خرید میلگرد از نزدیک‌ ترین کارخانه به پروژه شما

با شناسایی نزدیک‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد بیشترین سود را از پروژه‌هایتان داشته باشید.

میلگردها به دو شکل ساده و آجدار تولید می‌شوند و برای صنایع مختلف، از جمله ساخت‌و‌ساز یا صنایعی که به جوشکاری نیاز دارند، به کار می‌روند. میلگرد یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که کارخانه‌های فولاد در ایران تولید می‌کنند. پیمانکاران پروژه‌ها هنگام خرید میلگرد و برآورد بودجه مورد نیاز برای پروژه‌شان، به عوامل مختلفی توجه می‌کنند: قیمت آهن، برند و کارخانه تولیدکننده، هزینه‌های جانبی خرید میلگرد و سایز میگلرد جزء مهم‌ترین عوامل هستند.

اکثر استان‌های ایران، کارخانه تولید محصولات فولادی دارند و میلگرد هم مقطعی است که در اغلب کارخانه‌ها تولید می‌شود. بنابراین پیمانکاران در هر شهری که کار کنند، می‌توانند کارخانه‌ای نزدیک به محل پروژه‌ پیدا کنند و میلگردهای مورد نظرشان را سفارش بدهند. در این مقاله به اهمیت انتخاب کارخانه نزدیک به محل پروژه می‌پردازیم.

چرا نزدیک بودن کارخانه میلگرد به پروژه اهمیت دارد؟

مسئولان هر پروژه به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه تمام شده هستند. به همین دلیل قیمت میلگرد برایشان اهمیت بسیاری دارد؛ آن‌ها به دنبال فرصتی می‌گردند که میلگرد را با بهترین قیمت بخرند و به پروژه برسانند.

طبق نظر کارشناسان آهن آنلاین:

"باتوجه به‌آن‌که میلگرد جزء اصلی فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌وساز است، اطلاع از شرایط و تغییرات قیمت میلگرد امروز به پیمانکاران فعال در این صنایع کمک می‌کند تا برآورد دقیق‌تری برای هزینه نهایی پروژه‌های خود داشته باشند. قیمت روز میلگرد به پارامترهای متعددی مانند نوسانات بازار آهن، نرخ ارز، میزان عرضه‌وتقاضا، میزان عوارض صادراتی و... بستگی دارد. این فاکتورها اثر زیادی بر قیمت میلگردهای 14، 16 و 18 به‌عنوان پرفروش‌ترین سایزهای این محصول دارند."

در صورتی که کارخانه نزدیک به محل پروژه باشد، نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای حمل و نقل نخواهند داشت. حتی ممکن است بتوانند با کامیون‌های حمل باری که در پروژه فعال هستند، به درب کارخانه بروند و خودشان محصولاتی که سفارش داده‌اند را به پروژه برسانند. با این کار تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنند.

علت دیگری که اهمیت نزدیکی پروژه به کارخانه تولیدکننده میلگرد را مشخص می‌کند، زمان است. اگر از کارخانه‌ای نزدیک به پروژه میلگرد بخرید، می‌توانید چند ساعت بعد، مقاطع سفارشی خود را تحویل بگیرید. حتی اگر کارخانه محصولات را در انبار آماده نداشته باشد، ظرف دو الی سه روز کاری آن‌ها را آماده می‌کند.

اگر میلگردهای مورد نیاز برای پروژه را از کارخانه‌ای با فاصله زیاد سفارش دهید، باید زمان زیادی برای ارسال مرسوله منتظر بمانید. گاهی حتی ممکن است بین زمان ثبت سفارش تا تحویل مرسوله یک هفته تا ۱۰ روز توقفه وجود داشته باشد. این موضوع برنامه‌ریزی‌ها را به هم می‌ریزد و بودجه بسیاری را هم هدر می‌دهد.

تأثیر هزینه حمل و نقل روی قیمت میلگرد چقدر است؟

قیمت میلگرد، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود، اما هزینه حمل و نقل هم روی آن تأثیرگذار است. اگر فاصله بین کارخانه و پروژه شما زیاد باشد، ممکن است مجبور شوید چند میلیون تومان هزینه اضافی برای حمل مقاطع فولادی از کارخانه بپردازید.

 قیمت میلگرد همواره تحت تاثیر عوامل مختلف نوسان دارد.

هرچقدر حجم محصولاتی که سفارش داده‌اید، بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل هم بیشتر می‌شود. توجه به فاصله بین کارخانه و محل پروژه یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کاهش هزینه تمام شده میلگرد و سایر مقاطع مورد نیاز برای ساختمان است. به یاد داشته باشید این عامل تأثیرگذار، مثل موارد دیگری چون قیمت آهن، نوسان ندارد و شما با هوشمندی می‌توانید تا چند میلیون تومان در بودجه پروژه صرفه‌جویی کنید.

چگونه نزدیک ترین کارخانه به پروژه خود را پیدا کنیم؟

همانطور که گفتیم، تعداد کارخانه‌های تولیدکننده محصولات فولادی در ایران  بسیار زیاد است. به همین دلیل پیمانکاران همه کارخانه‌ها را نمی‌شناسند و ممکن است ندانند که یک کارخانه در محلی نزدیک به پروژه‌ آن‌ها واقع شده است.

بهترین روش برای پیدا کردن کارخانه، استفاده از منبع معتبری است که لیستی از کارخانه‌های معتبر را ارائه داده و اطلاعاتی درباره موقعیت مکانی هر کارخانه نیز بیان کرده است. به یاد داشته باشید که در بعضی استان‌ها، چند کارخانه فولاد وجود دارد و اگر منبع موثق و به‌روز درباره آدرس آن‌ها داشته باشید، به راحتی می‌توانید آدرس نزدیک‌ترین کارخانه را پیدا کنید و محصولات مورد نیازتان را از همان مرکز بخرید.

بهترین روش خرید میلگرد از نزدیک ترین کارخانه

تا چند سال قبل که همه سفارش‌های مقاطع فولادی به صورت حضوری یا تلفنی ثبت می‌شد و فروشندگان فقط به افراد معتبر محصول می‌فروختند، خرید از نزدیک‌ترین کارخانه به پروژه‌ کار ساده‌ای نبود. زیرا کارخانه‌ها به بسیاری از افراد تازه‌کار در منطقه، محصولی نمی‌فروختند و این افراد مجبور می‌شدند آهن‌آلات مورد نیازشان را از کارخانه‌های دیگری بخرند.

با خرید میلگرد از نزدیکترین کارخانه ها، هزینه تمام شده پروژه هایتان را کاهش دهید.

مجموعه آهن آنلاین این مشکل را حل کرده است. در این مجموعه امکان خرید میلگرد کارخانه‌های مختلف در سراسر ایران با بهترین قیمت وجود دارد. آهن آنلاین لیستی از کارخانه‌های فولاد سراسر کشور را گردآوری کرده و جدول محصولات و قیمت آن‌ها را نیز در اختیار کاربران سایت خود قرار داده است. مشتریان با بررسی این اطلاعات می‌توانند نزدیک‌ترین کارخانه به محل پروژه خود را پیدا کنند و بررسی کنند که آیا مقطع فولادی مورد نیازشان را تولید می‌کند یا خیر. بعد از آن می‌توانند از طریق آهن آنلاین سفارششان را ثبت کنند. برای ثبت سفارش تنها کافی است با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید؛ این افراد بعد از ارائه راهنمایی‌های لازم، در چند دقیقه فاکتور شما را صادر می‌کنند و کارهای مربوط به ارسال مرسوله به محل مورد نظرتان را انجام خواهند داد.

کلام آخر

در این مقاله درباره اهمیت خرید میلگرد از نزدیک‌ترین کارخانه به پروژه صحبت کردیم. پیدا کردن این کارخانه‌ها از طریق آهن آنلاین بسیار ساده است و فقط به یک جستجوی اینترنتی نیاز دارد. حتی اگر اینترنت هم در دسترستان نیست، می‌توانید با شماره ۵۴۷۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و آدرس پروژه را به کارشناسان آهن آنلاین (https://ahanonline.com/) اعلام کنید. آن‌ها بعد از بررسی موقعیت مکانی، نزدیک‌ترین کارخانه را به شما معرفی می‌کنند و مراحل ثبت سفارش و صدور فاکتور را برایتان انجام می‌دهند. این ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای سفارش میلگرد در حجم دلخواه است.

کدخبر: 784134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟