معرفی هدایای مقرون به صرفه نمایشگاهی

کسب‌وکارهای مختلف که در نمایشگاه‌های سالانه شرکت می‌کنند، برای تبلیغات مفید و مؤثر از این فرصت تجاری نهایت استفاده را می‌برند. چاپ انواع بنر و بروشور، تهیه سالنامه و سررسید، صحبت رودررو با مشتری، آماده‌کردن هدایای مقرون‌به‌صرفۀ نمایشگاهی بخشی از این فعالیت‌ها است که در این مقاله با جزئیات بیشتر می‌خواهیم درباره هدایای نمایشگاهی صحبت کنیم.

هدایای ارزان‌قیمت و کاربردی انتخاب مناسبی برای نمایشگاه است که هم یادگاری محسوب می‌شود و هم تبلیغات مجموعه و کسب‌وکارتان است. لیست هدایای ارزان و کاربردی پیشنهادی ما با بگ‌های تبلیغاتی شروع می‌شود.

 

بگ‌های تبلیغاتی با طراحی متنوع

بگ‌های تبلیغاتی که با طراحی زیبا و شکیل و البته باکیفیت خوب تهیه شده باشد، از هدایای کاربردی است که می‌توانید با خیال راحت در تعداد بالا سفارش داده و به تعداد زیادی از مشتریان بدهید. چاپ لوگو مجموعه روی بگ هم هزینۀ زیادی ندارد، درعین‌حال بگ وسیله‌ای کاربردی است که در نمایشگاه هرکسی ممکن است به آن نیاز داشته باشد. البته پیشنهاد می‌کنم که این بگ‌ها را حتماً با رنگ سازمانی‌تان سفارش داده و در دودسته ساده و ویژه vip تهیه کنید.

بسته ساده می‌تواند فقط شامل بگ باشد و بسته دوم همراه با کلاه کپ برای مهمان و مخاطب خاص تهیه و طراحی شود.

خودکارهای تبلیغاتی

انواع خودکار و خودنویس با لوگو مجموعه همیشه از بهترین هدایای کاربردی و نمایشگاهی است که همه به آن نیاز دارند و معمولاً همراهشان نیست.

بهتر است که برای نمایشگاه خودکار آبی و مشکی در تعداد بالا سفارش داده و به تمام مشتریانی که به غرفه سری زدند یا گفتگویی با شما داشتند، هدیه دهید. البته خودکار هدیه ساده‌ای است و شاید بخواهید همراه با اکسسوری دیگری آن را به مشتریان بدهید که پیشنهاد من جاکارتی و جاکلیدی است.

انواع جاکارتی و جاکلیدی

جاکلیدی و جاکارتی هم از هدایای مقرون‌به‌صرفه نمایشگاهی است که سفارش آن در تعداد بالا هزینه زیادی ندارد و می‌تواند همراه با خودکار به یک بسته تبلیغاتی شکیل، مناسب و کاربردی تبدیل شود.

برای سفارش جاکارتی و جاکلیدی دستی باز برای انتخاب دارید تا از میان رنگ‌های مختلف و محصولات گران چرمی تا محصولات ارزان‌قیمت‌تر، مدل مناسب را سفارش دهید.

گلدان‌های کوچک و تزئینی

اگر نگاهی به محل کار خودتان داشته باشید، روی میز نیمی از کارمندان و مدیران گلدان‌های کوچک است. در بیشتر خانه‌ها نیز فضای کوچکی به گلدان اختصاص‌یافته و بخشی از زندگی آپارتمانی را سبز و شاداب کرده است. به همین خاطر آماده‌کردن گلدان‌های کوچک برای هدیه نمایشگاهی هم مناسب و کاربردی و هم شکیل و تقریباً مقرون‌به‌صرفه است. انواع گلدان کاکتوس، سانسوریا کوچک و بنفشه آفریقایی انتخاب خوبی برای هدیه دادن در نمایشگاه است.

2

تزئینات دکوری چوبی

اکسسوری‌های چوبی مانند جا خودکاری، زیرلیوانی، جاکارتی و ست اداری از هدایای مناسب برای نمایشگاه است که می‌توانید لوگو مجموعه را روی آن چاپ کرده و برای تبلیغات به مهمانان هدیه دهید.

خوشبختانه این هدایای چوبی انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید با مشورت طراحان حرفه‌ای بستۀ یک‌تکه‌ای مثلاً فقط زیرلیوانی تا چندتکه شامل زیرلیوانی جا خودکاری و ... را برای مهمانان مختلف آماده کنید و بعضی از بسته‌های شکیل‌تر و کامل‌تر را برای مهمانان ویژه بگذارید.

هولدر موبایل، کاربردی و ضروری

هولدر موبایل وسیله‌ای است که تقریباً همه به آن نیاز دارند. برای تماشای فیلم در موبایل، کارکردن با اپلیکیشن‌های مختلف، استفاده از ماشین، چت کردن، عکس یا فیلم گرفتن و ده‌ها استفاده دیگر هولدر موبایل لازم است. به همین خاطر اگر واقعاً می‌خواهید مشتریان و مخاطبان نمایشگاه شما را بابت هدیه کاربردی در خاطر داشته باشند، هولدر موبایل را در لیست هدایای کاربری و ارزان‌قیمت نمایشگاه بنویسید.

انواع دفترهای برنامه‌ریزی و یادداشت

انواع دفترچه‌های یادداشت و دفترهای برنامه‌ریزی planner را در بازار با رنگ، اندازه و طراحی‌های مختلف به‌راحتی می‌توانید پیدا کنید. از دفترهای مناسب برای دانشجویان و کارمندان، دفتر برنامه‌ریزی مدیران تا کسانی که در خانه کار می‌کنند، همگی همراه با تقویم سال در اشکال مختلف با قیمت تقریباً مناسبی قابل سفارش‌دادن هستند.

بهتر است که لوگو روی جلد اصلی چاپ شود و دفتر از کاغذ سفید باکیفیت بالایی برخوردار باشد. این هدیه همراه با خودکار یا جاکلیدی از هدایای مناسب، کاربردی و البته تبلیغاتی جذاب است که بیشتر مشتریان شما به آن نیاز دارند.

فلش، موس پد و دیگر ابزارهای کاربردی

اگر مجموعه شما در حوزه تکنولوژی، فناوری اطلاعات IT، تبلیغات و بازاریابی و موارد مشابه فعال است، دو هدیه از این لیست باید حتماً در هدایای نمایشگاهی شما باشد.

اولین مورد فلش است که همه به آن نیاز دارند و قیمت چندان بالایی هم ندارد. می‌توانید تعدادی فلش را برای مهمانان نمایشگاه سفارش دهید و اگر خواستید پک کامل‌تری برای مهمانان ویژه تدارک ببینید، سراغ سفارش ست اداری و موس پد بروید. چاپ لوگو مجموعه روی موس پد هم برای تبلیغات مجموعه‌تان لازم و ضروری است.

سفارش آنلاین هدایای کاربردی نمایشگاهی

برای تهیه هدایای ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه نمایشگاهی انتخاب‌های بیشتری هم دارید که از لیست بالا بیشتر است. انواع ماگ چای و قهوه، شمع‌های دکوری، تابلو کوچک دیواری، تقویم دیواری و ... انتخاب‌های خوبی برای هدایای کاربردی و ارزان نمایشگاه است. البته در انتخاب هدیه مناسب یک نکته را باید همیشه به‌خاطر داشته باشید و آن توجه به صنف خودتان و زمان برگزاری نمایشگاه است.

مثلاً اگر شرکت گردشگری هستید، کلاه کپ و بگ تبلیغاتی هدیه‌ای مناسب و کاربردی است و اگر شرکت طراحی داخلی دارید، اکسسوری‌های چوبی دقیقاً همان چیزی است که برای ماندگاری در ذهن مشتری به آن نیاز دارید. پس بهتر است برای خرید و سفارش هدایای نمایشگاهی حتماً به حوزه کاری خودتان و فصل برگزاری نمایشگاه توجه کنید.

"مجموعه حس هفتم" هم با سال‌ها تجربه در حوزه طراحی و تهیه هدایای تبلیغاتی، مشاوره کاملی به شما ارائه می‌دهد تا بهترین انتخاب را برای نمایشگاه‌های پیش رو داشته باشید. برای انتخاب‌های بیشتر می‌توانید سری به سایت بزنید و برای مشاوره با تیم فروش در تماس باشید.

کدخبر: 778318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟