تماشای بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی با کیفیت بالا در فیلیمو

. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دیگر برای گشتن در سایت های مختلف به دنبال فیلم و سریال های متفاوت خسته شده اید، میتوانید این بار وب سایت فیلیمو را امتحان کنید. در ادامه هم در خصوص چند فیلم اکشن جدید و هم در خصوص خود سایت فیلیمو اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

Untitled-1

مطالب مرتبط: دانلود فیلم اکشن

سایت فیلیمو

ابتدا بهتر است بدانیم که سایت فیلیمو به چه شکلی فعالیت می کند. فعالیت های این سایت را لازم است به این شکل مورد بررسی قرار دهید که چگونه می توانید بهترین فیلم و سریال ها را در این سایت پیدا کنید. سایت فیلیمو در حال حاضر بیش از 10 هزار فیلم و سریال جدید و قدیمی را دارد که می توانید آن ها را هم به صورت آنلاین و هم به صورت دانلودی تماشا کنید.

ویژگی بعدی که در خصوص سایت فیلیمو وجود دارد مربوط به کیفیت فیلم ها و سریال ها است. فیلم ها و سریال های قرار گرفته در این سایت همگی دارای کیفیت فول اچ دی هستند و همین موضوع سبب می شود که در هنگام تماشای فیلم و سریال ها بتوانید با کیفیت بسیار بالایی این کار را انجام دهید و نگران واضح نبودن تصاویر و فیلم ها نباشید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند فیلم و سریال هایی که تماشا می کنند کاملا به صورت زبان اصلی باشد، اما در عین حال دوست دارند تا از زیرنویس فارسی نیز بهره مند شوند. در وب سایت فیلیمو می توانید هم صوت دوبله فارسی و هم زیرنویس فارسی و انگلیسی را داشته باشید و به انتخاب خودتان هر کدام از آن ها را که دوست دارید، انتخاب کرده و در هنگام تماشای فیلم از آن ها استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های مربوط به سایت فیلیمو در این خصوص است که در این سایت می توانید خلاصه و شرح کلی از انیمیشن و فیلم سینمایی و سریال مورد نظر خودتان بخوانید و متوجه شوید که آیا به طور کلی به این سبک از فیلم  و سریال علاقه مند هستید یا خیر.

فیلم های اکشن

فیلم های اکشن مختلفی در سایت فیلیمو پیدا می شوند. در خصوص این فیلم های اکشن می توانید ابتدا یک توضیح جامع و کامل که در سایت وجود دارد را مطالعه کرده و سپس با توجه به سلیقه خودتان و همچنین داستان فیلم، یکی از آن ها را انتخاب کرده و تماشا نمایید. شهر گمشده و فیلم ماجراجویی دو مورد از جذاب ترین و همچنین جدیدترین فیلم هایی هستند که در فیلیمو به نمایش گذاشته شده اند. این دو مورد را به طور کامل در ادامه شرح خواهیم داد.

فیلم شهر گمشده

شهر گمشده که محصول سال 2022 می باشد، در ایالات متحده آمریکا تولید شده است و داستان یک نویسنده را روایت می کند که درگیر ماجرایی عجیب و غریب می شود. این نویسنده که کتاب های تخیلی و ماجراجویانه را به رشته تحریر در می آورد، عکس یکی از مدل های جذاب را بر روی کتاب خودش چاپ می کند. پس از این کار به سفر برای معرفی و فروش کتاب خودش می پردازد تا بتواند شهرت بیشتری را از این طریق کسب کند. در همین حین یکی از میلیاردهای بزرگ و معروف او را می دزدد تا بتواند به گنجینه ای که او در کتابش به آن اشاره کرده است، برسد. در همین حین همان مدل جذاب و خوشتیپ قصه وارد کار شده و نویسنده را نجات می دهد.

Untitled-2

این فیلم مدت زمانی حدود یک ساعت و سی دقیقه دارد و برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست. زیرنویس این فیلم کاملا روان و مناسب بوده و با کیفیت اچ دی می توانید به تماشای آن بپردازید. یکی از موارد جالب در خصوص این فیلم آن است که دو کارگردان به نام های آرون نی و آدام نی در تلاش برای بهتر کردن این فیلم بوده اند. طرفداران برد پیت و ساندرلا بولاک قطعا این فیلم زیبای سینمایی را از دست نخواهند داد.

ماجراجویی

فیلم ماجراجویی که در واقع یک انیمیشن اکشن است، در زمانی که وارد صنعت سینما شد توانست که افراد بسیار زیادی را به سمت خودش جلب کند. این انیمیشن خوشبختانه توانسته اند تا هم بزرگسالان و هم کودکان را به سمت خودش بکشاند. این انیمیشن که با نام ماجراجویی در نیویورک: دختر کفشدوزکی و قهرمانان متحد شناخته می شود، درباره یک دختر نوجوان به نام مارینت است. ماجراهای این کارتون در خلال هفته دوستی فرانسه و آمریکا رخ می دهد و در جریان آن این دختر به همراه دوستانش به نیویورک سفر می کند.

امکان دیدن این فیلم به صورت آنلاین و یا دوبله شده در سایت فیلیمو وجود دارد؛ دختر کفشدوزکی که پیش از این نیز به صورت کارتون ساخته شده بود، حالا در قالب انیمیشن و به کارگردانی توماس آستراک ظاهر شده است. می توانید صوت دوبله فارسی این انیمیشن که کاملا روان است و همچنین زیرنویس های فارسی و انگلیسی آن را به صورت کامل و راحت از سایت فیلیمو دانلود کرده و به تماشای آن بپردازید. از آنجایی که این فیلم اکشن در قالب انیمیشن ساخته شده است، کودکان بالای 12 سال می توانند آن را تماشا کنند و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

کدخبر: 784018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟