آزمایش آن تایم با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای انجام آزمایش های سلامتی از جمله چکاپ قلبی ، چکاپ بیماری های خود ایمنی ، دستگاه گوارش ، چکاپ کلیه و مجاری ادراری ، چکاپ چربی ، چکاپ قند ، چکاپ کبد ، چکاپ کم خونی ، چکاپ تیروئید ، تست بارداری ، آزمایش STD مقاربتی ، آزمایش HPV ، آزمایش ایدز و جدیدا با نمونه گیری ازمایش کرونا در منزل در تهران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

این مجموعه در تلاش است که خدمات آزمایشگاهی را بصورت نمونه گیری در منزل با بالاترین سطح رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهد و برای جلب رضایت و اعتماد شما در حال مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان نیز می باشد تا شما به راحتی بتوانید با کارشناسان آزمایش آن تایم در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.  

جواب دهی آزمایش آن تایم

جوابدهی آزمایش‌ها در آزمایش آن تایم به شکل غیر حضوری از طریق پیام رسان واتس آپ و ارسال لینک دانلود جواب از طریق پیامک صورت می گیرد.

آزمایش آن تایم برای رفاه حال مراجعین خارجی نیز امکانات ویژه ای در اختیار آن ها قرار داده است. این آزمایشگاه بین مراجعین خارجی و ایرانی تفاوتی قائل نبوده و هزینه های تعریف شده هر آزمایش، برای همه یکسان است.

هدف آزمایش آن تایم

هدف ما استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و امکانات الکترونیک است تا خدمات خود را صحیح، دقیق، سریع و با کمترین هزینه ارائه نماییم. در آزمایش آن تایم مراجعه کننده اولین اولویت است و سعی می شود تا تمامی آزمایش ها مطابق به روزترین استاندارد های بین المللی و کشوری با رعایت استاندارد های کنترل کیفی انجام شوند. نمونه ای از فعالیت های ما در این راستا، راه اندازی سیستم LIS در کلیه سیستم ها و اتصال به سرور در بستر شبکه می باشد که تمامی جوابها به صورت خودکار به سیستم جوابدهی منتقل میگردد که این خود باعث به حداقل رساندن خطاهای انسانی در این زمینه می گردد. همچنین شما میتوانید برای نمونه گیری ازمایش کرونا کافی است به سایت آزمایش آن تایم مراجعه نمایید.

 اهداف کلی و استراتژیک:

  • اخلاق مداری، حفظ کرامت انسانی، جلب رضایت مراجعین و پاسخگویی مناسب
  • استقرار سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مستمر کیفیت خدمات قابل ارائه
  • آموزش مستمر و تلاش در جهت ارتقاء دانش بومی و توانمندسازی نیروی انسانی
  • توسعه و بهره­گیری از تجهیزات آزمایشگاهی نوین
  • توسعه و بهره­گیری از فناوری اطلاعات و تکنولوژی­های روز در راستای بهبود خدمات قابل ارائه
  • توجه به الزامات ایمنی شغلی، بهداشت محیط و سلامت محیط زیست
  • رعایت الزامات ملی و بین المللی و اخذ گواهینامه های بین المللی جهت جلب اعتماد، اعتبار و رضایتمندی
  • برقراری نظام مدیریتی پویا، کارا و آگاه در جهت مدیریت منابع مالی و انسانی
کدخبر: 770536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟