس به طور کل از سالن مسافرانی که بلیت اکونومی دارند مجزا است. صندلی های کلاس تجاری در پروازها، به تخت خواب تبدیل می شوند تا مسافران یتوانند تجربه استراحتی راحت در طول پرواز داشته باشند.

در بیزینس کلاس صندلی ها با استفاده از یک جداکننده از یکدیگر جدا می شوند تا این امکان را در اختیار مسافران قرار دهند که فضای خصوصی خود را داشته باشند و به تمرین سخنرانی خود بپردازند و یا گزارش خود را برای آخرین بار چک کنند، سما می توانید نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

سرگرمی در بیزینس کلاس

در کلاس تجاری، شما یک نمایشگر لمسی بزرگ مثلا 18 اینچی با وضوح تصویر بالا در اختیار دارید که با آن می توانید به فیلم های مختلف سینمای دنیا دسترسی داشته باشید و مدتی از سفر طولانی خود را به نماشای فیلم موردعلاقه اتان بر فراز آسمان بپردازید.

منوی متنوع غذا

منوی عذای بیزینس کلاس متنوع است و کیفت غذای آن اندازه یکی از رستوران های بسیار خوب است، هرچند طعم این غذاها به منوی غذای فرست کلاس نمی رسد، چراکه در کلاس پروازی فرست کلاس بهترین سرآشپزها نقش دارند. همچنین در طول پرواز از مسافران با انواع نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می شوند.

مهمانداران باتجربه در بیزینس کلاس

 

شاید فکر کنید مهمانداران هواپیما در تمام هواپیما یکسان هستند اما اشتباه نکنید! ایرلاین ها از بهترین مهمانداران خود در بیزینس کلاس استفاده می کنند. همچنین در بیزینس کلاس مهمانداران همواره در کنار مسافران بوده و آماده کمک به آن ها هستند.

از امکانات بلیط بیزینس کلاس چه میدانید؟

قیمت بالا اصلی ترین ویژگی بیزینس کلاس

بلیط بیزینس کلاس پروازها بسیار گران تر از بلیط اکونومی و کمی ارزان تر از بلیط فرست کلاس است، تفاوت قیمت پرواز بیزینس کلاس گاهی دوبرابر یک بلیط اکونومی است.

با بیزینس کلاس چمدان های بیشتری با خود ببرید

مسافران بیزینس کلاس می توانند میزان بار بیشتری از مسافران اکونومی با خود همراه داشته باشند، میزان بار مجاز با توجه به قوانین ایرلاین ها مشخص می شود و در صورت به همراه داشتن بار اضافی باید هزینه بپردازید.

سخن آخر

همانطور که دیدید،  با پرداخت هزینه بیشتری میتوانید از امکانات بلیط بیزینس کلاس استفاده کرده و سفری راحت داشته باشید. شاید در ابتدا بگویید چرا باید برای پرواز با بیزینس کلاس هزینه بیشتری بپردازید وفتی می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما سفر کنید. اما در پروازهای طولانی تفاوت میان بلیط اکونومی و بیزینس کلاس مشهودتر می شود.

مخصوصا اگر شغل شما بگونه ای باشد که نیاز به سفرهای بسیار دارد و مجبور هستید مدت زیادی را در فرودگاه و هواپیما بگذرانید، استفاده از بلیط بیزینس کلاس علاوه بر ارائه سفری راحت و بدون دغدغه به شما، باعث صرفه جویی زیادی در وقتتان می شود. همچنین شما می توانید دز طول سفر ریلکس کرده و استراحت کنید تا برای دیدار با شریم تجاریتان در قاره اروپا یا آمریکا کاملا آماده و سرحال باشید.

 

کدخبر: 803275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟