ناصر غلامی هوجقان ساکن تبریز است وی  از نوجوانی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه بسیاری داشت و همین موضوع باعث شد به این حرفه روی آورد. او دارای کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات از دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر تبریز است.

1

زندگینامه ناصر غلامی هوجقان

نام : ناصر

نام خانوادگی : غلامی هوجقان

تاریخ تولد : 12 فروردین 1356 در آبادان

تحصیلات : لیسانس رشته مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات از دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر تبریز

سالهای فعالیت : 1391 تاکنون

زمینه فعالیت : خبرنگار ، نویسنده خبر ، مدیر رسانه ، سرپرست خبر و روابط عمومی

قد : 167 سانتی متر

بیوگرافی کامل ناصر غلامی هوجقان

ناصر غلامی هوجقان متولد 12 فروردین  زاده آبادان

خانواده و اصالت

ناصر غلامی هوجقان خبرنگار باسابقه کشورمان 12 فروردین سال 1356 در محله ذولفقاری جمشیدآباد ، آبادان و در یک خانواده 8 نفره متولد شد. ساکن تبریز و بزرگ شده تبریز می باشد .

تحصیلات

او دارای لیسانس مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات از دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر تبریز است.

از هلال احمر تا خبرنگاری

سال 1379 وقتی 23 سال بود به هلال احمر تبریز بعنوان نجاتگر وارد شد پس از سپری کردن دوره های متعدد در حوزه های مختلف اعم از امداد و نجات جاده ای ، امداد هوایی ، مشغول فعالیت شد ، همزمان هم به نجات جان حادثه دیدگان می شتافت ، هم در عرصه خبر فعالیت میکرد ، و نجات افراد بی شمار و امدادرسانی زلزله بم ، ورزقان ، و سیل آذرشهر... را در کارنامه خود دارد او از جمله معدود خبرنگارانی هست که در حوزه های مختلفی ، همچون ، اجتماعی ، فرهنگی ، گردشگری ، ورزشی ، و...قلم می زند ، و در هر حوزه خبرها و گزارش های بیشماری دارد .

ناصر غلامی هوجقان خبرهای های جنجالی و پر سر و صدا را همچون ،جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز دچار عقب ماندگی است/ کلانشهر تبریز بدون پایگاه جاده‌ای،  ماجرای عجیب و بحث برانگیز سرقت نرده‌های هلال احمر شهرک امام تبریز + فیلم. ، 20 دقیقه در انتظار آمبولانس جلوی پایگاه تعطیل‌شده اورژانس تبریز!  ، گزارش تصویری/قهرمان سازی، پوشالی و غیر واقعی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی ،حواشی مانور ۱۰ هزارنفری اسکان و درمان اضطراری در تبریز و... را درکارنامه خبری خود دارد.

2

آتش نشانی و اورژانس

وی ، سه دوره آتشنشان داوطلب ، تکمیلی و آتشنشان ویژه را سپری کرده و چند بار در عملیات های آتش نشانی همچون  آتشسوزی ر شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به یاری آتش نشان ها رفته است و بارها خبر های آتش نشانی را قبل از آتش نشانی تبریز انتشار داده است ، غلامی همچنین دوره cpr پیشرفته را هم گذرانده و در حوزه اورژانس هم حرفی برای گفتن دارد ، و در مصلی تبریز در داخل آمبولانس اورژانس تا مسیر بیمارستان شهید مدنی تبریز به کمک و خدمات پیش بیمارستانی بیمار پرداخت .

سایر فعالیت ها

ناصر غلامی همچنین از دو سال قبل در سمت مسئول اطلاع رسانی و رابط خبری کمیته گردشگری ورزشی اردبیل و به تازگی مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد استان منصوب شد

ونیز  به سمت مسئول روابط عمومی شین کیوکشین کاراته آذربایجان شرقی منصوب شد

اوقات فراغت

اوقات فراغتش را با مطالعه و گردشگری سپری می کند.

4

 

3

کدخبر: 970715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟