یزد تایر بعنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید لاستیک در ایران، صادر کننده نمونه سال 1399

، شـرکت یـزدتایر با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و به دلیل تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا برای چندمین سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران انتخاب و تندیس و لوح سپاس سازمان صنعت، معدن و تجارت را دریافت نمود.

یزد تایر همواره در جهت بروزرسانی تکنولوژی و بهبود کیفیت محصولات خود اقدامات مؤثرى برداشته است که از جمله بارزترین آن ها اقدام به تولید تایرهاى رادیال سیمى در سال 1386 با اخذ فن آورى رسمى از یکى ازمراجع اروپایى بنام وردشتاین هلند است.

 در روی تایرهای رادیال علاوه بر  تایید کیفیت توسط موسسه صاحب تکنولوژی، مؤید  این نکته است که در واقع یزدتایر تولید کنندهverdestine  استفاده از برند

تایرهای رادیال سیمی وردشتاین هلند در ایران می باشد.

 رادیال و وانتی است. SUV-CUV-PCR-V یزدتایر تولیدکننده تایرهای سری

بخش قابل توجهی از محصولات یزدتایر برای تامین مصرف شرکتهای خودروساز و کارخانجات ساخت موتورسیکلت و دوچرخه در کشور بکار میرود و مابقی فروش داخلی از طریق شبکه نمایندگی در سراسر کشور به صورت مویرگی توزیع می گردد. صادرات محصولات یزدتایر در زمان کوتاهی پس از تولید به سایر کشورها شروع شد و در ده سال گذشته به عنوان واحد صــادر کننده نمونه و ممتاز کشور بوده است.

WhatsApp Image 2022-01-26 at 15.32.59

حضور یزدتایر در پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ای ارزش صنایع لاستیک ایران

پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از تاریخ ۲۱ دی ماه با حضـور مسئولان ارشد وزرات صمت، مدیران عامل شرکت های تایرسازی ، صنایع مرتبط و همچنین جمع کثیری از پیشکسوتان و کارشناسان صنعت تایر کشور به مدت سه روز در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این همایش و نمایشگاه ۵۵ شرکت تولید کننده و وارد کننده تایر، مواد اولیه ساخت تایر و تیوب، ماشین آلات تولید تایر، شرکت های بازیافت و روکش کنندگان تایر حضور داشتند که گروه صنعتی رازی نیز با در اختیار داشتن بخش های مختلف زنــجیره ارزش تأمین صنعت لاستیک کشور از جمله چهار شرکت بزرگ یزدتایر ، آرتاویل تایر (گلدستون) و نیز کربن سیمرغ تولیدکننده دوده مورد نیاز ساخت تایر و نخ تایر رازی تولید کننده نخ های پلی استر و انواع نخ های پلی آمید مورد نیاز این صنعت با معرفی توانمندی ها، دستاوردها و محصولات جدید، نقش پر رنگی در آن داشتند.

تاکید بر اهمیت تولید تایر سبز و استفاده مواد اولیه تجدیدپذیر و تبادل نظر در خصوص قانون ریچ، ساختار تایر، آمیزه سازی و نانوتکنولوژی محورهای اصلی همایش و نمایشگاه امسال بودند . مدیران و کارشناسان شرکت های مرتبط با صنعت تایر در طول سه روز برگزاری این همایش و نمایشگاه با حضور در سخنرانی ها، پنل های تخصصی و غرفه های نمایشگاهی به تبادل دانش و اطلاعات در این خصوص پرداختند.

AWCC9590

کدخبر: 766713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟