روایت مسابقه بزرگ روبیشو؛ از ابتدا تا انتها

در قدم اول با تبلیغات محیطی بازگشت خود را اعلام نمود. همزمان با بیست و هشتمین شهرآورد تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در سال ۱۴۰۰، سهامداران اصلی خود، یعنی ایرانسل و همراه اول را موکدا به همگان معرفی کرد.

مصادف با این رویداد، روبیکا امکانات و بسترهای جدید خود مانند امکان کسب درآمد از ترافیک مصرفی اینترنت (همچون سایر پلتفرم‌های جهانی)، پخش زنده مسابقات ورزشی، فروشگاه و… را به نمایش عموم گذاشت.

سیاست جدید روبیکا؛ دعوت از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها

روبیکا نیز مانند سایر پلتفرم‌ها بستر مناسبی را برای فعالیت افراد شاخص در پلتفرم خود فراهم آورده است؛ با این تفاوت که روبیکا موقعیت حاضر را فرصتی مغتنم شمرد و از آن برای جایگاه‌یابی خود به عنوان پلتفرمی همگانی استفاده کرد.

با دعوت از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها در کنار سایر مردم برای فعالیت در این سوپر اپلیکیشن و تخصیص امکانات ویژه، زمینه را برای فعالیت هرچه بهتر افراد فراهم آورد.

از جمله مواردی که روبیکا بر آن تاکید داشته و دارد این است که افراد مولتی پلتفرم فعالیت کنند. این سوپر اپلیکیشن به کاربران خود توصیه می‌کند که در تمام پلتفرم‌های مورد نیاز خود فعالیت داشته باشند و با ارائه محتوای متفاوت، توانایی‌های خود را به چالش بکشند. افراد می‌توانند متناسب با خواست مخاطبین خود در هر یک از پلتفرم‌ها، از زبان و فرم متفاوتی استفاده کنند تا دنبال‌کنندگان آنان نیز به توانمندی‌هایشان آگاهی پیدا کنند.

روبیکا بر این باور است که موفقیتِ‌خود به تنهایی کافی نیست؛ موفق بودن و موفق ماندن کاربران نیز برای این مجموعه بسیار اهمیت دارد.

مسابقه بزرگ هشتگ روبیشو

روبیکا همزمان با معرفی امکانات جدید خود، برای کاربران ویژه نیز تبلیغات محیطی انجام داد و از این طریق به افزایش مخاطبانشان در این پلتفرم کمک کرد.

با حضور مردم و کاربران ویژه همچون سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها در این سوپر اپلیکیشن، فرصت خوبی جهت برگزاری مسابقه استعدادیابی فراهم شد.

با شروع این کمپین استعدادیابی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، کاربران روبیکا؛ که در این فضا روبینر نام دارند؛ با به اشتراک گذاشتن ویدیوئی از استعدادشان در زمینه‌های بازیگری، خوانندگی و بلاگری و با ذکر هشتگ روبیشو؛ منحصرا در این فضا؛ فرصت حضور را در این مسابقه بزرگ را کسب نمودند.

در ادامه، این ویدیوها توسط هیات داورانی متشکل از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای مطرح فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفت. روبینرها نیز این امکان را داشتند که با پسندیدن پست یا نظر گذاشتن برای آن، به ویدیوهای منتخب خود رای دهند.

Untitled-12

 

جوایز نفیس روبیکا؛ از رینگ لایت تا یک دستگاه خودرو ۲۰۶

هیئت داوران در بخش بازیگری متشکل از آقایان مهیار حسن، عرفان علیرضایی، محمدامین کریم‌پور، میلاد قاسمی خواه؛ در بخش خوانندگی آقایان گرشا رضائی، ناصر زینعلی، سهراب پاکزاد، سهیل یارا و در بخش بلاگری خانم‌ها المیرا خانی، آرزو کاشانی، آقایان محسن بروفر و مهرداد شفیعی (مستر تابه) بود.

بیش از ۷۴هزار روبینر در مسابقه بزرگ هشتگ روبیشو شرکت کردند. در تیر ماه ۱۴۰۱ اختتامیه با حضور داوران و روبینرها به صورت آنلاین برگزار شد. بین تمام افرادی که با هشتگ روبیشو محتوا ساختند، متاسفانه حدود نیمی از روبینرها محتوای کپی یا تکراری (برگرفته از سایر پلتفرم‌ها) استفاده کرده بودند و خود را از شانس برنده شدن در مسابقه محروم کردند. از میان ۵۲۴ محتوای برگزیده با رعایت شرایط مسابقه؛ اسامی ۱۲ برنده بخش داوری و ۹ نفر برنده خوش شانس بخش قرعه کشی با جوایز ۳دستگاه گوشی موبایل آیفون۱۳، ۲عدد اپل واچ، ۲دستگاه پلی استیشن۵،  ۵عدد میکروفون، ۵عدد هدفون و ۳عدد رینگ لایت اعلام شد.

در نهایت نیز جایزه بزرگ روبیشو؛ ۱دستگاه ۲۰۶؛ میان تمام حاضرین در مسابقه یعنی میان بیش از ۷۴هزار روبینر قرعه‌کشی شد و برنده خوش شانس این بخش آقای سروش سام بودند.

همچنین به انتخاب روبینرها، سه منتخب مردمی با جوایز فرهنگی ساخت سریال اختصاصی در روبیکا، ساخت یک قطعه موسیقی اختصاصی و بازدید از نمایشگاه گلفود دبی نیز معرفی شد.

سوپراپلیکیشن روبیکا، طبق سیاست‌های جدید خود با شروع این سلسله فعالیت‌ها به دنبال ارائه خدمات جامع و منحصر به روبینرها می‌باشد. در این راستا با دعوت از فعالان رسانه‌ای و حمایت از آنان برای فعالیت در کنار عموم، برای ارائه محتوای مردم‌پسند و کاربردی در حیطه‌های خدماتی خود، گام بزرگی برداشته است.

با شماره‌گیری #۹۹۹* و نصب سوپراپلیکیشن روبیکا، در کنار استفاده از خدمات متنوع و کاربردی این پلتفرم مانند تماشای آنلاین فیلم و سریال، مشاهده زنده مسابقات ورزشی، کسب درآمد از فعالیت در روبیکا و ... می‌توانید فرصت حضور در قرعه کشی‌های بعدی را از آن خود کنید. شاید برنده بعدی شما باشید!

 

کدخبر: 800511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟