مزایای خرید بلیط هواپیما از اسنپ

Alt: خرید بلیط هواپیما اسنپ

اگر قصد سفر هوایی دارید، باید بدانید که این روزها خرید بلیط هواپیما واقعا ساده شده است. اگر هم تاکنون سفر هوایی نکرده‌اید یا آخرین پروازتان مدت‌ها پیش بوده است، بهتر است بدانید که برای خرید بلیط هواپیما اسنپ امکانات جذابی برایتان فراهم می‌کند تا سفری دلپذیر و بی‌دردسر داشته باشید.

چرا برای بلیط هواپیما اسنپ را انتخاب کنیم؟

Alt: خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شما این امکان را می‌دهد که در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر جایی بلیط بخرید. مثلا فرض کنید نیمه‌شب است و متوجه می‌شوید باید به‌زودی برای سفری هوایی آماده شوید. در چنین موقعیتی بلیط هواپیما را که آنلاین بخرید، برنامه‌ریزی برای سفرتان ساده و سریع می‌شود. 

اگر تجربه تهیه آنلاین بلیط هواپیما را ندارید هم با وجود خدمات آنلاین اسنپ می‌توانید بی‌دردسر و بدون نیاز به پرس‌وجوهای فراوان به اپلیکیشن مراجعه کنید و نخستین تجربه خرید بلیط و سفر را بی‌دغدغه پشت‌سر بگذارید. 

اگر تاکنون برای خرید بلیط هواپیما اسنپ را انتخاب نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم مزایای خرید بلیط هواپیما از این سرویس‌دهنده را بخوانید.

۱. تنوع بلیط و شرکت‌های هوایی 

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اسنپ گزینه‌های متنوع زیادی پیش رویتان خواهد بود. اگر برای خرید حضوری اقدام کنید، امکان مقایسه شرایط و بلیط شرکت‌های مختلف را نخواهید داشت. 

در اسنپ، امکان بررسی پرواز شرکت‌های مختلف و انواع بلیط‌هایشان (اکونومی و بیزینس) وجود دارد. همه موارد را بررسی کنید و ببینید مناسب‌ترین گزینه برایتان کدام است. 

ایرلاین‌های معتبر در اسنپ حضور دارند و دست‌تان برای انتخاب کاملا باز است. برخی از شرکت‌ها امکانات بیشتری ارائه می‌کنند و برخی هم خدماتی مقرون‌به‌صرفه‌تر دارند. با بررسی و مقایسه شرایط هر شرکت می‌توانید مناسب‌ترین بلیط را انتخاب کنید. 

۲. دریافت کد تخفیف و امتیاز همراهی 

در اسنپ، امکان بهره‌مندی از تخفیف بلیط برای پرواز داخلی و خارجی وجود دارد. معمولا در اسنپ برای بلیط شرکت‌ها و پروازهای مختلف برنامه‌های تخفیفی متنوعی در نظر می‌گیرند. علاوه بر این، هر بار که از خدمات اسنپ استفاده می‌کنید، در باشگاه مشتریانش امتیاز برایتان ثبت می‌شود. 

این امتیازها در قالب کد تخفیف برای استفاده از خدمات متنوع اپلیکیشن به کار می‌آیند. مثلا می‌توانید از امتیازتان برای خرید ارزان‌تر بلیط هواپیما استفاده کنید. 

۳. کمک‌گرفتن از تیم پشتیبانی 

تهیه آنلاین بلیط هواپیما به این معنی نیست که مشکلات و پرسش‌های احتمالی‌تان بی‌راهکار و بی‌پاسخ می‌مانند. درست است که نیروهای پشتیبانی تیم اسنپ جلوی چشم ما نیستند، ولی همیشه برای کمک حاضرند. 

تیم پشتیبانی در طول هفته ۲۴ساعته در کنار مشتریان هستند و مشکلاتشان را حل می‌کنند. پس اگر سؤالی درباره خرید اینترنتی بلیط هواپیما داشتید یا مشکلی در فرایند خرید برایتان پیش آمد، جای نگرانی نخواهد بود. 

۴. امکان کنسلی بلیط هواپیما  

گاهی به‌دلایل مختلف نمی‌توانید به سفر بروید و باید بلیطتان را لغو کنید. شاید به‌نظرتان بیاید که با خرید اینترنتی امکان کنسلی بلیط هواپیما از شما سلب می‌شود، اما این‌طور نیست. اگر نتوانید به سفر بروید، بلیط هواپیما اسنپ روی دست‌تان نمی‌ماند. 

بنا به اینکه بلیط را از چه شرکتی خریده‌اید و چه زمانی اقدام به کنسل‌کردن آن می‌کنید، مبلغی از هزینه پرداختی‌تان کسر می‌شود. این هزینه به اسنپ تعلق نمی‌گیرد و شرکت‌های هوایی دریافتش می‌کنند. پیش از خرید بلیط، بهتر است شرایط و قوانین شرکت‌های مختلف برای لغو بلیط را بخوانید و در جریان اوضاع باشید. 

۵. امکان انتخاب ارزان‌ترین بلیط هواپیما 

اگر قصد دارید سفرهایتان ارزان‌تر تمام شوند، بهتر است اپلیکیشن را مدام رصد کنید. کار سختی هم نیست. کافی است تقویم پروازها را بررسی کنید و ببینید ارزان‌ترین بلیط‌ها در کدام روزها صادر می‌شوند. با بررسی اپلیکیشن می‌توانید از بلیط‌های لحظه‌آخری یا چارتری هم مطلع شوید. 

در واقع استفاده از اسنپ برای تهیه آنلاین بلیط هواپیما راهی ساده برای زیرنظرگرفتن قیمت‌هاست. این‌طوری خیلی ساده‌تر از روش‌های حضوری یا سایر روش‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از تخفیف‌ها و شرایط مقرون‌به‌صرفه خرید بلیط هواپیما مطلع شوید. 

۶. دقت و تمرکز کافی برای انتخاب 

Alt: رزرو بلیط هواپیما

وقتی از منزل با تلفن همراه دست به انتخاب بلیط می‌زنید، تصمیم‌گیری‌هایتان بهتر و بهینه‌تر می‌شوند. نه خبری از شلوغی شرکت‌ها و دفاتر فروش حضوری بلیط خواهد بود و نه نیازی به عجله برای اعلام انتخابتان به کارشناس فروش بلیط. 

خرید بلیط هواپیما از اسنپ چگونه انجام می‌شود؟ 

برای رزرو آنلاین هواپیما مسیر ساده‌ای پیش رویتان است. با داشتن تلفن همراه یا رایانه و مراجعه به اپلیکیشن موبایلی یا نسخه وب اسنپ می‌توانید بلیط را در چند گام ساده بخرید. البته لازم است که کارت بانکی عضو شتاب هم داشته باشید تا بتوانید خرید آنلاین انجام بدهید. مراحل کار عبارت‌اند از: 

  • وارد سوپراپ اسنپ شوید؛ 
  • گزینه «بلیت سفر» را انتخاب کنید؛ 
  • وارد گزینه «پرواز» شوید تا به صفحه اصلی اسنپ تریپ بروید؛ 
  • مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید؛ 
  • فهرستی از شرکت‌های هوایی مختلف با شرایط و امکانات مختلف را مشاهده کنید؛ 
  • از فیلترهای ارزان‌ترین، گران‌ترین، بیشترین تخفیف، زودترین و دیرترین ساعت حرکت، نوع و کلاس پرواز کمک بگیرید؛ 
  • بلیط مناسب را انتخاب کنید و با پرداخت آنلاین هزینه، آن را بخرید. 

بعد از اینکه مراحل خرید تکمیل می‌شوند، لینک دانلود بلیط با ایمیل و پیامک برایتان فرستاده می‌شود. با ورود به این لینک، بلیط را دانلود کنید و تمام! 

در آخر 

از نظر امکانات و گزینه‌های خرید بلیط هواپیما اسنپ یکی از برترین‌هاست. وقتی فراهم‌کردن مقدمات کار ساده باشد، مراحل دیگر هم راحت‌تر و روان‌تر پیش می‌روند. امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما یکی از امکانات بی‌نظیر اسنپ است. این‌ بار که قصد مسافرات هوایی داشتید، حتما نگاهی به خدمات آنلاین اسنپ هم بیندازید.

کدخبر: 792402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟